Ravut ovat...

nearosanna

Nyt joudun puhumaan itestäni. :) joten yritän olla mahdollisimman rehellinen. Ravut ovat ystävällisiä, herkkiä, tempperamenttisiä ja avoimia ihmisiä... Rakastavat rakastaa ja ovat parhaita mahdollisia äitejä, isiä, koska heillä vanhemmuus tulee niin luonnollisesti. Heidät on kuin luotu vanhemmuuteen ! . Sanotaan myös että ravut ovat syntyneet vuoden hedelmällisimpään aikaan, kun luonto on täydessä kukassaan kesällä. ;) Itse yritän rapu naisena olla paras mahdollinen vaimo, paras äiti, villikissa sängyssä, hyvä ystävä ja hyvä työssäni... jotta kaikki ois mukavasti tasapainossa. :) Mikään ei oo elämässä parempaa kuin tasainen arki.

Vaikka mä oon hyvin paljon kotihiirulainen, nautin siis rauhasta ja yksinäänkin kotona olosta, niin osaa tämä mimmi myös repäistä ! Nautin kaikista naisellisista ja kauniista asioista, kukista ja tykkään pukeutua esimerkiksi seksikkäästi. :) Mulla riittää rohkeutta siihen.

Mulla riittää rohkeutta myös ärähtää ja satuttaa saksillani, jos minua tai jotain läheistäni pahasti loukataan. Eniten ja vahviten puolustan miestäni ja lapsiani, perhe on mulle kaikki kaikessa.

Ulospäin annan itsestäni helpoiten kuitenkin luultavasti kiltin ja hieman bimbon oloisen kuvan.

Pahinta minussa on toi ailahtelevaisuus tunteissa. Saatan loukkaantua ja suuttua helposti.

Ravut ovat hienoja ja erikoisia ihmisiä, mutta myös vaikeita.

Pamela Anderson, Martina Aitolehti ja Matti Nykänen ovat rapuja. :)

3

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eirapujatännekiitos

      Joo, mun käly on rapu ja häntä "raivostuttavampaa" ihmistä saa hakea.
      Hyvä vanhempi? Paapoo ja huolehtii aivan sairaalloisuuteen asti.
      Järkyttävällä tavalla kiinni rutiineissa, ei uskalla kokeilla tai tehdä mitään uutta. Jos hernekeittoa on tapana syödä torstaina niin sitä todellakaan ei voi syödä muuna viikonpäivänä!
      Eli kaavoihin kangistunut järjettömyyksiin asti.
      Ei uskalla ottaa minkäänlaista riskiä vaikka ulkopuoliset näkee että siitä seuraisi jotain oikeasti positiivista!
      Mustavalkoinen ihminen monien asioiden suhteen.
      Mustasukkainen ja omistushaluinen vaikka miten huonossa suhteessa eläisi. Mutta kun on niin kaavoihin kangistunut!
      Äärimmäisen pihi ja nuuka joskus "väärällä" tavalla.
      Ihminen jonka kanssa voi viettää hetken kerrallaan - ikinä ei sydänystäväksi niiiin outojen periaatteiden vuoksi. Kun on mielestään tietenkin kaikessa oikeassa kalkkeutuneine mielipiteineen. Rasittava ihminen.

      • Eirapujatännekiitos

        Ai niin, unohtui yksi tärkeä asia! Hiton herkkänahkainen eikä yhtään kestä kritiikkiä! Vaikka itse saa sitä kyllä harrastaa miten haluaa.


    • Riehakasrapunainen

      Minäkin suutun helposti, mutta lepyn yhtä nopeaan. Suurimmaksi osaksi olen kuitenkin iloinen. Mikä kesälapsi se sellainen on, joka suu mutrussa kulkee?

      Yksi parhaita, mutta myös ärsyttäviä puoliani on se, että minua ei voi iskeä. Lällällää, mittailen ihmistä tarkkaan ennen kuin päästän lähelle. Että minun kanssa pitää vain olla ja olla ja hömpötellä ja nauraa ja jutella. Ei onnistu iskureplat eikä flirttailu. En edes tunnista milloin joku flirttailee. Suojelen sisintäni. Näyttää siltä kuin voisi tappaa, mutta oikeasti onkin ihan juuri uunista tullut kanelipulla :D

      Olen ihan keskikesän kakara 12.7 Nousevaksi merkikseni olen arvaillut leijonaa taikka kaksosta. Olen impulsiivinen ja vähän riehakaskin. Siitä vaan yrittämään, jos pysytte kyydissä ;) Aina porukan keulilla oon menossa enkä kotona äippäilemässä. En halua mitään punttia jalkaan roikkumaan. Hyh! Pitää olla menoa ja meininkiä ja sanoa kyllä kokemuksille!

      Kiva olisi tavata mies, joka ei arkaile tulla lähelle, ottaa vaan syliin ja puhua ja pussata...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe