Hei!
Tarvitsetteko lapsellenne tai lapsillenne lastenhoitajaa pääkaupunkiseudulla? Pääasiassa Vantaalta tai sen lähiseudulta? Minä olen käytettävissä heinäkuun ajan päivisin, iltasin ja viikonloppuisinkin tarpeen mukaan.
Olen 17-vuotias suuren perheen toisiksi vanhin ja minulla on paljon kokemusta lastenhoidosta. Olen hoitanut lapsia iltatöinä ja kesätöinä monen vuoden ajan monissa perheissä. Esimerkiksi viime kesänä hoidin nelilapsisessa perheessä 60 tuntia kesän aikana ja tämän vuoden kevään olen opiskelujeni ohella käynyt hoitamassa kerran viikossa yhtä lasta. Olen luotettava, ahkera, iloinen ja lapsirakas. Olen tottunut ottamaan vastuuta, ja kykenen työskentelemään yksin.
Minulta sujuu lastenhoidon lisäksi myös siivoustehtävät, ruuanlaitto ym. Opiskelen sosiaali- ja terveysalalla lähihoitajaksi, joten opiskelujenkin kautta näkökulmaa. Esimerkiksi opiskeluissani on ollut teoriaa lasten kasvusta, sekä päiväkodissa 6 viikon työharjoittelu, josta sain 1-3 asteikolla arvosanan 3. Nuorena ihmisenäkin olen kerennyt olla jo monessa mukana. Lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi tehtävässä vapaaehtoistoiminnassa, kummi- ja tukioppilastoiminnassa sekä nuorisovaltuustossa olen toiminut kaksi vuotta. Minulla on myös mm. kokemusta kahvilatyöstä.
Minulla on hygieniapassi ja ensiapukortti (EA1).
Ota yhteyttä, kysy lisää ja kerro! :)
[email protected]
Lastenhoitaja Vantaan ympäristöön
Apukäsi
1
114
Vastaukset
- oletkos
yksinhuoltaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863629- 252066
- 1961981
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871454PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431424Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841011
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30950Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69877