Pääseekö kuninkaanlinnan vahdinvaihtoa seuraamaan ilmaiseksi?
Kuninkaanlinnan vahdinvaihto
4
4359
Vastaukset
- kuninkaanvahti
No ilmaiseksi pääsee katselemaan sitä vahdinvaihtoa siellä Kuninkaanlinnan edustalla! Se onkin erikoinen tapahtuma meille suomalaisille, joilla ei kuningasta ja moista vahdinvaihtoa ole omasta takaa. "Koreografiaa" ja asusteita on tarjolla kaikille halukkaille...tässä lisää luettavaa siitä, miten Tukholmassa voi viettää päivän, siellä kerrotaan myös tuosta vahdinvaihdosta. Sivun osoite on tässä: http://tukholma.org/paiva-tukholmassa/
- reissuunnnnnn
Kiitos vastauksesta! Voi olla ihan mukava käyntikohde. Lueskelin Tukholman matkailusivuja, ja siellä näyttää olevan useitakin ilmaisia kohteita, esim. monet museot on muuttuneet maksuttomiksi tänä vuonna. Aiemmin ollaan vain piipahdettu päiväkäynnillä, mutta nyt yövytään perillä pari yötä. Onhan aikaa kuljeskella ja kenties vähän shoppailla.
- tukholmanmatkaaja
Jep, kyllä sitä pääsee ilmaiseksi seuraamaan, ja oikein hienolta se koreografioineen näyttää. Näin lomakaudella (heinä-elokuu) voi tosin olla ongelmana se, että vahdinvaihtoa on seuraamassa valtava määrä muitakin.
- tukholma.kiva.kaupunki
Kyllä pääsee, vahdinvaihdot tapahtuvat arkisin kl 12.15 ja sunnuntaina kl 13.15 ruotsinaikaan. Linkistä gratisistockholm.nu osiossa sök på kategori näette mihin kaikkeen pääsee ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882