Rahakeskustelua aina vaan

raisttaviaeksät

koska miehen exä vaatii ja vaatii meitä maksamaan miehenlapsista elareita yli normaalin tason. Hän vaatii kolmesta lapseta noin 500 e mikä on järkky summa. Lisäksi pitää ostaa urheiluvälineitä, osallistua kaikemnaailman juttuihin ja maksuihin, harrastuksiin, koulun reissuihin ja vaikka mihin. Meille riittäisi se että lapset ovat meillä joka toinen viikko riesana, jolloin masamme elarit ja siihen äälle meillä ruuat ja hoiva.. pyykit ym. Mies on ihan allapäin kun joutuu niin koville.Eikä mua äitipuolta helpota yhtään kun joudun vieraita lapsia hoivaamaan ja vahtimaan.
Rahaa tarvimme mekin, olisi ostettava uusi auto ja nyt ostimme keväällä talon, ja omiakin lapsia on ja rahan kulu valtva, koskaan ei voi ostaa mitään omille. Voisimmekohan saada alennusta ja lopettaa kokonaan elarit, kun se on niin turhaa rahan menoa. Ex vaimonsa on täissä puolipäiväisenä ja saa lapsilisät ja sumistukea ja uskon että jos hakisi kokoäiväduunia ja lisätyötä niin voisi itse maksaa elämisen eikä tarvis mekltä ruikuttaa. Aika noloo häneltä kun aattelee et tietää että miehellä on uusi vaimo ja uusia lapsia, että kehtaa vaatii meitä maksaan kulunsa. Vois antaa meille lapset niin sitten saisimme me lapsilisät ja hän maksaisi meille elarit jotain 700 e kk,niin tieäs miltä tuntuu . Nytkin laiskottelee lomalla eikä tee mitään, menis kesätöihin.

16

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

      No ensinnäkin elkut riittää kaikkeen toimintaan ÄIDIN luona ja se elkkujen määrä on 150x3 KAIKKI MUU ON VAPAA EHTOISTA ! Elkkujen määrä on n.50%:a elämiselle välttämättömästä (ja se tarkoittaa tavis vaatteita ,kotiruokaa ja halvinta kännykkää ).

    • kossut

      Avohoitopotilas fantasioi kännissä äitipuolen osasta..

      • elkkujenmäärä

        on 0 eur/ kk ilman lapsen huoltajuutta, asumista/ tapaamisoikeutta osallistumatta oman lapsensa elämään oman tahdon ja toiveen vastaisesti..


      • kihgyhhjpoipö
        elkkujenmäärä kirjoitti:

        on 0 eur/ kk ilman lapsen huoltajuutta, asumista/ tapaamisoikeutta osallistumatta oman lapsensa elämään oman tahdon ja toiveen vastaisesti..

        Hyvä jos uusiperhe pystyisi irrottautumaan miehen entisen lasten elareista. Jotta pystyyelättämään tämän uuden perheen. On älytäntä maksella lapsista jotka ei asu isän luona. Rahat meee äitien känäilyyn. Tuo 0 e olisi hyvä jos sellasen sopiuksen saa.


      • saahansen
        kihgyhhjpoipö kirjoitti:

        Hyvä jos uusiperhe pystyisi irrottautumaan miehen entisen lasten elareista. Jotta pystyyelättämään tämän uuden perheen. On älytäntä maksella lapsista jotka ei asu isän luona. Rahat meee äitien känäilyyn. Tuo 0 e olisi hyvä jos sellasen sopiuksen saa.

        kun järjestelee asiat; sitä saa mitä tilaa "viranomaiset"
        ei elatusta ilman huoltajuutta ja tapaamisoikeutta; ei elatusta vastikkeetta..


