Brittien brexit-äänetys on tuonut palstalle taas vipinää. Nyt kaikki pölhöpersut kirjoittelvat tänne samanalaisia loruja kuin ennen vaaleja. Silloihan uskottiin että kaikki muuttuu kun persut pääsevät hallitukseen.
Silloin mamut heitetään pois maasta samantien ja pakkoruåtsi poistuu ja EU:lle sanotaan hyvästit ja euro vaihtuu markkaan ja Venäjän kauppa alkaa ja rikkailta otetaan rahat pois ja jokainen peräkamarin poika saa morsion ja homous häviää ja Suomi voittaa joka vuosi jääkiekon maailmanmestaruuden ja valtionvelka nollantuu kun kehitysapu plus mamurahat lopetetaan.
No näin ei käynyt. Mutta nyt tämä sama persujen "innokkuus" on palannut. Nyt kaikki peruskoulun kesken jättäneet pölhöpersut täällä huutavat yhdestä suusta että "EROON EU:STA!!!!". Höpö höpö. Ei tule käymään toteen. Ei sitten alkuunkaan. Mutta huutakaa nyt, kyllä variksenpojallakin aina suuta riittää...
Palstalle tullut vipinää...
65
382
Vastaukset
Suurempi pölhöys tuntuu pesivän EU/Nato kiimaisten leireissä. Siellä ei vaan järki kulje, vaikka EU-maat velkaantuvat ja ovat velkaantuneet koko EU;n ajan, pakolaikriisit räjähtää käsiin, työttömyys jne, jne.
Peilistäsi sen palstan suurimman pölhön löydät.- Antipersux
Kerro nyt miten Suomen talous paranee siitä että irataudutaan EU:sta? Kun tämä jäi lievästi sanottuna "vähän" piiloon tuossa sinun selvityksessäsi. Voisitko nyt kertoa tähän mitkä ovat konkreettiset keinot? Jää odottamaan mielenkiinnolla selvitystäsi.
Jos sellaisen pysytyt tähän loogisesti luomaan niin minäkin lupaan heti ryhtyä vaatimaan eroa EU:sta. Joten näytä nyt mihin kykenet. Mutta muista että minä varaan itselleni opponointivuoron. Antipersux kirjoitti:
Kerro nyt miten Suomen talous paranee siitä että irataudutaan EU:sta? Kun tämä jäi lievästi sanottuna "vähän" piiloon tuossa sinun selvityksessäsi. Voisitko nyt kertoa tähän mitkä ovat konkreettiset keinot? Jää odottamaan mielenkiinnolla selvitystäsi.
Jos sellaisen pysytyt tähän loogisesti luomaan niin minäkin lupaan heti ryhtyä vaatimaan eroa EU:sta. Joten näytä nyt mihin kykenet. Mutta muista että minä varaan itselleni opponointivuoron.Ilomielin, mutta tehdään vihdoinkin niin, että sinä kerrot nämä mahtavat ja positiiviset (todelliset) asiat jotka tuo iloinen EU on meille aiheuttanut. On kohtaisen lapsellista nämä, voisitko kertoa, sinustako jne. höpinäsi, jolla pyrit työntämään vastuun ja selittämisen muille, sinulla kun ei ole kuin noita kopioituja urbaanilegendoja EUn ihanuudesta.
- Antipersux
No tämä riittänee. Eli Suomen elintason nousu EU:aikana.
http://www.findikaattori.fi/fi/3
Oliko sulla muuta? - Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Ilomielin, mutta tehdään vihdoinkin niin, että sinä kerrot nämä mahtavat ja positiiviset (todelliset) asiat jotka tuo iloinen EU on meille aiheuttanut. On kohtaisen lapsellista nämä, voisitko kertoa, sinustako jne. höpinäsi, jolla pyrit työntämään vastuun ja selittämisen muille, sinulla kun ei ole kuin noita kopioituja urbaanilegendoja EUn ihanuudesta.
Niin oliko sulla muuta? Siis ihan selvää faktaa eikä mitään höpö höpö -iskulauseita tyyliin "Missä EU sillä ongelma!!". Eipä näytä olevan kun et kerran vastaa mitään...
