Pojat mua kiinostas rehellisesti millasia alkkareita käytätte? Mika ja missä?
Ite käytän stringei ne on mukavat ja hyvä näköset.
Pojat millasia alushousuja käytätte
21
352
Vastaukset
- bokseripoju
Boksereita minä käytän
- Poikastringeissä
Suosittelen kokeilee stringei tuntuvat kivoilta ja ovat mukavan viileet kesällä.
- freeballerboy
En käytä mitään alkkareita.
- Pullaposki
Strings, go strings
- kguo
Mä tykkään tangoist, ne on vähän niin kuin stringit, mutta niissä on takapuolellakin kangasta.
- freeballerboy
Suosittelen koittaa ilman!
- Bokseritonhasuja
Boksereita käytän tai sitte oon kokonaa ilma
- freeballerboy
Jos kokonaan ilman niin mitä housuja sit käytät? Onks farkut vai jotku muut ja ootko useinkin ilman alkkareita?
mustat mokserit ja pidän niitä jatkuvasti
ainaboxerit,farkut saunassa sukkahousut!
boxerit,farkut,saunassa sukkahousut
Hello
En ole enää ihan poika,mut jos sanot,että stringit on kivat,,,Ole mieluummin ilman. Äläkä hyväksy boifrendiltä kuin vitivalkoiset boxerit,,,
Myös takaa,,,,Kivaa sinulle- wwwx
Mulla on valkoiset sloggit (miesten), joskus sukkahousut.
- Kannattaakokeilla
Mul on punaset, nahasta
- hozu-vozu
Käytän mielelläni anushousuja. Semmoisia joissa on luukku takapuolessa.
- Tällaisia
Ostin mustaa nahkaa olevat goottihenkiset lyhyet alushousut, joissa on niittejä ja ne on aika cool.
En vaan ole voinut niitä käyttää, kun en tiedä miten niitä pitäisi pestä.
Joskus saunan jälkeen vaan kokeillut niitä jalkaan.
Muuten käytän tavallisia lyhyitä kankaisia kalsareita. Mieluiten mustia, mutta on harmaita ja vihreitäkin olemassa itselläni. Valkoisiakin on, jos käyttää valkoisia farkkuja. - dwsefvsdf
armeijasta lähtien eli 13 v käyttänyt boksereita. Enne armeijaa en tienny että noonii kivat ja siksi en käytäny
- wrohiwefhioh
Pakkasilla lyhyiden lisäksi pitkikset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779