    • äitipuoliajateleenäin

      Minusta raja pitää tehdä uuden ja vanhan perheen välille selvästi. Uusi perhe tarvii tuen ja kaiken rahan, entinen perhe saa sosusta jos tarvii. Jos mies on aloittanut uuden paremman elämän ja saanut parempia lapsia, niin kyllä ex vaimon pitäisi tukea ja olla onnellinen miehen puolesta. Oikeesti. Mitä hän menettää jos on onnellinen muiden puolesta?
      Menkööt ex nainen töihin ja tienatkoon itse rahat lapilleen, ei mies maksele joka akalle entisistäsä lapsistaan tai ei pitäisi.
      Uusi viamo ja uudet lapset on aina uutta ja ansaitsee kultaa.

      • Miem

        Ei uuden suhteen/naisen lapset mene koskaan omien lasten edelle enkä ole elatusvelvollinen heille ! Ja kirjoitustasi lukee niin en eronnut yhtään huonommasta ihmisestä kuin sinä ! Ja kyllä sinä uusikkona joutuist myös menemään töihin miten muuten vaatettaisit kakarasi ja maksaisit asumiskulusi ?????


      • jaöeiouq
        Miem kirjoitti:

        Ei uuden suhteen/naisen lapset mene koskaan omien lasten edelle enkä ole elatusvelvollinen heille ! Ja kirjoitustasi lukee niin en eronnut yhtään huonommasta ihmisestä kuin sinä ! Ja kyllä sinä uusikkona joutuist myös menemään töihin miten muuten vaatettaisit kakarasi ja maksaisit asumiskulusi ?????

        En usko, kyllä miehen kuuluu elättää perheensä, uudet että vanhat lapset, kaikki. On kumma että nykyaikana miehet kitisee moisesta tavasta, koska mies tuo rahat kotiin ja vaimo siivoo.


      • Miem
        jaöeiouq kirjoitti:

        En usko, kyllä miehen kuuluu elättää perheensä, uudet että vanhat lapset, kaikki. On kumma että nykyaikana miehet kitisee moisesta tavasta, koska mies tuo rahat kotiin ja vaimo siivoo.

        Ei minun tarvitse elättää kuin omat biologiset lapset ! Luuletko tosiaan ettei vaimoni lapsilla ole omaa isää jonka velvollisuus on elättää omia lapsia . Ja kyllä meillä yhdessä koti ja talous pidetään yllä kun kimpikin olemme töissä ! Eikä meillä sinun kaltaisella asenteella eletäkkään eikä lapsia syrjitä ! Ainoastaan EX PUOLISOT EIVÄT OLE TERVETULLEITA !!


      • mjuikoljh
        Miem kirjoitti:

        Ei minun tarvitse elättää kuin omat biologiset lapset ! Luuletko tosiaan ettei vaimoni lapsilla ole omaa isää jonka velvollisuus on elättää omia lapsia . Ja kyllä meillä yhdessä koti ja talous pidetään yllä kun kimpikin olemme töissä ! Eikä meillä sinun kaltaisella asenteella eletäkkään eikä lapsia syrjitä ! Ainoastaan EX PUOLISOT EIVÄT OLE TERVETULLEITA !!

        No sinä et ole tervetullut mihinkään, kun siellä omasa torpassa itket ja haukut lapsiasi. Kyllä ihmetellä täytyy miten sustakin on tullu isä kun olet omialapsiakohtaan noin vihamielinen.
        Ei taida lapset pajoa menettää vaikkei sua näkisi, enkä usko että haluiskaanjos roitkutat pakolla niitä naikosia aina mukana eikä lapset saa olla koskaan sun kanssa vaan aina tuo sutura mukana. Surulista ettet tykkää oista lapsista vaan kiusaat heitä ja vihaat.


      • Miem
        mjuikoljh kirjoitti:

        No sinä et ole tervetullut mihinkään, kun siellä omasa torpassa itket ja haukut lapsiasi. Kyllä ihmetellä täytyy miten sustakin on tullu isä kun olet omialapsiakohtaan noin vihamielinen.
        Ei taida lapset pajoa menettää vaikkei sua näkisi, enkä usko että haluiskaanjos roitkutat pakolla niitä naikosia aina mukana eikä lapset saa olla koskaan sun kanssa vaan aina tuo sutura mukana. Surulista ettet tykkää oista lapsista vaan kiusaat heitä ja vihaat.