Antipersux kirjoitti:
No tämä riittänee. Eli Suomen elintason nousu EU:aikana.
http://www.findikaattori.fi/fi/3
Oliko sulla muuta?Ei muuten riitä, kun ajattelee velkaantumistamme ja muiden EU-maiden velkaantumista, kyse on siis lainarahalla elintason nostamisesta, ja kuten tiedämme, joku maksaa otetut velat aina, EU-aikana lähinnä veronmaksajat, myös riskipelureiden ja finanssimaailman.
Oliko sulla muuta ?- hiekkalaatikko
MustaPetteri kirjoitti:
Ilomielin, mutta tehdään vihdoinkin niin, että sinä kerrot nämä mahtavat ja positiiviset (todelliset) asiat jotka tuo iloinen EU on meille aiheuttanut. On kohtaisen lapsellista nämä, voisitko kertoa, sinustako jne. höpinäsi, jolla pyrit työntämään vastuun ja selittämisen muille, sinulla kun ei ole kuin noita kopioituja urbaanilegendoja EUn ihanuudesta.
Minä voin kertoa, ruuan hinta on pudonnut ja viina on melkein ilmaista...ai niin.. näinhän ne silloin lupasivat...hmmm. täytyypä tarkistaa pitääkö paikkansa.....voi vithu..ei pitänytkään paikkaansa ja noilla argumenteillä saatiin suurin osa höynäytettyä.
Kun suomalaiselle lupaa lähes ilmaista viinaa saa allekirjoituksen lähes mihin tahansa. - Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Sanotaan nyt vielä että olen oikein tyytyväinen tähän EU-Suomen elämään niin kuin valtaosa suomalaisista näyttää olevan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016062921817098_uu.shtml
Mutta jos sinä nyt voisit kertoa miten tämä minun elämäni tästä vielä paranisi EU-eron myötä niin olisi kovasti tyytyväinen. - syökääLANTTUVAperkeles
Antipersux kirjoitti:
Niin oliko sulla muuta? Siis ihan selvää faktaa eikä mitään höpö höpö -iskulauseita tyyliin "Missä EU sillä ongelma!!". Eipä näytä olevan kun et kerran vastaa mitään...
Jos sinulla Antipersesuxx on jotakin todellista sanottavaa niin mene julkisesti nimelläsi sanomaan se . Täällä palstoila kaltaisiasi paskantärkeitä besserwissereitä riittää, toinen toistaan intellektuellimpaa paasaamista harjoittaen. Peris - Liike-soininveli-pSS-urban- ja sata muuta peräpukamaa suvakoimassa.
Antipersux kirjoitti:
Sanotaan nyt vielä että olen oikein tyytyväinen tähän EU-Suomen elämään niin kuin valtaosa suomalaisista näyttää olevan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016062921817098_uu.shtml
Mutta jos sinä nyt voisit kertoa miten tämä minun elämäni tästä vielä paranisi EU-eron myötä niin olisi kovasti tyytyväinen.Sinun tyytyväisyytesi, ja oletettavasti jokin huuhaa-linkki johonkin kyselyyn EU-kannatuksesta, en paljoa perustaisi. Kannattaa vaikkapa ensin perehtyä niihin kyselyiden kysymyksiin, siis kysymysasetteluun ja sitten niiden vastausten erittäin väljään tulkintaan - ennen kuin käyttää huuhaa-kyselyiden tuloksia todistusaineistoina.
- Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Ei muuten riitä, kun ajattelee velkaantumistamme ja muiden EU-maiden velkaantumista, kyse on siis lainarahalla elintason nostamisesta, ja kuten tiedämme, joku maksaa otetut velat aina, EU-aikana lähinnä veronmaksajat, myös riskipelureiden ja finanssimaailman.
Oliko sulla muuta ?Jaa että Suomen velkaantuminen on siis EU:n syytä? Onko se että esim suomalaisilla lapsilla on ilmainen peruskoulu joka kustannetaan valtion varoin, joka on hyvä asia, niin onko se tosiaan EU:n syytä?
