Yleensä niitä pahimpia v*ttupäitä, skorpioonejen lisäksi ! . Siis olevinaan ollaan niin hyvää ystävää, mutta kalojen tavalla, ei osata pitää salaisuuksia ja juorutaan asiat eteenpäin. Sellainen mun mielestä ei oo kauhean hyvää ystävyyttä. Tuntuu että yksi oinas ihminen halusi vaan hyötyä musta. Panostavat paljon kouluun ja työntekoon, ovat siis ahkeria, polttavat helposti myös itsensä loppuun sillä liiallisella ahkeruudella... Mutta tunneäly puuttuu täysin ! . Paras pitää saada olla kaikessa ja jos joku muu on parempi, vedetään herne siitä nenukkaan... Liian itsepäisiä ihmisiä nämä oinaat.
Sitten jos ihastuvat/rakastuvat johonkin ihmiseen, roikkuvat siinä kuin takiaiset ja se ihastuksen/rakkauden kohde tuntee jo sen tukalaksi !
Oinaat ovat myös liian mustasukkaisia ihmisiä.
Oinaat ovat...
2
176
Vastaukset
Kiinalaisen horoskoopin mukaan tiikerinä sanoisin, että höpöötäjiä riittää jokaiseen kadunkulmaan. Mitään järkevää ne eivät uskonharhaisten tavoin saa aikaan, mutta paskanjauhamiskyky viittaisi työllistymiseen maanviljelijän pellon laidalla.
- oikku65
Mitä sitä liian vaatimatonta näyttelee. aina kannattaa olla paras jos suinkin ja nyky-yhteiskunta ei vaatimatonta palkkaa mihinkään se on nähty mihin vaatimattomuus vie. olen itsekin ollut vaatimaton ja se ei kannata. ja itse oinaana haluan yleensä ostaa esim laatua, koska köyhän ei kannata sekundaa vaatia. kyllähän oinas ihan hyvä merkki on, mutta se vaatimattomuus, mitä itsekin olen yrittänyt pitää yllä se ei johtanut mihinkään.ainakaan minulle ei liika vaatimattomuus istu. aina saa olla kynnysmattona, jos heittäydyt vaatimattomaksi. eikä kukaan kanssaihminen sitä kuitenkaan kunnioita. toki pitää arvostaa muita, mutta kynnysmatoksi oinas ei suostu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061938- 2471711
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611096Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K63997En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67957Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉66848Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805