Vaa'at ovat...

nearosanna

Ihanimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa <3 . Vaa'at ovat ystävällisiä, tunteellisia, romantikkoja, sovittelijoita, menevää seuraa, tykkäävät juhlista ja matkustelusta. Eivät harrasta rasismia, pystyvät helposti hyväksymään ihmisen, oli se sitten vaalea tai tumma ihoinen, pystyvät helposti hyväksymään erilaisia kulttuureja.

Muutama poikkeus todellakin mahtuu joukkoon. Moni 4.10 syntynyt henkilö on erittäin rasistinen, saattaa tehdä jopa viharikoksen ja on kiinostunut myös politiikasta.

Syyskuun puolella syntyneet vaa'at ovat vähän juntimman oloisia.

1.10 - 7.10 syntyneisiin mahtuu ne tunteettomammat ja vaikeimmat vaa'at.

8.10 - 23.10 syntyneistä löytyy ne ihanimmat, kaunosieluisimmat ja hyväntahtoiset vaa'at. :)

Rapu naisena tahtoisin itselleni mieluiten leijona tai vaaka miehen. <3

Vaaoissa kun on niin paljon hyviä puolia, heihin on kätketty myös joku todella pimeä puoli. Joka saattaa tulla esiin aika ajoin ja sitä on vaikea sanoilla selittää. Saattavat olla siis myös äkkipikaisia ja kilahtaa helposti. Rapuna tosin kykenen ymmärtämään tätäkin piirrettä, koska olen itse myös aika omituinen ja erikoiset persoonat on kiehtonu minua aina. :P sellaisesta uskon löytäväni itselleni myös sen sielunkumppanin.

Vaa'at pitävät ruuanlaitosta ja ovat hyviä kokkeja. Vaaka saa ilmaista intohimoaan ja taiteellisuuttaan tekemällä hienoja ruokaannoksia! :P

Tommy Lee, Anne Kukkohovi, Reindeerspotting Jani, Andy Mccoy, Pia Lamberg ovat vaakoja.

3

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nearosanna

Vaaoille ulkonäkö on myös tärkeä. Siksi ovat usein tyylikkäitä. :) jotkut saattavat pitää heitä tämän piirteen takia pinnallisina.

• RITEKA

Olen samaa mieltä,olenhan vaaka ja tunnen itseni.Tahdon hyvää kaikille,tykkään kauneudesta,mutta en hienostele.Minussa on hiven neitsyttäkin.Jokaisessa merkissä on muitakin ominaisuuksia,synt.kelloaika on tärkeä.

• Anonyymi

Voih vaakana tuli ihana olo tosta tekstistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      138
      5104
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3376
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2684
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2358
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1791
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1729
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1546
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      19
      1281
    Aihe