Kaikki kehuu häntä kuumaksi puumaksi ja milfiksi. Onhan hoikka ja sorja mutta on takaa kun enkeli ja eestä kun mankeli. Kasvot kun Aira Samulinilla. Rupsahtanut naama , hevosen hampaat ja roikkusilmät. Hiukset nätit ja iho kaunis . Itse pidän monia muita Einin ikäisiä naislaulajia kasvoiltaan kauniina . Eini lähinnä tuo mieleen vanhan drag gueenin tai ilotytön. Liikaa meikkiä ja liian kireitä asuja. Maha pömpöttää monissa asuissa ja saa näyttään hoikan naisen lihavammalta. Mutta miehille ei vissiin väliä naamasta kunhan kroppa ok ja kireät vaatteet ja lyhyt hame päällä . Mutta ihmsenä Eini vaikuttaa kivalta, rennolta ja hauskalta. Ehkä vähän tyrkky ja itsetietoisen oloinen mutta liekö joku ikäkriisi päällä? 2012 Kemijärven festari haastattelussa näytti suuttuvan haastattelijamiehelle kun tämä vitsaili heidän iästään ja kyseli liikaa ilmeisesti Einin nuoruusvuosista. Ja voisin myöntää kauneusleikkauksensa reilusti.
Laulaja Eini
22
2362
Vastaukset
- 444666
ilman vahvaa meikkiä ihan ikäisensä näköinen. En ymmärrä näiden puumien kuumuutta kun nuorena nätimpiä ja kiinteämpiä. No kaljamahat tuskin muuta kaipaakaan.
- Anonyymi
6.12. telkkarissa, myötähäpeää tunsin kun väkisellä pitää esittää parikymppistä. Kasvot sivusta, vanhan naisen kaula, maha pullottaa. Silmät pullottaa hailakkana. Oliko poskiin laitettu täytettä. Oikein tekopirtee minihameessaan ja jalat harallaan esitti niitä iänikuisia jees söörejään. Ja mitä tulee ääneen siihen tärkeimpään, niin huutaa ja surkee muutenkin. Näki Kekäläisestä että väkisellä pitää kehua retostaa daamia joka tietysti uskoi kaiken. Isot luulot tuntuu olevan itsestään.
- Anonyymi
Koko ohjelma täyttä sontaa!! Kaikki juhlallisuus puuttui, hirrrrveät esiintyjät!! Presidenttipari ainut, jota viitsi kuunnella. SUURI pettymys!!
- Anonyymi
Einin hiukset olivat aivan liian vaaleat. Kasvot aivan turvoksissa, olisiko laitettu hyaluronihappoja tai botoksia.
Jostain syystä myös Nina Tapio oli vaalentanut tukkansa. Ei sopinut yhtään hänelle. Oli vanhemman näköinen kuin aiemmin luonnollisemman värisissä tummemmissa hiuksissa.
Kaija Koo, ääni on mennyt. Aika kauheeta kähisemistä. Painaisiko vatsaläskit keuhkoja kun vaikutti vähän siltä ettei saanut kunnolla happea.
Elastisella sama juttu, ei ole ääni kunnossa.
Kun vertaa esim. Kai Hyttiseen jonka ääni soi hyvin.
Sitten tätäkin ihmettelin, miksi Jonna Tervomaa on niin kärsivän näköinen laulaessaan. Nätti nainen, vähän iloisempi ilme, niin esityskin olisi parempi.- Anonyymi
Olisipa kiva tietää, kuka oli valinnut esiintyjät tähän ohjelmaan?? Ainoastaan Elastista ja Kujua kehtasi edes katsoa. Kenelle noin ala-arvoinen ohjelma oli suunnattu? Harmittaa kaikkien niitten puolesta, jotka olisivat halunneet kotona vähän juhlistaa iltaa kotisohvallaan. 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa kiva tietää, kuka oli valinnut esiintyjät tähän ohjelmaan?? Ainoastaan Elastista ja Kujua kehtasi edes katsoa. Kenelle noin ala-arvoinen ohjelma oli suunnattu? Harmittaa kaikkien niitten puolesta, jotka olisivat halunneet kotona vähän juhlistaa iltaa kotisohvallaan. 😩
Einillä on, ja aina ollut, liian suuret luulot itsestään. Voisi jo viimeinkin lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Einillä on, ja aina ollut, liian suuret luulot itsestään. Voisi jo viimeinkin lopettaa.
Ohoho, olipa valittu "taiteilijat" arvokkaaseen juhlaan!!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoho, olipa valittu "taiteilijat" arvokkaaseen juhlaan!!??
Eini mummu voisi jo rauhoittua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eini mummu voisi jo rauhoittua!!
On sexy mummo
- Anonyymi
Näin miehenä voin vain todeta että aloittajalla on hiekkaa vakinassa, ja armoton kateus jäytää sisällä! Jos noita-akkoja etsitään niin Kaija K ylimielisine sopotuksineen ja Arja Saijonmaa komustelemisineen lyövät discokuningattaren 100-0 noitamaisuudessa!
- Anonyymi
Toivottavasti itse olet hänen iässään yhtä pirtsakka. Oisko kateus syynä kommentiisi.
- Anonyymi
Mummo on mummo kaikella kohteliaisuudella! Einiä on kehuttu niin paljon, että itsekin uskoo, että hirvittävällä maali määrällä ja paljastavalla pukeutumisella näyttäisi nuorelta, mutta kun ei näytä! Ihmisiä on helppo sumuttaa.
- Anonyymi
On tullut Einin kuvaa katsottua -70 luvulta asti ja vieläkin näin 65 vuotiaana Einin kuvalla lasti lähtee ja vaimokin sen tietää.
- Anonyymi
juurikin noi (y)!!
- Anonyymi
joo ei Eini oo kaunis,jotensakin niin itsekehu päällä ja lerppusilmät.vartalo on hyä,muovipussi päähän tai joku kaunis pää tilalle niin vois sillee mennäkki ,musiikki sillä kamalaa
- Anonyymi
Musiikki sillä täyttä sontaa!!
- Anonyymi
Einillä timmi vartalo!
- Anonyymi
Miksi linnan juhlissa näitä vanhoja julkkiksia yleensä on, kuka noita enää jaksaa. Jatkoilla esiintyi järkky Vikman....ei mitään tasoa.
- Anonyymi
Laulajien ulkonäkö on sivuseikka, mutta käsitelläänkö Einin ääntä jotenki? kuulostaa ”tekoälyltä”. Siitä puuttuu tunne vivahteineen kokonaan.
- Anonyymi
Eini matkii jotain Erika Vikmania, miksi, puolialastomana keikkuu ääni: huutaa, ja kappaleet surkeita. Epätoivoista, minäkin olen vielä täällä, iskussa, minä näytän miten homma hoidetaan. Surkee esitys ja laulut yhtä surkeita. Eikö itse tajua paksun maalikerroksen alta.
- Anonyymi
Eini on upea vetovoimainen esiintyjä lavalla naiset ja myös miehet tykkää olen sen havainnut keikalla, upea mimmi ja seksikäs hyvä laulaja
- Anonyymi
Eini on oma itsensä ilman mitään täytteitä ym.vippaskonsteja ja hyvä niin.paljon enemmän seksikäs kuin väkisin pyllistelevä Erika.aito ihminen ja kaunis nainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935