Usein työnarkomaaneja ja agressiivisia ihmisiä. En pidä tästä kovasta merkistä yhtään, vaikka astrologian mukaan mun pitäisi sopia todella hyvin kauriin kanssa yhteen koska kauris on vastamerkkini. Tämän merkin ihmisistä mulle on jäänyt jotenkin kylmä ja kaukainen tunnelma. Kauriita ovat Tony Halme, Antti Kurhinen ja Claudia Eve.
Kauriit ovat...
nearosanna
3
214
Vastaukset
- Samamamma
Tunnetko yhtään kaurista hlökohtaisesti :D kauriin luonnekuvaus tosiaan on kovin kuvailemasi kaltainen, mutta todellisuus usein eri.
- Lissunenn
Itsekin olen kauris, ainoastaan äärimilleen suututettuna aggressiivinen, kuitenkin pitkä pinna löytyy. Työnarkomaani en ole, lottovoittoa odotellessa ;D
- helvatan_vuohet
Sama homma, en pidä yhtään kauriista. Vaikka itse kun olen härkä, pitäis muka tulla juttuun näiden kanssa. Ylimielisiä ja vain ura ja menestys merkkaa, no thank you !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 274146
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344017- 583614
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans223463- 793437
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643301- 812866
- 542785
- 202544
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142274