Pojat millasia alushousuja käytätte

Poikastringeissä

Pojat mua kiinostas rehellisesti millasia alkkareita käytätte? Mika ja missä?
Ite käytän stringei ne on mukavat ja hyvä näköset.

21

308

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bokseripoju

      Boksereita minä käytän

    • Poikastringeissä

      Suosittelen kokeilee stringei tuntuvat kivoilta ja ovat mukavan viileet kesällä.

      • Tytöt ei arvosta pojilla stringejä pätkän vertaa. Vaikuttaa täysin naurettavalta


    • freeballerboy

      En käytä mitään alkkareita.

    • Pullaposki

      Strings, go strings

    • kguo

      Mä tykkään tangoist, ne on vähän niin kuin stringit, mutta niissä on takapuolellakin kangasta.

      • boxerit,farkut"persettä kehuttu


    • freeballerboy

      Suosittelen koittaa ilman!

    • Bokseritonhasuja

      Boksereita käytän tai sitte oon kokonaa ilma

      • freeballerboy

        Jos kokonaan ilman niin mitä housuja sit käytät? Onks farkut vai jotku muut ja ootko useinkin ilman alkkareita?


    • mustat mokserit ja pidän niitä jatkuvasti

    • ainaboxerit,farkut saunassa sukkahousut!

      • umpihaalarit,ojurit,tukka nutturalla silmälasit"kaljapullon pohjista tehdyt linssit


    • boxerit,farkut,saunassa sukkahousut

    • Hello
      En ole enää ihan poika,mut jos sanot,että stringit on kivat,,,Ole mieluummin ilman. Äläkä hyväksy boifrendiltä kuin vitivalkoiset boxerit,,,
      Myös takaa,,,,Kivaa sinulle

    • wwwx

      Mulla on valkoiset sloggit (miesten), joskus sukkahousut.

    • Kannattaakokeilla

      Mul on punaset, nahasta

    • hozu-vozu

      Käytän mielelläni anushousuja. Semmoisia joissa on luukku takapuolessa.

    • Tällaisia

      Ostin mustaa nahkaa olevat goottihenkiset lyhyet alushousut, joissa on niittejä ja ne on aika cool.
      En vaan ole voinut niitä käyttää, kun en tiedä miten niitä pitäisi pestä.
      Joskus saunan jälkeen vaan kokeillut niitä jalkaan.
      Muuten käytän tavallisia lyhyitä kankaisia kalsareita. Mieluiten mustia, mutta on harmaita ja vihreitäkin olemassa itselläni. Valkoisiakin on, jos käyttää valkoisia farkkuja.

    • dwsefvsdf

      armeijasta lähtien eli 13 v käyttänyt boksereita. Enne armeijaa en tienny että noonii kivat ja siksi en käytäny

    • wrohiwefhioh

      Pakkasilla lyhyiden lisäksi pitkikset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe