...joka katkaisisi kuuman veden tulon esim. 5min jälkeen!
Juu, Kyllä on pari teiniä talossa ja 500l varaaja ei meinaa riittää!
Suihkuun rajoitin?
6
2075
Vastaukset
- sulje.päähana
Pelkkää kasvatuksen puutetta. Nyt on myöhäistä rypistellä.
- NäinkinVoiOlla-72
Tässä nyt ainakin jotain sinne päin:
http://www.oras.com/fi/consumer/products/productfamilies/Pages/OrasEterna.aspx
Ei siis katkaise suihkua mutta vilkuttaa punaista kun kohtuullinen aika on mennyt. - gkagjöokdködsgka
Leakomatic kehiin! itsellä säädetty 9 minuutin kohdalle samasta syystä (= kaksi teiniä talossa).
- rakentaja2
Soita putkimiehelle niin laittaa aikarajoittimella, tai paineenalennus venttiilin. Siinä kuluu vettä vä'hemmän.
- Tamppere
Mulla on Leakomatic jolla voi säätää veden virtausaikoja. Tehdasasetus on 20 minuuttia mutta ite olen säätänyt Kotona- asennon 10 minuuttiin. Laite varoittaa hyvissä ajoin ja katkaisee veden automaattisesti jos asetetttu aika ylittyy. Poissa asennossa laite katkaisee veden sekunneissa.
- kohtavainkylmäävettä
Meillä vielä ölkykattila lämmitää veden ja asunnon no kaikille tenaville olen tehnyt,että öljypolttimen sulake pois niin johan loppuu ajoissa lotraaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308