Eikö keskustassa kaahailevat pilluralleilijat oikeasti keksi elämässään/elämälleen mitään muuta sisältöä kuin tuon joka öisen kumin polton?. Ja eikö he tajua että töissä käyvät ihmiset yrittävät edes joskus nukkua ja jotka liikkuvat öisin niin uskaltaisivat liikkua paikasta toiseen ilman pelkoa. Plus eikö poliiseja kiinnosta koko aikainen hurjastelu keskustassa vai sittenkö vasta kun joku jää alle. Satakunnan tiellä vilkun grillin kohdalla saisi aika monet sakkoja ylinopeudesta jos sitä valvotaisiin edes vähän ja kun alueella sattuu liikkumaan lapsia myös vai pitääkö odottaa lapsi uhreja?.
Äly hoi älä jätä!
8
387
Vastaukset
- artso
Itse alan jatkossa kiertelemään keskustassa päin kun kuuluu ääniä.. otan rekkarit ylös ja kuvaa sitä menoa. Kummallista touhua nykyisin..
- Niinlatteaa
Lapsikortti vedetty esiin ajassa 23:10
- wauq
Ainaki se yks idiootti kaahailee sillä vanhalla volvon romulla, toinen amisbemarilla
- velluuu
Ne on karrannu merstolasta hoidosta
- Niinet
Entä sitten lauantai-aamun torikokous-veisaajat? On se kurjaa tämä keskusta-elämä, pitäisköhän meidän kaikkien melusaasteesta häiriintyvien muuttaa maalle? Tai hankkia korvatulpat? Vois olla viisasta! Toiset valvoo yöt, toiset päivät jne.
- Niinet
Toivottavasti ne lapsiuhrit ei kuitenkaan liiku öisin keskustassa?
- tulevaisuusko
Kaahailijat kaahailevat 24/7 ettei se kato onko yö/aamu/päivä/ilta. Ja alku kirjoitukseni oli vain toteamus/ihmetys ei mitään henk.koht ollut. Itse olen kanssa nuori ihminen että ymmärrän toisaalta pilluralleilun tarkoituksen.
- Niinet
tulevaisuusko kirjoitti:
Kaahailijat kaahailevat 24/7 ettei se kato onko yö/aamu/päivä/ilta. Ja alku kirjoitukseni oli vain toteamus/ihmetys ei mitään henk.koht ollut. Itse olen kanssa nuori ihminen että ymmärrän toisaalta pilluralleilun tarkoituksen.
Soitappa sitten ihmeessä hälytyskeskukseen ens kerralla kun siellä kaahailevat. Ei ne asiat sillä muutu että netissä kirjotellaan, pitää osata toimia. Eliminoida häiriötekijät, tai muuttaa omaa toimintaa/sietokykyä? Ite ajattelin hakea lupaa sunnuntai-aamuiselle torikaraokelle, kun en voi virsien veisuuta ja uskonnon pakkotuputusta lauantai-aamupäiviltä poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1352379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752