Väkisin alkaa tympiä kun näkee kuinka eliitti ympäri eurooppaa pelottelee brittien lähdöllä, että kaikki menee varmasti pieleen. Suomenkin uutiset ei muusta puhu ja kaikenlaista asiantuntijaa haastatellaan.
Veikkaan että kun aikaa kuluu, niin huomataan että ei siitä maailmanloppua tullut kuitenkaan. Ja asiantuntijat hiljenee.
EU:han on eliitin luomus ja eliittiä se hyödyttää, EU-komissaarikin tienaa mukavat 25 000 euroa kuussa.
Brexit - ja sen fobia
2
54
Vastaukset
- Antiperusx
Niin ja sinäkö luulet että sitten kun kaikki saa 200 euroa per kk niin silloin kaikki on paremmin? Voin kertoa että sitä systeemiä kokeiltiin tuossa naapurissa ja persiilleen meni.
Mutta tehdääpä laskutoimenpide. Jokainen europarlametaarikko siis tienaa 25.000 euroa per kk. Näitä parlamentaarikkoja taitaa olla 750. Eli 750 x 25.000 = 18.750.000. Näin ollen nämä Brysselin herrat kuppaavat joka kk lähes 19 miljoonaa euroa meiltä EU:n kansalaisilta.
Sehän on hirveä summa rahaa!!! Ja joka kuukausi, voitteko kuvitella!!! Kun tuo EU-parlamentti saadaan kuopattua niin sitten loppuu tuhlaaminen ja kaikille EU-kansalaisille koettaa parempi huomen. Heidän elintasonsa nousee hurjasti kun moinen huijariporukka saadaan arkkuun.
Sillä onhan nyt niin että tuosta lohkeaa huomattava summa jokaiselle EU-kansalaiselle. Lasketaanpa taas. Eli 18.750.000 jaetaan 500.000.000 EU-kansalaisella. Se tekee 0,0375 euroa per kansalainen per kuukausi. Elikkä jokaisen EU-kansalaisen tili kasvaisi vähän vajaalla neljällä sentillä kuukaudessa ilman EU-meppejä.
Jaa-a. Sitten vain miettimään mitä tuolla 3.75 sentillä tekisi joka kuukausii? Ostaisiko uuden auton? Uuden asunnon? Uuden sijoitusasunnon? Ostaisiko pörssistä osakkeita? Vain vaihtaisiko sentit puntiin? Vaiko panisiko vain ranttaliksi koko elämän? Onko muilla jotain sijoitusvinkkejä?Esimerkkinä kun ei ymmärrä kommenttia, ja sairautena on kusipäisyyden lisäksi totaalinen typeryys ja halu ymmärtää kaikki väärin, omalle kannalleen positiiviseksi vääntäen.
Sitä myös lapsellisuudeksi kutsutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973