Oliko vuoden 2008 jenkkien finassikriisi todella sekin EU:n syytä? Sen seurauksena koko läntinen maailman kävi kuilun partaalla. Sinustako tähän oli todella syy EU? Eikä se että jenkkien pankit ovat antaneet vastuuttomia asuntolainoja?
Onko se EU:n syy että I Pad vei meiltä sanomalehtipaperin? Aikanaan meillä oli yöi 50 hienopaperitehdasta ja meille jää niitä viisi. Onko tämä siis EU:n syy? Onko se että I Phonen vei meiltä Nokian, niin onko sekin EU.n syy? Kumpikin näissä yhdessä romattuivat Suomen vientituloja niin onko tämä siis todella EU:n syy?
Kerro myös mitä sinun palkkasi oli 1994 ja mitä se on nyt? Minun ja kaikkien muidenkin suomalaisten palkka on noussut tuona aikana ihan kivasti. Onko sinulla tosiaan käynyt niin että se on laskenut? - Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Sinun tyytyväisyytesi, ja oletettavasti jokin huuhaa-linkki johonkin kyselyyn EU-kannatuksesta, en paljoa perustaisi. Kannattaa vaikkapa ensin perehtyä niihin kyselyiden kysymyksiin, siis kysymysasetteluun ja sitten niiden vastausten erittäin väljään tulkintaan - ennen kuin käyttää huuhaa-kyselyiden tuloksia todistusaineistoina.
Niin sinullehan riittää tälläinen gallup:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14350669/88--kannattaa-eroa-eusta
Tämä on sinun mielestäsi oikein "tehty". On se kumma että heti kun tulee gallup joka ei sovi teidän maailmankuvaan niin se on sitten "väärin" tehty. Antipersux kirjoitti:
Niin sinullehan riittää tälläinen gallup:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14350669/88--kannattaa-eroa-eusta
Tämä on sinun mielestäsi oikein "tehty". On se kumma että heti kun tulee gallup joka ei sovi teidän maailmankuvaan niin se on sitten "väärin" tehty.Lisää vahvistusta siitä lapsellisuudestasi.
Ketä ME sitten olemme ?
Omasta mielestäni edustan sitä ihan tavallista suomalaista, jota kusetettiin EU;n kanssa, ja kaikki tunnusmerkit siihen kusetukseen on olemassa. Vai onko EU-ihanuus jotenkin havaittavissa ?- Antipersux
syökääLANTTUVAperkeles kirjoitti:
Jos sinulla Antipersesuxx on jotakin todellista sanottavaa niin mene julkisesti nimelläsi sanomaan se . Täällä palstoila kaltaisiasi paskantärkeitä besserwissereitä riittää, toinen toistaan intellektuellimpaa paasaamista harjoittaen. Peris - Liike-soininveli-pSS-urban- ja sata muuta peräpukamaa suvakoimassa.
Heh heh hehe heheh heee. Minä olen kyllä omassa työssäni opettajana sanonut omalla naamallani ja nimelläni monta kertaa että EU on minusta puutteistaan huolimatta ihan hyvä juttu.
Kokeissakin olen tätä useasti kysynyt kun oppilaiden on pitänyt linjata mitä hyvää ja mitä huonoa on EU:ssa. Mutta sinähän se täällä vaan revit päätäsi ihan anonyyminä. Miksi sinä et mene julkisuuteen esittelmään omia "ajatuksia" EU-erosta? Eikö se sinun pitäisi tehdä eikä minun kun minä olen ihan tyytyväinen siihen mitä on? Antipersux kirjoitti:
Jaa että Suomen velkaantuminen on siis EU:n syytä? Onko se että esim suomalaisilla lapsilla on ilmainen peruskoulu joka kustannetaan valtion varoin, joka on hyvä asia, niin onko se tosiaan EU:n syytä?
Oliko vuoden 2008 jenkkien finassikriisi todella sekin EU:n syytä? Sen seurauksena koko läntinen maailman kävi kuilun partaalla. Sinustako tähän oli todella syy EU? Eikä se että jenkkien pankit ovat antaneet vastuuttomia asuntolainoja?