        Missä/milloin haukuin lapsiani ??? Jos vaimoni olisi kaltaisesi niin en todellakaan katsoisi heitä tai osallistuisi heidä ruokkimiseen ! YMMÄRRÄTKÖ OLLENKAAN ETTÄ EX VAIMO ON IHAN KOKONAAN ERI ASIA KUIN LAPSET


      • Miem
        mjuikoljh kirjoitti:

        No sinä et ole tervetullut mihinkään, kun siellä omasa torpassa itket ja haukut lapsiasi. Kyllä ihmetellä täytyy miten sustakin on tullu isä kun olet omialapsiakohtaan noin vihamielinen.
        Ei taida lapset pajoa menettää vaikkei sua näkisi, enkä usko että haluiskaanjos roitkutat pakolla niitä naikosia aina mukana eikä lapset saa olla koskaan sun kanssa vaan aina tuo sutura mukana. Surulista ettet tykkää oista lapsista vaan kiusaat heitä ja vihaat.

        Ja on minulla omat sukulaiset vaimon sukulaiset ja kaverit tosin ei samoja kuin ex vaimolla


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Ja on minulla omat sukulaiset vaimon sukulaiset ja kaverit tosin ei samoja kuin ex vaimolla

        Niinhän siekii haukut mua asioista joista et tiiä. Nytpä huomaat millasta se on... Siekii sanot et mie en laskenu lapsia isän luokse vaikka nimenomaa oon sanonu että sutturat ei saa olla siellä eikä suttuorita nhdä saa ikinä. Isää en oo koskaan kieltäny lapsilta. Vin ne sutturat.

        No NYT HUOMAAT MILTÄ TUNTUU KUN HAUKKUU ASIOISTA JOTKA PIÄ PAIKKAANSA...


      • Miem
        oyp kirjoitti:

        Niinhän siekii haukut mua asioista joista et tiiä. Nytpä huomaat millasta se on... Siekii sanot et mie en laskenu lapsia isän luokse vaikka nimenomaa oon sanonu että sutturat ei saa olla siellä eikä suttuorita nhdä saa ikinä. Isää en oo koskaan kieltäny lapsilta. Vin ne sutturat.

        No NYT HUOMAAT MILTÄ TUNTUU KUN HAUKKUU ASIOISTA JOTKA PIÄ PAIKKAANSA...

        Lapset kävivät sopimuksen mukaan meillä mutta ex ja hänen vanhemmat,sisarukset ja ystävät ei päässeet meille eikä mun vanhempien luokse ! Ja se ei kuulu sinulle ketä isän luona on kun lapset menevät isän luoks


      • mullekuuluiaina

        Mulle aina kuuluu ketä lapset olisivat joutuneet katselemaan ja kuuntelemaan haukkuja jos olisin päästänyt ne isän luokse, sutturat olisi joutuneet menemään vaikka hotelliin, meidän lapset eivät ole ansainneet sutturoiden haukkuja huonoa seuraa, ei koskaan. Onneksi meis piti erossa sutturat ja meidät.
        Meillä ei sutturat hauku eikä kiusaa, eikä meille tulla.


      • Miem
        mullekuuluiaina kirjoitti:

        Mulle aina kuuluu ketä lapset olisivat joutuneet katselemaan ja kuuntelemaan haukkuja jos olisin päästänyt ne isän luokse, sutturat olisi joutuneet menemään vaikka hotelliin, meidän lapset eivät ole ansainneet sutturoiden haukkuja huonoa seuraa, ei koskaan. Onneksi meis piti erossa sutturat ja meidät.
        Meillä ei sutturat hauku eikä kiusaa, eikä meille tulla.

        Ei isän vastuu riittää isän kotona isä on tasavertainen ! Asenteellesi ei ole juridista lain voimaa keksit säännöt/oikeudet omasta tyhjästä päästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe