Usein työnarkomaaneja ja agressiivisia ihmisiä. En pidä tästä kovasta merkistä yhtään, vaikka astrologian mukaan mun pitäisi sopia todella hyvin kauriin kanssa yhteen koska kauris on vastamerkkini. Tämän merkin ihmisistä mulle on jäänyt jotenkin kylmä ja kaukainen tunnelma. Kauriita ovat Tony Halme, Antti Kurhinen ja Claudia Eve.
Kauriit ovat...
nearosanna
3
177
Vastaukset
- Samamamma
Tunnetko yhtään kaurista hlökohtaisesti :D kauriin luonnekuvaus tosiaan on kovin kuvailemasi kaltainen, mutta todellisuus usein eri.
- Lissunenn
Itsekin olen kauris, ainoastaan äärimilleen suututettuna aggressiivinen, kuitenkin pitkä pinna löytyy. Työnarkomaani en ole, lottovoittoa odotellessa ;D
- helvatan_vuohet
Sama homma, en pidä yhtään kauriista. Vaikka itse kun olen härkä, pitäis muka tulla juttuun näiden kanssa. Ylimielisiä ja vain ura ja menestys merkkaa, no thank you !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810