Onko se EU:n syy että I Pad vei meiltä sanomalehtipaperin? Aikanaan meillä oli yöi 50 hienopaperitehdasta ja meille jää niitä viisi. Onko tämä siis EU:n syy? Onko se että I Phonen vei meiltä Nokian, niin onko sekin EU.n syy? Kumpikin näissä yhdessä romattuivat Suomen vientituloja niin onko tämä siis todella EU:n syy?
Kerro myös mitä sinun palkkasi oli 1994 ja mitä se on nyt? Minun ja kaikkien muidenkin suomalaisten palkka on noussut tuona aikana ihan kivasti. Onko sinulla tosiaan käynyt niin että se on laskenut?EU;n toimet tuossa kriisissä, verovaroin kuitattiin pelureiden vastuita, pelastettiin finssimaailman voitot, ja kriisin aiheuttajat päästettiin vastuusta, sekä siitä lähtien suoritetut "liittovaltioon" ajavat toimet - ovat tosiaan omiaan aiheuttamaan vahvoja erotuntemuksia EU;sta.
Antipersux kirjoitti:
Heh heh hehe heheh heee. Minä olen kyllä omassa työssäni opettajana sanonut omalla naamallani ja nimelläni monta kertaa että EU on minusta puutteistaan huolimatta ihan hyvä juttu.
Kokeissakin olen tätä useasti kysynyt kun oppilaiden on pitänyt linjata mitä hyvää ja mitä huonoa on EU:ssa. Mutta sinähän se täällä vaan revit päätäsi ihan anonyyminä. Miksi sinä et mene julkisuuteen esittelmään omia "ajatuksia" EU-erosta? Eikö se sinun pitäisi tehdä eikä minun kun minä olen ihan tyytyväinen siihen mitä on?Voi oppilasparkoja.
- Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Lisää vahvistusta siitä lapsellisuudestasi.
Ketä ME sitten olemme ?
Omasta mielestäni edustan sitä ihan tavallista suomalaista, jota kusetettiin EU;n kanssa, ja kaikki tunnusmerkit siihen kusetukseen on olemassa. Vai onko EU-ihanuus jotenkin havaittavissa ?Voi voi. Onko sinulla vähän lukemisongelmia vai etkö oikein ymmärtänyt sitä että keroin kuinka elintaso on noussut? Jopa Halla-aho jota sinä varmasti äänestit EU-vaalissa myönsi että aika ennen EU:ta oli köyhää aikaa. Sinulta on varmaan moinen lausunto jäänyt huomaamatta....
Antipersux kirjoitti:
Voi voi. Onko sinulla vähän lukemisongelmia vai etkö oikein ymmärtänyt sitä että keroin kuinka elintaso on noussut? Jopa Halla-aho jota sinä varmasti äänestit EU-vaalissa myönsi että aika ennen EU:ta oli köyhää aikaa. Sinulta on varmaan moinen lausunto jäänyt huomaamatta....
Ja lisää . . . . lapsellisuutta . . . .
- Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Lisää vahvistusta siitä lapsellisuudestasi.
Ketä ME sitten olemme ?
Omasta mielestäni edustan sitä ihan tavallista suomalaista, jota kusetettiin EU;n kanssa, ja kaikki tunnusmerkit siihen kusetukseen on olemassa. Vai onko EU-ihanuus jotenkin havaittavissa ?Kuules nyt kun sinun piti vastata näihin nootteihin:
Jaa että Suomen velkaantuminen on siis EU:n syytä? Onko se että esim suomalaisilla lapsilla on ilmainen peruskoulu joka kustannetaan valtion varoin, joka on hyvä asia, niin onko se tosiaan EU:n syytä?
Kerro myös mitä sinun palkkasi oli 1994 ja mitä se on nyt? Minun ja kaikkien muidenkin suomalaisten palkka on noussut tuona aikana ihan kivasti. Onko sinulla tosiaan käynyt niin että se on laskenut?
