Turhan päiväisiä nipottajia. Aina nipottamassa jos kotona ei ole tarpeeksi siistiä ja liian uteliaasti tunkemassa nokkaansa muiden asioihin! Pitävät itseään usein myös liian älykkäinä ja samaan aikaan jakavat esimerkiksi pesäänsä holtittomasti siellä sun täällä. Läheskään kaikki neitsyet eivät ole myöskään kovin tyylitietoisia ihmisiä, vaikka kuvittelevat niin. Yksi mun entinen parasystäväkin tuli joskus todistusten jakoon lyhyt ruma toppi päällä, alushousut vilkkuen ja luuli itseään varmaan taas hyvin seksikkääksi... Noot! . En tajua jälkikäteen miten lapsena mun parasystävä pystyi olemaan neitsyt, nyt aikuisina ollaan hyvin erilaisia..
Kaveripiirissäni yleensä muuten neitsyet ja leijonat ovat haksahtaneet toisiinsa ja alkaneet seurustelemaan. Jokainen näistä parisuhteista on loppujen lopuksi johtanut eroon. Silti leijona ja neitsyt vetävät toisiaan puoleensa magneetin lailla.
Neitsyet ovat...
nearosanna
2
210
Vastaukset
- NäinMeillä
Kaikkein ärsyttävimpiä ovat ihmiset jotka ihan tosissaan uskovat näihin horoskooppimerkkeihin. Heidän tuttavapiirissään ne kuulemma aina menevät ihan juuri nappiin mutta kun itse katson omia ystäviäni ja sukulaisiani niin niissä on kaikenlaisia ihmisiä ihan kaikista merkeistä. Ja kaikki ihan täyspäisiä vaikka merkkien tulkintoja lukien voisi päätellä että joka merkki on toinen toistaan omituisempi ja vaikeampi...
- Virgo____virkoo
Ei luoja näitä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5012345Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421861- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91234- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681