Pojat mua kiinostas rehellisesti millasia alkkareita käytätte? Mika ja missä?
Ite käytän stringei ne on mukavat ja hyvä näköset.
Pojat millasia alushousuja käytätte
21
329
Vastaukset
- bokseripoju
Boksereita minä käytän
- Poikastringeissä
Suosittelen kokeilee stringei tuntuvat kivoilta ja ovat mukavan viileet kesällä.
- freeballerboy
En käytä mitään alkkareita.
- Pullaposki
Strings, go strings
- kguo
Mä tykkään tangoist, ne on vähän niin kuin stringit, mutta niissä on takapuolellakin kangasta.
- freeballerboy
Suosittelen koittaa ilman!
- Bokseritonhasuja
Boksereita käytän tai sitte oon kokonaa ilma
- freeballerboy
Jos kokonaan ilman niin mitä housuja sit käytät? Onks farkut vai jotku muut ja ootko useinkin ilman alkkareita?
mustat mokserit ja pidän niitä jatkuvasti
ainaboxerit,farkut saunassa sukkahousut!
boxerit,farkut,saunassa sukkahousut
Hello
En ole enää ihan poika,mut jos sanot,että stringit on kivat,,,Ole mieluummin ilman. Äläkä hyväksy boifrendiltä kuin vitivalkoiset boxerit,,,
Myös takaa,,,,Kivaa sinulle- wwwx
Mulla on valkoiset sloggit (miesten), joskus sukkahousut.
- Kannattaakokeilla
Mul on punaset, nahasta
- hozu-vozu
Käytän mielelläni anushousuja. Semmoisia joissa on luukku takapuolessa.
- Tällaisia
Ostin mustaa nahkaa olevat goottihenkiset lyhyet alushousut, joissa on niittejä ja ne on aika cool.
En vaan ole voinut niitä käyttää, kun en tiedä miten niitä pitäisi pestä.
Joskus saunan jälkeen vaan kokeillut niitä jalkaan.
Muuten käytän tavallisia lyhyitä kankaisia kalsareita. Mieluiten mustia, mutta on harmaita ja vihreitäkin olemassa itselläni. Valkoisiakin on, jos käyttää valkoisia farkkuja. - dwsefvsdf
armeijasta lähtien eli 13 v käyttänyt boksereita. Enne armeijaa en tienny että noonii kivat ja siksi en käytäny
- wrohiwefhioh
Pakkasilla lyhyiden lisäksi pitkikset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472