Mihin nämä vastaukset jäivät? Vai meneekö liian vaikeeksi.... Antipersux kirjoitti:
Kuules nyt kun sinun piti vastata näihin nootteihin:
Kerro myös mitä sinun palkkasi oli 1994 ja mitä se on nyt? Minun ja kaikkien muidenkin suomalaisten palkka on noussut tuona aikana ihan kivasti. Onko sinulla tosiaan käynyt niin että se on laskenut?
Mihin nämä vastaukset jäivät? Vai meneekö liian vaikeeksi....Lue aikaisemmat kommenttini, huomaat että noihin löytyy vastaukset jo niistä, vai etkö ymmärrä lukemaasi ?
- Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Lue aikaisemmat kommenttini, huomaat että noihin löytyy vastaukset jo niistä, vai etkö ymmärrä lukemaasi ?
Et sinä vastannut yhteenkään kysymykseen. Olet tyypillinen peruskoulun kesken jättänyt pölhöpersu, jolle sossu maksaa viikkorahat. Sitten tule tänne neuvomaan miten suomalainen kansantalous saadaan kuntoon. Mihinkään et vastaa ja siksi olet samanlainen änkyrä kuin muut täällä ennen vaaleja.
Silloin teikäläiset täällä uskoivat että koittaa taivas kun persut pääsee hallitukseen. Turhaan teille yritti kertoa että taloudella on rautaiset lakinsa ja ne kävelevät kaiken ylitse. Näin todella kävi ja käy tulevaisuudessakin. Siksi teidän lapsenuskonne EU-erosta on huvittavaa tahatonta komiikkaan. Voiko joku todella olla noin tyhmä? Antipersux kirjoitti:
Et sinä vastannut yhteenkään kysymykseen. Olet tyypillinen peruskoulun kesken jättänyt pölhöpersu, jolle sossu maksaa viikkorahat. Sitten tule tänne neuvomaan miten suomalainen kansantalous saadaan kuntoon. Mihinkään et vastaa ja siksi olet samanlainen änkyrä kuin muut täällä ennen vaaleja.
Silloin teikäläiset täällä uskoivat että koittaa taivas kun persut pääsee hallitukseen. Turhaan teille yritti kertoa että taloudella on rautaiset lakinsa ja ne kävelevät kaiken ylitse. Näin todella kävi ja käy tulevaisuudessakin. Siksi teidän lapsenuskonne EU-erosta on huvittavaa tahatonta komiikkaan. Voiko joku todella olla noin tyhmä?Että semmoinen "korkeasti oppinut", ei ymmärrä lukemaansa, vaan kaikki pitäisi kädestä pitäen opettaa . . . noista aiemmista kommenteistani löytyy noihin typeryyksiisi vastaukset. Edellyttää kyllä hiukan käsityskykyä, joka kommentistasi päätellen, on sinulle täysin vierasta, normaali käytöksen puutteen lisäksi.
- Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Että semmoinen "korkeasti oppinut", ei ymmärrä lukemaansa, vaan kaikki pitäisi kädestä pitäen opettaa . . . noista aiemmista kommenteistani löytyy noihin typeryyksiisi vastaukset. Edellyttää kyllä hiukan käsityskykyä, joka kommentistasi päätellen, on sinulle täysin vierasta, normaali käytöksen puutteen lisäksi.
Vastaa nyt tähän kyllä vai ei. Onko EUn syy että Suomessa on lakkautettu paperitehtaita koska I Pad on vienyt lehdiltä lukijat? Siis kyllä vai ei?
Antipersux kirjoitti:
Vastaa nyt tähän kyllä vai ei. Onko EUn syy että Suomessa on lakkautettu paperitehtaita koska I Pad on vienyt lehdiltä lukijat? Siis kyllä vai ei?
Lapsellisuus siis jatkuu . . . olisipa maailma, edes EU noin simppeli ja yksinkertaisen mustavalkoinen ;D
- Sinähän_se_Trolli
Antipersux kirjoitti:
Kokeissakin olen tätä useasti kysynyt kun oppilaiden on pitänyt linjata mitä hyvää ja mitä huonoa on EU:ssa. Mutta sinähän se täällä vaan revit päätäsi ihan anonyyminä. Miksi sinä et mene julkisuuteen esittelmään omia "ajatuksia" EU-erosta? Eikö se sinun pitäisi tehdä eikä minun kun minä olen ihan tyytyväinen siihen mitä on?Ja olet 6 vuotta ollut opettajana? Minne se riittää?
Omalla nimelläsi et todellakaan ole täällä ollut koskaan. " Liike " taitaa olla rekisteröity nimimerkkisi.Heh heh, piilojupinoitsija. - kysymys.sivusta
Teistä persuista ei saa koskaan irti mitään muuta kuin henkilösyytoksiä, ei ainuttakaan asia-argumenttia - tässäkään keskustelussa. Huomaatteko tämän itse? Eli oletteko siis vain tavattoman tyhmiä, vaiko peräti umpikierouteen saakka epärehellisiä?
kysymys.sivusta kirjoitti:
Teistä persuista ei saa koskaan irti mitään muuta kuin henkilösyytoksiä, ei ainuttakaan asia-argumenttia - tässäkään keskustelussa. Huomaatteko tämän itse? Eli oletteko siis vain tavattoman tyhmiä, vaiko peräti umpikierouteen saakka epärehellisiä?
Niistä "henkilösyytöksistä", kukahan niitä viljeleekään ;D
- AdHominemjuu
Ei tuo aloituskaan ole mitään muuta kuin laadutonta trollausta multinimimerkin takaa.Ihan sitä itseään mitä aloittaja aamiaiseksi nauttiikin ; paskaa.
- Fghjkdssgh
Suomihan on kuin joku diktatuurimaa; täällä ei saa keskustella Eu:n haitoista, varsinkaan ei niistä haitoista! Eu on ääriään myöten täynnä valtavia ongelmia..... mutta kansalaisilta turvat tukkoon... jo Orpokin uhoaa, ettei saa keskustella... ja mitähän v....... ua se sille kuuluu, mistä keskustellaan!
- Antipersux
Voi voi sentään. No kuinkas sinä nyt tuon tuohon sitten sait kirjoittaa jos täällä ei kerran saa keskustella vapaasti? Mitä luulet onko Orpo lähettänyt jo paikallisen gestapon hakemaan sinua linnaan?
Antipersux kirjoitti:
Voi voi sentään. No kuinkas sinä nyt tuon tuohon sitten sait kirjoittaa jos täällä ei kerran saa keskustella vapaasti? Mitä luulet onko Orpo lähettänyt jo paikallisen gestapon hakemaan sinua linnaan?
Vahvistusta siitä lapsellisuudestasi !
- Antipersux
MustaPetteri kirjoitti:
Vahvistusta siitä lapsellisuudestasi !
Mitä? Joko Orpon miehet koputtivat sinun ovellesi? Joko polttouunit ovat valmiina?
Antipersux kirjoitti:
Mitä? Joko Orpon miehet koputtivat sinun ovellesi? Joko polttouunit ovat valmiina?
Eiköhän tuo viimeistään osoittanutkin mikä oikein olet - huono trolli !
- julkunenpekkis
Eihän kansan äänestyksen järjestäminen tarkoita vielä sitä että erotaan eurosta. Se vain tarkoittaa sitä että tyhmältä kansalta(samalta joka äänesti persuja) kysytään asiaan mielipide. Se aivan demokraattista jos asiat kerrotaan rehellisesti mitkä ovat hyvät ja huonot puolet. Eikä kuten persut kävi vaalitaistelua, että valehteli enemmän kuin suuhun mahtuu valheita.
Eikä edes se ero EU:sta liity mitenkään persuihin. Soini kieltänyt koko kansanäänestyksen tämän hallituksen aikana eikä persut voi kannattaa edes äänestystä saati sitten ajaa eroa.
Ero EU:sta on Väyrysen heiniä.Täällä muutamat muutkin ovat kommentoineet asiaa samalla tavalla kuin minäkin ajattelen, ei meidän välttämättä tarvitse EUsta erota, mutta vähintään palattava alkuasetelmaan, jolloin liityimme EUhun ja siihen, että kyse piti olla itsenäisten valtioiden yhteistyöstä, eikä missään tapauksessa liittovaltiosta.
- kysymys.sivusta
Vai että oikein "alkuasetelmaan". Mitähän vittua kuvittelet senkin tarkoittavan noin niin kuin käytännössä? Tai oletko ihan oikeasti noin pihalla kaikesta, vai lässytätkö vain lämpimiksesi, kun ei ole ajatellumpaa sanottavaa? Yllä kysyttiin asiaperusteluja asenteillesi, niitä tuli tuskin ainuttakaan (kestäviä ei yhtäkään), ja sitten keskityt tämän seurauksena haukkumaan muita keskustelijoita. Tyypillinen persu. Tietämätön ja ylimielinen paskiainen.
- Milfou
Vai että oikein "alkuasetelmaan". Mitähän vittua kuvittelet senkin tarkoittavan noin niin kuin käytännössä? Tai oletko ihan oikeasti noin pihalla kaikesta, vai lässytätkö vain lämpimiksesi, kun ei ole ajatellumpaa sanottavaa? Yllä kysyttiin asiaperusteluja asenteillesi, niitä tuli tuskin ainuttakaan (kestäviä ei yhtäkään), ja sitten keskityt tämän seurauksena haukkumaan muita keskustelijoita. Tyypillinen persu. Tietämätön ja ylimielinen paskiainen.
Nikin vaihtaminen ei tee sinusta parempikäytöksistä eikä älykkäämpää keskustelijaa, sama öykkäri paskanjauhaja eri nikillä.
No, mitähän sillä tarkoittaisin ? Senhän mainitsin tuossa kommentissani, mutta tuollakaan nikillä et näköjään asiaa ymmärrä. Tässä tapauksessakin on kyllä "vastaanottajan" jo otettava jonkinlainen vastuu ymmärryksestä. Kaikkea ei voi alkaa tollolle kädestä pitäen kuvailemaan, jotain pitää itsekin ymmärtää, tai sitten jättää palstalla älykkönä leikkiminen.
- Kyrpää_rötöksellä
Tuossa oikealla ylhäällä on ex-tekokyrpäkauppiaasta kuva. Seiskass oli juttu että Hanna Mäntylä olisi ottanut avustuksia vastaan petoksella. Mrrrrrr! Rötös-Kyrpäkauppias.
- missä-äly
Tällä eurosta ero kansanäänestyksellä vai onko se nyt EU:sta ero, oli miten oli, mutta perussuomalaiset koettavat nostaa tällä huutelulla kannatustaan ja kyllä varmaan nouseekin. Suomen maasta löytyy tyhmiä, jotka ei osaa ajatella nenäänsä pitemmälle. Ehkä Soini elättelee jopa pääministerin paikkaa tällä huutelulla. Mielestäni hallituksessa olevan puolueen pitäisi pysyä hallituksen linjoilla eikä huudella joutavia. Tämä todistaa vain, että perussuomalaiset eivät ole kyllin kypsä puolue pystyäkseen toimimaan hallituksessa. Potevat vieläkin puberteetti-iän ongelmia. He haluavat jäädä itänaapurin armoille ja kuka ties haluavat liittyä jopa Venäjän alaisiksi.
Se vaan on kumma, kun sieltä inkeriläiset haluavat tänne Suomeen parempiin elinmahdollisuuksiin. He tuntevat olevansa turvassa EU:n suojissa.- hiekkalaatikko
"Suomeen parempiin elinmahdollisuuksiin." niih..meidän verorahoilla tänne tulossa koko afrikka, otetaan nyt sitten ne inkeriläisetkin...eskimoiltakin voisi kysyä ja amerikan sorretuilta intiaaneilta. Meillä on rahaa kun ollaan Eu:ssa ei tarvitse tinkia mistään kun Eu määrää mitä tehdään ja minne meidän rahat laitetetaan.
