Vaa'at ovat...

nearosanna

Ihanimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa <3 . Vaa'at ovat ystävällisiä, tunteellisia, romantikkoja, sovittelijoita, menevää seuraa, tykkäävät juhlista ja matkustelusta. Eivät harrasta rasismia, pystyvät helposti hyväksymään ihmisen, oli se sitten vaalea tai tumma ihoinen, pystyvät helposti hyväksymään erilaisia kulttuureja.

Muutama poikkeus todellakin mahtuu joukkoon. Moni 4.10 syntynyt henkilö on erittäin rasistinen, saattaa tehdä jopa viharikoksen ja on kiinostunut myös politiikasta.

Syyskuun puolella syntyneet vaa'at ovat vähän juntimman oloisia.

1.10 - 7.10 syntyneisiin mahtuu ne tunteettomammat ja vaikeimmat vaa'at.

8.10 - 23.10 syntyneistä löytyy ne ihanimmat, kaunosieluisimmat ja hyväntahtoiset vaa'at. :)

Rapu naisena tahtoisin itselleni mieluiten leijona tai vaaka miehen. <3

Vaaoissa kun on niin paljon hyviä puolia, heihin on kätketty myös joku todella pimeä puoli. Joka saattaa tulla esiin aika ajoin ja sitä on vaikea sanoilla selittää. Saattavat olla siis myös äkkipikaisia ja kilahtaa helposti. Rapuna tosin kykenen ymmärtämään tätäkin piirrettä, koska olen itse myös aika omituinen ja erikoiset persoonat on kiehtonu minua aina. :P sellaisesta uskon löytäväni itselleni myös sen sielunkumppanin.

Vaa'at pitävät ruuanlaitosta ja ovat hyviä kokkeja. Vaaka saa ilmaista intohimoaan ja taiteellisuuttaan tekemällä hienoja ruokaannoksia! :P

Tommy Lee, Anne Kukkohovi, Reindeerspotting Jani, Andy Mccoy, Pia Lamberg ovat vaakoja.

4

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nearosanna

Vaaoille ulkonäkö on myös tärkeä. Siksi ovat usein tyylikkäitä. :) jotkut saattavat pitää heitä tämän piirteen takia pinnallisina.

• RITEKA

Olen samaa mieltä,olenhan vaaka ja tunnen itseni.Tahdon hyvää kaikille,tykkään kauneudesta,mutta en hienostele.Minussa on hiven neitsyttäkin.Jokaisessa merkissä on muitakin ominaisuuksia,synt.kelloaika on tärkeä.

• Anonyymi

Voih vaakana tuli ihana olo tosta tekstistä.

• Anonyymi

vaaka ei kilahda juuri koskaan että se on mun kokemus että vaaka on niin tasapainoinen että ei suutu helposti ja jos suuttuu niin leppyy myös nopiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe