koska miehen exä vaatii ja vaatii meitä maksamaan miehenlapsista elareita yli normaalin tason. Hän vaatii kolmesta lapseta noin 500 e mikä on järkky summa. Lisäksi pitää ostaa urheiluvälineitä, osallistua kaikemnaailman juttuihin ja maksuihin, harrastuksiin, koulun reissuihin ja vaikka mihin. Meille riittäisi se että lapset ovat meillä joka toinen viikko riesana, jolloin masamme elarit ja siihen äälle meillä ruuat ja hoiva.. pyykit ym. Mies on ihan allapäin kun joutuu niin koville.Eikä mua äitipuolta helpota yhtään kun joudun vieraita lapsia hoivaamaan ja vahtimaan.
Rahaa tarvimme mekin, olisi ostettava uusi auto ja nyt ostimme keväällä talon, ja omiakin lapsia on ja rahan kulu valtva, koskaan ei voi ostaa mitään omille. Voisimmekohan saada alennusta ja lopettaa kokonaan elarit, kun se on niin turhaa rahan menoa. Ex vaimonsa on täissä puolipäiväisenä ja saa lapsilisät ja sumistukea ja uskon että jos hakisi kokoäiväduunia ja lisätyötä niin voisi itse maksaa elämisen eikä tarvis mekltä ruikuttaa. Aika noloo häneltä kun aattelee et tietää että miehellä on uusi vaimo ja uusia lapsia, että kehtaa vaatii meitä maksaan kulunsa. Vois antaa meille lapset niin sitten saisimme me lapsilisät ja hän maksaisi meille elarit jotain 700 e kk,niin tieäs miltä tuntuu . Nytkin laiskottelee lomalla eikä tee mitään, menis kesätöihin.
Rahakeskustelua aina vaan
16
147
Vastaukset
- Miem
No ensinnäkin elkut riittää kaikkeen toimintaan ÄIDIN luona ja se elkkujen määrä on 150x3 KAIKKI MUU ON VAPAA EHTOISTA ! Elkkujen määrä on n.50%:a elämiselle välttämättömästä (ja se tarkoittaa tavis vaatteita ,kotiruokaa ja halvinta kännykkää ).
- kossut
Avohoitopotilas fantasioi kännissä äitipuolen osasta..
- elkkujenmäärä
on 0 eur/ kk ilman lapsen huoltajuutta, asumista/ tapaamisoikeutta osallistumatta oman lapsensa elämään oman tahdon ja toiveen vastaisesti..
- kihgyhhjpoipö
elkkujenmäärä kirjoitti:
on 0 eur/ kk ilman lapsen huoltajuutta, asumista/ tapaamisoikeutta osallistumatta oman lapsensa elämään oman tahdon ja toiveen vastaisesti..
Hyvä jos uusiperhe pystyisi irrottautumaan miehen entisen lasten elareista. Jotta pystyyelättämään tämän uuden perheen. On älytäntä maksella lapsista jotka ei asu isän luona. Rahat meee äitien känäilyyn. Tuo 0 e olisi hyvä jos sellasen sopiuksen saa.
- saahansen
kihgyhhjpoipö kirjoitti:
Hyvä jos uusiperhe pystyisi irrottautumaan miehen entisen lasten elareista. Jotta pystyyelättämään tämän uuden perheen. On älytäntä maksella lapsista jotka ei asu isän luona. Rahat meee äitien känäilyyn. Tuo 0 e olisi hyvä jos sellasen sopiuksen saa.
kun järjestelee asiat; sitä saa mitä tilaa "viranomaiset"
ei elatusta ilman huoltajuutta ja tapaamisoikeutta; ei elatusta vastikkeetta..
- äitipuoliajateleenäin
Minusta raja pitää tehdä uuden ja vanhan perheen välille selvästi. Uusi perhe tarvii tuen ja kaiken rahan, entinen perhe saa sosusta jos tarvii. Jos mies on aloittanut uuden paremman elämän ja saanut parempia lapsia, niin kyllä ex vaimon pitäisi tukea ja olla onnellinen miehen puolesta. Oikeesti. Mitä hän menettää jos on onnellinen muiden puolesta?
Menkööt ex nainen töihin ja tienatkoon itse rahat lapilleen, ei mies maksele joka akalle entisistäsä lapsistaan tai ei pitäisi.
Uusi viamo ja uudet lapset on aina uutta ja ansaitsee kultaa.- Miem
Ei uuden suhteen/naisen lapset mene koskaan omien lasten edelle enkä ole elatusvelvollinen heille ! Ja kirjoitustasi lukee niin en eronnut yhtään huonommasta ihmisestä kuin sinä ! Ja kyllä sinä uusikkona joutuist myös menemään töihin miten muuten vaatettaisit kakarasi ja maksaisit asumiskulusi ?????
- jaöeiouq
Miem kirjoitti:
Ei uuden suhteen/naisen lapset mene koskaan omien lasten edelle enkä ole elatusvelvollinen heille ! Ja kirjoitustasi lukee niin en eronnut yhtään huonommasta ihmisestä kuin sinä ! Ja kyllä sinä uusikkona joutuist myös menemään töihin miten muuten vaatettaisit kakarasi ja maksaisit asumiskulusi ?????
En usko, kyllä miehen kuuluu elättää perheensä, uudet että vanhat lapset, kaikki. On kumma että nykyaikana miehet kitisee moisesta tavasta, koska mies tuo rahat kotiin ja vaimo siivoo.
- Miem
jaöeiouq kirjoitti:
En usko, kyllä miehen kuuluu elättää perheensä, uudet että vanhat lapset, kaikki. On kumma että nykyaikana miehet kitisee moisesta tavasta, koska mies tuo rahat kotiin ja vaimo siivoo.
