Mielipide nuuskasta

Snusnusnsunsu

Mitä mieltä ootte nuuskasta?
Ootteko kokeillu?
Mitä?
Jos olitte mitä mieltä mausta?

24

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krapu83

      Nuuskamuikkuset on hyviä. Perkataan kilo muikkuja, laitetaan nuuskaa sisäelimien tilalle ja paistetaan haalealla pannulla puolitoista minuuttia kalanmaksaöljyssä ja hunajassa. Kaadetaan päälle tuomenmarjahilloa ja huuhotaa alas alkoholittomalla pöytämaidolla

      • Snusnusnusnusnus

        Joo itelällä sama resepti mutta kannattaa vielä laittaa muikkujen silmien tillalle gerbiilin kivekset!!!


      • sniisnaasnappi
        Snusnusnusnusnus kirjoitti:

        Joo itelällä sama resepti mutta kannattaa vielä laittaa muikkujen silmien tillalle gerbiilin kivekset!!!

        ja nekin kannattaa olla juuri sukukypsäksi tulleen gerbiilin kivekset että ovat tuoreet


    • ergfew

      Suolaista ja kihelmöivää, oletan.

    • nuuskaonpaskaa

      En oo kokeillut mut haisee helevetin pahalle en tajua miten jotkut voi käyttää sitä. Pahan hajuista ällöttävän näköistä paskaa. Sitä ei saisi olla olemassa eikä se saa laillistua Suomessa kuten ehkä jotkut tietää niin nuuska on laillista Ruotsissa ajatuksesta en tykkää että se on laillista joissakin paikoissa mut silti sitä myydään laittomasti täälläkin alaikäisille. Nuuska on siis mielestäni täyttä paskaa ja sitä ei saisi olla olemassa. Ja jos jotakin jäi häiritsemään mistä tiedän et se haisee pahalle niin Haistoin terkan tunnilla ku opettaja toi meille haistettavaksi sitä.

      • sinuaonhuijattu

        Ehkä se oli sen terkkarin kissan ulostetta, ei nuuska haise paskalle.


    • werfwertg

      Onko nyt nuuska niitä teepussin näkösiä säkkejä joita pannaa huulee? Toiseksi; käyttääkö niitä säkkejä vaan uusavuttomat neidit ja raavaat nuuskaveteraanijermut sitä tuppia jolla pusketaan möntti ikeneen? Vähän kuin metsurit ja muut rajut hemmot rakentaa ite erikseen jokaisen savukkeensa ritslasta, aromaröpöistä ja ventistä ja hienolahkeiset pehmytkämmenpojut vetelee askista valmiita Pallimalleja.

      • nuuskaonpaskaa

        Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.


      • ergrt
        nuuskaonpaskaa kirjoitti:

        Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.

        Niin no veteraanit (ainakin sodan käyneet) oppi sodasa polttaan kusavukkeet kai kuulu melkein sotilaan peruseleintarvikkeisiin. Kai nei muuta rauhottavaa lääkettä keksiny taistelun kauhuihin ku tupakan. Vaikea keksiä muutaklaan syytä sen kovalle käytölle siihen aikaan. Sittenhän se tapa jäi päälle, ja selittää varmaan sitä minkä tähen 70-ja 70 luvulla niin paljon oli tupakoitia.


      • nuuskaonpaskaa

        Nyt puhuttiin nuuskasta ei tupakasta ja kyl mä Tiesin ton että ainakin sodan käyneet veteraanit saattoivat polttaa tupakkaa.


      • tottaseon
        ergrt kirjoitti:

        Niin no veteraanit (ainakin sodan käyneet) oppi sodasa polttaan kusavukkeet kai kuulu melkein sotilaan peruseleintarvikkeisiin. Kai nei muuta rauhottavaa lääkettä keksiny taistelun kauhuihin ku tupakan. Vaikea keksiä muutaklaan syytä sen kovalle käytölle siihen aikaan. Sittenhän se tapa jäi päälle, ja selittää varmaan sitä minkä tähen 70-ja 70 luvulla niin paljon oli tupakoitia.

        Veteraanit käytti sodassa heroiinia ja piriä


      • Nuuskaa-kokeileva-nuori
        nuuskaonpaskaa kirjoitti:

        Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.

        Tosiaan on kahden laista eli pussinuuska joka muistuttaa ehkä enemmän erittäin pientä tyynyä ulkonäöltään, ja sitten löysää/lössiä (ei irtonuuskaa) joka on yleensä tummaa mömmöä jota sormilla pyritellään sopiva annos tai laitetaan nuuskatykillä huuleen.


    • helloueeee

      vitun paskanaamat

    • Miigali68

      paskaa hyi vittu >:(

    • Nuuskaonhyvää

      Olen itse 15v ja käyttänyt kuukauden Odenssia ja maku ei ole paras, mutta nikotiini nousee mukavasti päähän. Vaikea siitä on päästä irti kun on hetkenkin käytön jälkeen voinut jäädä koukkuun. Pitäisi lopettaa kun olen lukenut haitoista yms. Mutta kun olen muutaman päivän ollut käyttämättä, tekee mieli lisää. Olen vähentänyt käyttöä eli käytän kiekon kahdessa viikossa

    • Ehkä turhin päihde koskaan.

    • Paskaa tavaraa.

    • Nuuskan konsepti on sama kuin se, että tunkisit ulostetta suuhusi. Itse en käsitä nykynuorten aatteita. Miksi käyttäisit tämmöistä päihdettä joka ei tee muuta kuin vahingoita ikeniäsi?

      • Vahingoittaako uloste ikeniä? Oletko kokeillut?


      • animehomo- kirjoitti:

        Vahingoittaako uloste ikeniä? Oletko kokeillut?

        Joka päivä.


    • Hyiiiiii

      Vitun paskaa!!

    • Odenshirmu

      Odens on se juttu :-)

    • konnariepu

      Ite oon 14v tyttö ja poikaystävä käyttää nuuskaa ja sähkäriä. Eipä tuossa, henkilökohtasesti oksettaa nuuskacenk oo maistellu sitä mutta omapa on valintansa enkä mä rupee siihe puuttuu ku kuitenki jätkäl on isoveli jonka kaa yhessä sit polttelee.

    • jonne22

      odens sätii vitusti ku heittää tuplat huulee samaa aikaa ku juo megistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe