Terve
Tässä hiukan mittailin asunnon pistorasioiden jännitteitä kun ihmettelin pöytävalon vilkkukista. Asunto rakennettu kolmisen vuotta sitten ja on kaksi kerroksinen asumisoikeusasunto.
Alakerra pistorasioissa mittari näytti 230-233V vaikka oli TV, yms laitteita päällä. Ylakerrassa jossa pöytävalo vilkkui on kytketty pöytäkone, tulostin, näyttö ja kaiuttimet. Käytön aikana mittari näytti 223-230V ei tarvinnut kummoista tehdä kun putosi jännitteet.
Ylä kerrassa on muutenkin (nykyään normaalia sanoi yksi sähkömies) ruiskulla pyhhitty yli katto valaisimien jakorasia. Ei yhtään tietoa mikä kaapeli ja minkä värinen. Liittimet samassa kasassa ja koko roska näyttää jännite kynällä olevan jännitteellinen.
Eli kuuluuko memmä noin vai onko jokin pielessä? Kuuluuko isännöisijälle vaikka sanoo ettei kuulu (ollaan itse muka tehty)?
Eriskummallinen ilmiö sähköissä
Sähköinen-pulma
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3682009Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851067
- 90946
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120877- 48870
- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760