Ei minun tarvitse elättää kuin omat biologiset lapset ! Luuletko tosiaan ettei vaimoni lapsilla ole omaa isää jonka velvollisuus on elättää omia lapsia . Ja kyllä meillä yhdessä koti ja talous pidetään yllä kun kimpikin olemme töissä ! Eikä meillä sinun kaltaisella asenteella eletäkkään eikä lapsia syrjitä ! Ainoastaan EX PUOLISOT EIVÄT OLE TERVETULLEITA !!
- mjuikoljh
Miem kirjoitti:
Ei minun tarvitse elättää kuin omat biologiset lapset ! Luuletko tosiaan ettei vaimoni lapsilla ole omaa isää jonka velvollisuus on elättää omia lapsia . Ja kyllä meillä yhdessä koti ja talous pidetään yllä kun kimpikin olemme töissä ! Eikä meillä sinun kaltaisella asenteella eletäkkään eikä lapsia syrjitä ! Ainoastaan EX PUOLISOT EIVÄT OLE TERVETULLEITA !!
No sinä et ole tervetullut mihinkään, kun siellä omasa torpassa itket ja haukut lapsiasi. Kyllä ihmetellä täytyy miten sustakin on tullu isä kun olet omialapsiakohtaan noin vihamielinen.
Ei taida lapset pajoa menettää vaikkei sua näkisi, enkä usko että haluiskaanjos roitkutat pakolla niitä naikosia aina mukana eikä lapset saa olla koskaan sun kanssa vaan aina tuo sutura mukana. Surulista ettet tykkää oista lapsista vaan kiusaat heitä ja vihaat. - Miem
mjuikoljh kirjoitti:
No sinä et ole tervetullut mihinkään, kun siellä omasa torpassa itket ja haukut lapsiasi. Kyllä ihmetellä täytyy miten sustakin on tullu isä kun olet omialapsiakohtaan noin vihamielinen.
Ei taida lapset pajoa menettää vaikkei sua näkisi, enkä usko että haluiskaanjos roitkutat pakolla niitä naikosia aina mukana eikä lapset saa olla koskaan sun kanssa vaan aina tuo sutura mukana. Surulista ettet tykkää oista lapsista vaan kiusaat heitä ja vihaat.Missä/milloin haukuin lapsiani ??? Jos vaimoni olisi kaltaisesi niin en todellakaan katsoisi heitä tai osallistuisi heidä ruokkimiseen ! YMMÄRRÄTKÖ OLLENKAAN ETTÄ EX VAIMO ON IHAN KOKONAAN ERI ASIA KUIN LAPSET
- Miem
mjuikoljh kirjoitti:
Ei taida lapset pajoa menettää vaikkei sua näkisi, enkä usko että haluiskaanjos roitkutat pakolla niitä naikosia aina mukana eikä lapset saa olla koskaan sun kanssa vaan aina tuo sutura mukana. Surulista ettet tykkää oista lapsista vaan kiusaat heitä ja vihaat.Ja on minulla omat sukulaiset vaimon sukulaiset ja kaverit tosin ei samoja kuin ex vaimolla
- oyp
Miem kirjoitti:
Ja on minulla omat sukulaiset vaimon sukulaiset ja kaverit tosin ei samoja kuin ex vaimolla
Niinhän siekii haukut mua asioista joista et tiiä. Nytpä huomaat millasta se on... Siekii sanot et mie en laskenu lapsia isän luokse vaikka nimenomaa oon sanonu että sutturat ei saa olla siellä eikä suttuorita nhdä saa ikinä. Isää en oo koskaan kieltäny lapsilta. Vin ne sutturat.
No NYT HUOMAAT MILTÄ TUNTUU KUN HAUKKUU ASIOISTA JOTKA PIÄ PAIKKAANSA... - Miem
oyp kirjoitti:
Niinhän siekii haukut mua asioista joista et tiiä. Nytpä huomaat millasta se on... Siekii sanot et mie en laskenu lapsia isän luokse vaikka nimenomaa oon sanonu että sutturat ei saa olla siellä eikä suttuorita nhdä saa ikinä. Isää en oo koskaan kieltäny lapsilta. Vin ne sutturat.
No NYT HUOMAAT MILTÄ TUNTUU KUN HAUKKUU ASIOISTA JOTKA PIÄ PAIKKAANSA...Lapset kävivät sopimuksen mukaan meillä mutta ex ja hänen vanhemmat,sisarukset ja ystävät ei päässeet meille eikä mun vanhempien luokse ! Ja se ei kuulu sinulle ketä isän luona on kun lapset menevät isän luoks
- mullekuuluiaina
Mulle aina kuuluu ketä lapset olisivat joutuneet katselemaan ja kuuntelemaan haukkuja jos olisin päästänyt ne isän luokse, sutturat olisi joutuneet menemään vaikka hotelliin, meidän lapset eivät ole ansainneet sutturoiden haukkuja huonoa seuraa, ei koskaan. Onneksi meis piti erossa sutturat ja meidät.
Meillä ei sutturat hauku eikä kiusaa, eikä meille tulla. - Miem
mullekuuluiaina kirjoitti:
Mulle aina kuuluu ketä lapset olisivat joutuneet katselemaan ja kuuntelemaan haukkuja jos olisin päästänyt ne isän luokse, sutturat olisi joutuneet menemään vaikka hotelliin, meidän lapset eivät ole ansainneet sutturoiden haukkuja huonoa seuraa, ei koskaan. Onneksi meis piti erossa sutturat ja meidät.
Meillä ei sutturat hauku eikä kiusaa, eikä meille tulla.Ei isän vastuu riittää isän kotona isä on tasavertainen ! Asenteellesi ei ole juridista lain voimaa keksit säännöt/oikeudet omasta tyhjästä päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086