Hei!
Tarvitsetteko lapsellenne tai lapsillenne lastenhoitajaa pääkaupunkiseudulla? Pääasiassa Vantaalta tai sen lähiseudulta? Minä olen käytettävissä heinäkuun ajan päivisin, iltasin ja viikonloppuisinkin tarpeen mukaan.
Olen 17-vuotias suuren perheen toisiksi vanhin ja minulla on paljon kokemusta lastenhoidosta. Olen hoitanut lapsia iltatöinä ja kesätöinä monen vuoden ajan monissa perheissä. Esimerkiksi viime kesänä hoidin nelilapsisessa perheessä 60 tuntia kesän aikana ja tämän vuoden kevään olen opiskelujeni ohella käynyt hoitamassa kerran viikossa yhtä lasta. Olen luotettava, ahkera, iloinen ja lapsirakas. Olen tottunut ottamaan vastuuta, ja kykenen työskentelemään yksin.
Minulta sujuu lastenhoidon lisäksi myös siivoustehtävät, ruuanlaitto ym. Opiskelen sosiaali- ja terveysalalla lähihoitajaksi, joten opiskelujenkin kautta näkökulmaa. Esimerkiksi opiskeluissani on ollut teoriaa lasten kasvusta, sekä päiväkodissa 6 viikon työharjoittelu, josta sain 1-3 asteikolla arvosanan 3. Nuorena ihmisenäkin olen kerennyt olla jo monessa mukana. Lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi tehtävässä vapaaehtoistoiminnassa, kummi- ja tukioppilastoiminnassa sekä nuorisovaltuustossa olen toiminut kaksi vuotta. Minulla on myös mm. kokemusta kahvilatyöstä.
Minulla on hygieniapassi ja ensiapukortti (EA1).
Ota yhteyttä, kysy lisää ja kerro! :)
[email protected]
Lastenhoitaja Vantaan ympäristöön
Apukäsi
1
110
Vastaukset
- oletkos
yksinhuoltaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835092- 794889
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 432632
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860