Yksi päivittäinen vuoro Skavsta - Tampere - Skavsta avaisi runsaasti reittimahdollisuuksia. Epäilen sen kannattavuutta tänä aikana. Jos ei joka päivä, niin ainakin joka toinen päivä.
Tampere-Skavsta reitti takaisin
17
361
Vastaukset
- 192039
No edes joka kuukausi, tai edes lento/vuosi.
- MoreFlights
Hienoa ! Olettaisi Tampereen kaupunkiakin kiinnostavan tämä asia. Tampereelta pääsee Arlandaan suorilla lennoilla. Esim. Nextjet tai muu vastaava yritys voisi lentää päivittäisen vuoron Skavstaan. Terminaali 2: lle lisää käyttöä.
- 192039
Lentääkö Nextjet Airbus 380 koneella?
- kaarlekusiperseIII
Lentää, kymmenen kertaa päivässä Maarianhaminasta Enontekiölle. Koko kone on pelkkää ykkösluokkaa ja aina täynnä.
- 61117
Näyttää, että palsta onkin täynnä tyhjäntoimittajia. Asialliset keskustelijat lienevät jossain muualla - harmi.
- 202040
Idea hyvä - löytyykö toteuttamiskelpoista yhtiötä? Kaatuuko kustannuksiin?
- 151631
Air100 konseptiin vaikka Porista. Toisi mahdollissesti kannattavuutta Pori - Helsinki reitille.
- 192039
Taidan mennä junalla.
- 171428
Kustannustehokkaampi reitti kuin nykyiset Bremen ja Budabest.
- 151631
Halvempi on Budapest ja Bremen.
- TampereSkavsta
Skavstan kautta tulisi rutkasti reittejä nyt kun Ryanair ei panosta muutoin Suomeen. Käyttäisin.
- halvallamaailmalla
Ne jotka asuvat Tampereen ja Turun välivyöhykkeellä, niin Wizzairilla pääsee Turusta koko vuoden Gdanskiin, josta on hyvät halpalentoyhteydet kaikkialle Eurooppaan, mutta kyllä se vaivaa vaatii.
- 1020302
Onhan tuo parempi kuin ei mitään.
- Eipotentiaalia
Ryanairia ei Suomi selvästikään kiinnosta. Markkinat on jossain muualla kuin täällä harvaanasutussa peräpohjolassa. Toivottavasti venäläiset matkailijat löytävät uudestaan reitin Lappeenrannan kautta muualle Eurooppaan. Sitä myöden voitaisiin saada tänne Suomeenkin uusia lentoyhtiöitä ja reittejä.
- PipaLens
Avaavathan nuo Bremen ja Budapestkin jonkin verran reittimahdollisuuksia. Olisi kyllä hyvä, jos lennot olisivat ympärivuotisia.
- Lokki-Air
Yksi iltalento viikossa edestakaisin Skavsta-Tampere-Skavsta. Yöpyminen Skavstassa ja jatkolento eteenpäin. Voisi edes kokeilla, aamulennoille tuskin kysyntää.
- Jbjbjb
Niin siis kyseinen reittihän on ollut aikoinaan. Sitä kautta tuli lennettyä usein. Ei siis varmastikkaan ollut kannattava koska lopetettiin. Jos olisi ollut kannattava, niin tokkopa ois lopetettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755