Mitä mieltä ootte nuuskasta?
Ootteko kokeillu?
Mitä?
Jos olitte mitä mieltä mausta?
Mielipide nuuskasta
24
961
Vastaukset
- Krapu83
Nuuskamuikkuset on hyviä. Perkataan kilo muikkuja, laitetaan nuuskaa sisäelimien tilalle ja paistetaan haalealla pannulla puolitoista minuuttia kalanmaksaöljyssä ja hunajassa. Kaadetaan päälle tuomenmarjahilloa ja huuhotaa alas alkoholittomalla pöytämaidolla
- Snusnusnusnusnus
Joo itelällä sama resepti mutta kannattaa vielä laittaa muikkujen silmien tillalle gerbiilin kivekset!!!
- sniisnaasnappi
Snusnusnusnusnus kirjoitti:
Joo itelällä sama resepti mutta kannattaa vielä laittaa muikkujen silmien tillalle gerbiilin kivekset!!!
ja nekin kannattaa olla juuri sukukypsäksi tulleen gerbiilin kivekset että ovat tuoreet
- ergfew
Suolaista ja kihelmöivää, oletan.
- nuuskaonpaskaa
En oo kokeillut mut haisee helevetin pahalle en tajua miten jotkut voi käyttää sitä. Pahan hajuista ällöttävän näköistä paskaa. Sitä ei saisi olla olemassa eikä se saa laillistua Suomessa kuten ehkä jotkut tietää niin nuuska on laillista Ruotsissa ajatuksesta en tykkää että se on laillista joissakin paikoissa mut silti sitä myydään laittomasti täälläkin alaikäisille. Nuuska on siis mielestäni täyttä paskaa ja sitä ei saisi olla olemassa. Ja jos jotakin jäi häiritsemään mistä tiedän et se haisee pahalle niin Haistoin terkan tunnilla ku opettaja toi meille haistettavaksi sitä.
- sinuaonhuijattu
Ehkä se oli sen terkkarin kissan ulostetta, ei nuuska haise paskalle.
- werfwertg
Onko nyt nuuska niitä teepussin näkösiä säkkejä joita pannaa huulee? Toiseksi; käyttääkö niitä säkkejä vaan uusavuttomat neidit ja raavaat nuuskaveteraanijermut sitä tuppia jolla pusketaan möntti ikeneen? Vähän kuin metsurit ja muut rajut hemmot rakentaa ite erikseen jokaisen savukkeensa ritslasta, aromaröpöistä ja ventistä ja hienolahkeiset pehmytkämmenpojut vetelee askista valmiita Pallimalleja.
- nuuskaonpaskaa
Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.
- ergrt
nuuskaonpaskaa kirjoitti:
Nuuskaa on ainakin kahdenlaista malllia pussinuuska (eli tuo mikä näyttää teepussilta) ja irtonuuska (eli nuuska ei ole minkäänlaisessa pussissa vaan on irrallaan) meillä pp-maalla aika harvat (13-15v) tytöt käyttää nuuskaa mutta sitten lähes jokaikäinen poika on ainakin kokeillut/käyttää tälläkin hetkellä nuuskaa. Ja en oikein usko että veteraanit käyttää nuuskaa.
Niin no veteraanit (ainakin sodan käyneet) oppi sodasa polttaan kusavukkeet kai kuulu melkein sotilaan peruseleintarvikkeisiin. Kai nei muuta rauhottavaa lääkettä keksiny taistelun kauhuihin ku tupakan. Vaikea keksiä muutaklaan syytä sen kovalle käytölle siihen aikaan. Sittenhän se tapa jäi päälle, ja selittää varmaan sitä minkä tähen 70-ja 70 luvulla niin paljon oli tupakoitia.
- nuuskaonpaskaa
Nyt puhuttiin nuuskasta ei tupakasta ja kyl mä Tiesin ton että ainakin sodan käyneet veteraanit saattoivat polttaa tupakkaa.
- tottaseon
ergrt kirjoitti:
Niin no veteraanit (ainakin sodan käyneet) oppi sodasa polttaan kusavukkeet kai kuulu melkein sotilaan peruseleintarvikkeisiin. Kai nei muuta rauhottavaa lääkettä keksiny taistelun kauhuihin ku tupakan. Vaikea keksiä muutaklaan syytä sen kovalle käytölle siihen aikaan. Sittenhän se tapa jäi päälle, ja selittää varmaan sitä minkä tähen 70-ja 70 luvulla niin paljon oli tupakoitia.
Veteraanit käytti sodassa heroiinia ja piriä
- Nuuskaa-kokeileva-nuori
nuuskaonpaskaa kirjoitti:
Tosiaan on kahden laista eli pussinuuska joka muistuttaa ehkä enemmän erittäin pientä tyynyä ulkonäöltään, ja sitten löysää/lössiä (ei irtonuuskaa) joka on yleensä tummaa mömmöä jota sormilla pyritellään sopiva annos tai laitetaan nuuskatykillä huuleen.
- helloueeee
vitun paskanaamat
- Miigali68
paskaa hyi vittu >:(
- Nuuskaonhyvää
Olen itse 15v ja käyttänyt kuukauden Odenssia ja maku ei ole paras, mutta nikotiini nousee mukavasti päähän. Vaikea siitä on päästä irti kun on hetkenkin käytön jälkeen voinut jäädä koukkuun. Pitäisi lopettaa kun olen lukenut haitoista yms. Mutta kun olen muutaman päivän ollut käyttämättä, tekee mieli lisää. Olen vähentänyt käyttöä eli käytän kiekon kahdessa viikossa
Ehkä turhin päihde koskaan.
Paskaa tavaraa.
Nuuskan konsepti on sama kuin se, että tunkisit ulostetta suuhusi. Itse en käsitä nykynuorten aatteita. Miksi käyttäisit tämmöistä päihdettä joka ei tee muuta kuin vahingoita ikeniäsi?
- Hyiiiiii
Vitun paskaa!!
- Odenshirmu
Odens on se juttu :-)
- konnariepu
Ite oon 14v tyttö ja poikaystävä käyttää nuuskaa ja sähkäriä. Eipä tuossa, henkilökohtasesti oksettaa nuuskacenk oo maistellu sitä mutta omapa on valintansa enkä mä rupee siihe puuttuu ku kuitenki jätkäl on isoveli jonka kaa yhessä sit polttelee.
- jonne22
odens sätii vitusti ku heittää tuplat huulee samaa aikaa ku juo megistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38040377Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168807Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316070Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224698Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623875Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543670Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743221- 342873
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192448Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192272