Mielipide nuuskasta

Snusnusnsunsu

Mitä mieltä ootte nuuskasta?
Ootteko kokeillu?
Mitä?
Jos olitte mitä mieltä mausta?

24

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krapu83

      Nuuskamuikkuset on hyviä. Perkataan kilo muikkuja, laitetaan nuuskaa sisäelimien tilalle ja paistetaan haalealla pannulla puolitoista minuuttia kalanmaksaöljyssä ja hunajassa. Kaadetaan päälle tuomenmarjahilloa ja huuhotaa alas alkoholittomalla pöytämaidolla

      • Snusnusnusnusnus

        Joo itelällä sama resepti mutta kannattaa vielä laittaa muikkujen silmien tillalle gerbiilin kivekset!!!


      • sniisnaasnappi
        Snusnusnusnusnus kirjoitti:

        Joo itelällä sama resepti mutta kannattaa vielä laittaa muikkujen silmien tillalle gerbiilin kivekset!!!

        ja nekin kannattaa olla juuri sukukypsäksi tulleen gerbiilin kivekset että ovat tuoreet


    • ergfew

      Suolaista ja kihelmöivää, oletan.

    • nuuskaonpaskaa

      En oo kokeillut mut haisee helevetin pahalle en tajua miten jotkut voi käyttää sitä. Pahan hajuista ällöttävän näköistä paskaa. Sitä ei saisi olla olemassa eikä se saa laillistua Suomessa kuten ehkä jotkut tietää niin nuuska on laillista Ruotsissa ajatuksesta en tykkää että se on laillista joissakin paikoissa mut silti sitä myydään laittomasti täälläkin alaikäisille. Nuuska on siis mielestäni täyttä paskaa ja sitä ei saisi olla olemassa. Ja jos jotakin jäi häiritsemään mistä tiedän et se haisee pahalle niin Haistoin terkan tunnilla ku opettaja toi meille haistettavaksi sitä.

      • sinuaonhuijattu

        Ehkä se oli sen terkkarin kissan ulostetta, ei nuuska haise paskalle.


    • werfwertg

      Onko nyt nuuska niitä teepussin näkösiä säkkejä joita pannaa huulee? Toiseksi; käyttääkö niitä säkkejä vaan uusavuttomat neidit ja raavaat nuuskaveteraanijermut sitä tuppia jolla pusketaan möntti ikeneen? Vähän kuin metsurit ja muut rajut hemmot rakentaa ite erikseen jokaisen savukkeensa ritslasta, aromaröpöistä ja ventistä ja hienolahkeiset pehmytkämmenpojut vetelee askista valmiita Pallimalleja.

      • nuuskaonpaskaa

        Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.


      • ergrt
        nuuskaonpaskaa kirjoitti:

        Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.

        Niin no veteraanit (ainakin sodan käyneet) oppi sodasa polttaan kusavukkeet kai kuulu melkein sotilaan peruseleintarvikkeisiin. Kai nei muuta rauhottavaa lääkettä keksiny taistelun kauhuihin ku tupakan. Vaikea keksiä muutaklaan syytä sen kovalle käytölle siihen aikaan. Sittenhän se tapa jäi päälle, ja selittää varmaan sitä minkä tähen 70-ja 70 luvulla niin paljon oli tupakoitia.


      • nuuskaonpaskaa

        Nyt puhuttiin nuuskasta ei tupakasta ja kyl mä Tiesin ton että ainakin sodan käyneet veteraanit saattoivat polttaa tupakkaa.


      • tottaseon
        ergrt kirjoitti:

        Niin no veteraanit (ainakin sodan käyneet) oppi sodasa polttaan kusavukkeet kai kuulu melkein sotilaan peruseleintarvikkeisiin. Kai nei muuta rauhottavaa lääkettä keksiny taistelun kauhuihin ku tupakan. Vaikea keksiä muutaklaan syytä sen kovalle käytölle siihen aikaan. Sittenhän se tapa jäi päälle, ja selittää varmaan sitä minkä tähen 70-ja 70 luvulla niin paljon oli tupakoitia.

        Veteraanit käytti sodassa heroiinia ja piriä


      • Nuuskaa-kokeileva-nuori
        nuuskaonpaskaa kirjoitti:

        Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.

        Tosiaan on kahden laista eli pussinuuska joka muistuttaa ehkä enemmän erittäin pientä tyynyä ulkonäöltään, ja sitten löysää/lössiä (ei irtonuuskaa) joka on yleensä tummaa mömmöä jota sormilla pyritellään sopiva annos tai laitetaan nuuskatykillä huuleen.


    • helloueeee

      vitun paskanaamat

    • Miigali68

      paskaa hyi vittu >:(

    • Nuuskaonhyvää

      Olen itse 15v ja käyttänyt kuukauden Odenssia ja maku ei ole paras, mutta nikotiini nousee mukavasti päähän. Vaikea siitä on päästä irti kun on hetkenkin käytön jälkeen voinut jäädä koukkuun. Pitäisi lopettaa kun olen lukenut haitoista yms. Mutta kun olen muutaman päivän ollut käyttämättä, tekee mieli lisää. Olen vähentänyt käyttöä eli käytän kiekon kahdessa viikossa

    • Ehkä turhin päihde koskaan.

    • Paskaa tavaraa.

    • Nuuskan konsepti on sama kuin se, että tunkisit ulostetta suuhusi. Itse en käsitä nykynuorten aatteita. Miksi käyttäisit tämmöistä päihdettä joka ei tee muuta kuin vahingoita ikeniäsi?

      • Vahingoittaako uloste ikeniä? Oletko kokeillut?


      • animehomo- kirjoitti:

        Vahingoittaako uloste ikeniä? Oletko kokeillut?

        Joka päivä.


    • Hyiiiiii

      Vitun paskaa!!

    • Odenshirmu

      Odens on se juttu :-)

    • konnariepu

      Ite oon 14v tyttö ja poikaystävä käyttää nuuskaa ja sähkäriä. Eipä tuossa, henkilökohtasesti oksettaa nuuskacenk oo maistellu sitä mutta omapa on valintansa enkä mä rupee siihe puuttuu ku kuitenki jätkäl on isoveli jonka kaa yhessä sit polttelee.

    • jonne22

      odens sätii vitusti ku heittää tuplat huulee samaa aikaa ku juo megistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe