Äly hoi älä jätä!

Harjavaltalainen

Eikö keskustassa kaahailevat pilluralleilijat oikeasti keksi elämässään/elämälleen mitään muuta sisältöä kuin tuon joka öisen kumin polton?. Ja eikö he tajua että töissä käyvät ihmiset yrittävät edes joskus nukkua ja jotka liikkuvat öisin niin uskaltaisivat liikkua paikasta toiseen ilman pelkoa. Plus eikö poliiseja kiinnosta koko aikainen hurjastelu keskustassa vai sittenkö vasta kun joku jää alle. Satakunnan tiellä vilkun grillin kohdalla saisi aika monet sakkoja ylinopeudesta jos sitä valvotaisiin edes vähän ja kun alueella sattuu liikkumaan lapsia myös vai pitääkö odottaa lapsi uhreja?.

8

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artso

      Itse alan jatkossa kiertelemään keskustassa päin kun kuuluu ääniä.. otan rekkarit ylös ja kuvaa sitä menoa. Kummallista touhua nykyisin..

    • Niinlatteaa

      Lapsikortti vedetty esiin ajassa 23:10

    • wauq

      Ainaki se yks idiootti kaahailee sillä vanhalla volvon romulla, toinen amisbemarilla

    • velluuu

      Ne on karrannu merstolasta hoidosta

    • Niinet

      Entä sitten lauantai-aamun torikokous-veisaajat? On se kurjaa tämä keskusta-elämä, pitäisköhän meidän kaikkien melusaasteesta häiriintyvien muuttaa maalle? Tai hankkia korvatulpat? Vois olla viisasta! Toiset valvoo yöt, toiset päivät jne.

      • Niinet

        Toivottavasti ne lapsiuhrit ei kuitenkaan liiku öisin keskustassa?


      • tulevaisuusko

        Kaahailijat kaahailevat 24/7 ettei se kato onko yö/aamu/päivä/ilta. Ja alku kirjoitukseni oli vain toteamus/ihmetys ei mitään henk.koht ollut. Itse olen kanssa nuori ihminen että ymmärrän toisaalta pilluralleilun tarkoituksen.


      • Niinet
        tulevaisuusko kirjoitti:

        Kaahailijat kaahailevat 24/7 ettei se kato onko yö/aamu/päivä/ilta. Ja alku kirjoitukseni oli vain toteamus/ihmetys ei mitään henk.koht ollut. Itse olen kanssa nuori ihminen että ymmärrän toisaalta pilluralleilun tarkoituksen.

        Soitappa sitten ihmeessä hälytyskeskukseen ens kerralla kun siellä kaahailevat. Ei ne asiat sillä muutu että netissä kirjotellaan, pitää osata toimia. Eliminoida häiriötekijät, tai muuttaa omaa toimintaa/sietokykyä? Ite ajattelin hakea lupaa sunnuntai-aamuiselle torikaraokelle, kun en voi virsien veisuuta ja uskonnon pakkotuputusta lauantai-aamupäiviltä poistaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7376
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4292
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2125
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1879
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1671
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe