Eikö keskustassa kaahailevat pilluralleilijat oikeasti keksi elämässään/elämälleen mitään muuta sisältöä kuin tuon joka öisen kumin polton?. Ja eikö he tajua että töissä käyvät ihmiset yrittävät edes joskus nukkua ja jotka liikkuvat öisin niin uskaltaisivat liikkua paikasta toiseen ilman pelkoa. Plus eikö poliiseja kiinnosta koko aikainen hurjastelu keskustassa vai sittenkö vasta kun joku jää alle. Satakunnan tiellä vilkun grillin kohdalla saisi aika monet sakkoja ylinopeudesta jos sitä valvotaisiin edes vähän ja kun alueella sattuu liikkumaan lapsia myös vai pitääkö odottaa lapsi uhreja?.
Äly hoi älä jätä!
8
402
Vastaukset
- artso
Itse alan jatkossa kiertelemään keskustassa päin kun kuuluu ääniä.. otan rekkarit ylös ja kuvaa sitä menoa. Kummallista touhua nykyisin..
- Niinlatteaa
Lapsikortti vedetty esiin ajassa 23:10
- wauq
Ainaki se yks idiootti kaahailee sillä vanhalla volvon romulla, toinen amisbemarilla
- velluuu
Ne on karrannu merstolasta hoidosta
- Niinet
Entä sitten lauantai-aamun torikokous-veisaajat? On se kurjaa tämä keskusta-elämä, pitäisköhän meidän kaikkien melusaasteesta häiriintyvien muuttaa maalle? Tai hankkia korvatulpat? Vois olla viisasta! Toiset valvoo yöt, toiset päivät jne.
- Niinet
Toivottavasti ne lapsiuhrit ei kuitenkaan liiku öisin keskustassa?
- tulevaisuusko
Kaahailijat kaahailevat 24/7 ettei se kato onko yö/aamu/päivä/ilta. Ja alku kirjoitukseni oli vain toteamus/ihmetys ei mitään henk.koht ollut. Itse olen kanssa nuori ihminen että ymmärrän toisaalta pilluralleilun tarkoituksen.
- Niinet
tulevaisuusko kirjoitti:
Kaahailijat kaahailevat 24/7 ettei se kato onko yö/aamu/päivä/ilta. Ja alku kirjoitukseni oli vain toteamus/ihmetys ei mitään henk.koht ollut. Itse olen kanssa nuori ihminen että ymmärrän toisaalta pilluralleilun tarkoituksen.
Soitappa sitten ihmeessä hälytyskeskukseen ens kerralla kun siellä kaahailevat. Ei ne asiat sillä muutu että netissä kirjotellaan, pitää osata toimia. Eliminoida häiriötekijät, tai muuttaa omaa toimintaa/sietokykyä? Ite ajattelin hakea lupaa sunnuntai-aamuiselle torikaraokelle, kun en voi virsien veisuuta ja uskonnon pakkotuputusta lauantai-aamupäiviltä poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053681
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472620- 1142442
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401964Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291687- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221501- 221328
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701245Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241