Moi! Olen 13v tyttö ja mietin että millonkohan mun menkat alkaa.. Mistä tietää että ne alkaa?? Ku mulla on jo: - Kasvupyrähdys meni 2) Alapäässä on karvoitusta 3) rinnat kehittyneet hieman 4) valkovuotoa 2,5v ..
APUA!! Milloin menkat!?
12
195
Vastaukset
- Samajuttu
Sama ongelma 😢
- 12.vtyttö
Aika pian luultavasti. Mut älä huoli, ekoken menkkojen jälkeen saattaa olla tosi pitkä tauko. Luin et jollai oli 5kk :o Mut älä huoli mäki pelkään menkkoi :)
- Odotarauhassa
Alkaa ku alkaa. Ehkä tämän vuoden puolella
- Uppiii
Up :) PS älä hätäile mulla alka 16v ✨
- Apua_____
Auttakaa sillä mäkin haluan tietää!! Mullakin ollut valkovuotoa 3 vuotta! Olen kohta 13.
- 11v_tyttö
Upppp
- Uppppppp
- Nimimerkilläkokemustaon
Älä hätäile asian kanssa, monet nuoret haluavat että menkat alkaa mutta sitten kun ne alkaa niin ei muuta toivo kun että loppuisivat. Tulee kun tulee.
- Tulevatkylllä
Asiaa 👆🏽👆🏽
- kukkali
itellä alko menkat noin 12-v olin paniikisssa kisssa huom en oo trolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllli lollli yst terveisiin kakkaaivp
- Entiiiiiä
Vaikea sitä on päätellä
- Auttava
Kysykää äidiltä, teillä alkaa varmaan samaan aikaan kuin hänellä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841666Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691571Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2761317Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841- 42838
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44801