Olen tomittajan töitä tehnyt kymmenisen vuotta. Varsinaista toimittajan koulutusta ei ole, maisterin koulutus ainoastaan.
Olisiko mahdollista päästä jonnekin tekemään artikkeleita palkatta, niin saisi ylläpidettyä työtaitoja.
Ottaisiko joku palkattomaan työhön
Toimittajan
6
132
Vastaukset
- ToimitusP322
Soittele toimituksiin ja kysy?
- MaksullaPääsee
Ei noin kalliilla kukaan hommiin ota. Maksa tonni kuussa työnantajalle, niin joku voi säälistä ottaa listoilleen.
- Pölötoimittajat
Olisiko aika hankkia oikea ammatti ja lopettaa haaveilu.
- kldfjgdlskgfj
Ei muuta kuin kirjoittamaan juttuja ja sitten lahjoittelemaan niitä toimituksille. Aina löytyy joku, joka huolii. Tietty tämä johtaa helposti siihen, ettei kukaan myöhemminkään ole valmis maksamaan jutuista...
- CopyPasteaVain
Ei jutuista kukaan ole maksanut enää mitään vuosiin.
- huonokirjoitustaito
Kysyisin ensin missäpäin asut. Olisi vänän puhtaaksikirjoitus työtä tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575