- paavoneheiniä
Kun persut kääntävät kelkkansa joka asiassa, niin onneksi meillä on Paavo Väyrynen, joka tarjoaa mahdollisuuden kansalle kertoa kantansa EU:n suhteen.
Toten totta onkin että EU on hieno asia rahaliittona ja vapaakauppa-alueena. Jokainen maa tarvitsee sellaista.
Mutta ei sitä että tehdään yhteinen hallinto sekä yhteinen talous, jossa toisen jäsenvaltion sotkuja maksavat muut. EU:n ei pitäisi edes avustaa mitään eikä ketään. Niin niitä ongelmia olisi vähemmän ja valtiot vain kävisivät vapaasti kauppaa sekä ihmiset voisivat liikkua jos heillä on puhtaat jauhot pussissa eikä tullimies ole laskemassa että montako tupakkia ostit ja miten aiot juoda tuliaiset kuten jos emme kuuluisi EU:n. Olisihan se hirveää jos niin vapaassa Euroopassa kyylättäisiin samaan aikaan kun turvapaikanhakijoita tulee ovista ja ikkunoista.- Antipersux
Voi jesus. Tässäpä tyypillinen persuvastaus. Pääasia että saa tuoda viinaa ja tupakkia niin paljon viinaa kun haluaa. Kertoo hyvin pölhöpersun maailmankuvasta...
- tynkkysjeppe
Siksi persut kannattaa EU:ta. Kun se ihmisen ja tavaroiden kulkeminen on vapaata. Voi hakea auton Saksasta tai mistä tahansa EU maasta samalla verotuskäytännöllä. Sekä voi ostaa viinansa sekä tupakkansa mistä tahansa eikä Suomen holhousvaltio ole siihen puuttumassa. Siksi siihen EU:n kannattaa mieluummin liittyä jos ei vielä ole siinä ja elämässä olisi näitä rajoituksia. Eihän ilman ihanaa EU:ta voi elää. Sehän olisi kuin asuisi Impivaarassa jos pitäisi selvitellä tullille että ostin tässä pari laatikkoa viinaa ja tuliaiseksi auton Saksasta.
EU tarjoaa meille elinmahdollisuudet siihen verrattuna että tämä oma Impivaaramme asettaa vapaille kansalaisille rajoituksia. - SellainenTapaus
tynkkysjeppe kirjoitti:
Siksi persut kannattaa EU:ta. Kun se ihmisen ja tavaroiden kulkeminen on vapaata. Voi hakea auton Saksasta tai mistä tahansa EU maasta samalla verotuskäytännöllä. Sekä voi ostaa viinansa sekä tupakkansa mistä tahansa eikä Suomen holhousvaltio ole siihen puuttumassa. Siksi siihen EU:n kannattaa mieluummin liittyä jos ei vielä ole siinä ja elämässä olisi näitä rajoituksia. Eihän ilman ihanaa EU:ta voi elää. Sehän olisi kuin asuisi Impivaarassa jos pitäisi selvitellä tullille että ostin tässä pari laatikkoa viinaa ja tuliaiseksi auton Saksasta.
EU tarjoaa meille elinmahdollisuudet siihen verrattuna että tämä oma Impivaaramme asettaa vapaille kansalaisille rajoituksia.Kannattaisi varmaan tutustua aiheeseen, ennen kuin hihkuu riemusta, kumpikaan väitteistäsi ei reaalimaailmassa pidä paikkaansa :)
- Antipersux
SellainenTapaus kirjoitti:
Kannattaisi varmaan tutustua aiheeseen, ennen kuin hihkuu riemusta, kumpikaan väitteistäsi ei reaalimaailmassa pidä paikkaansa :)
Sinä et ymmärtänyt ollenkaan että tynkkysjepen vastauksessa oli kyseessä pelkkä ironia....
- SellainenTapaus
Antipersux kirjoitti:
Sinä et ymmärtänyt ollenkaan että tynkkysjepen vastauksessa oli kyseessä pelkkä ironia....
Taisi olla huonoa ironiaa, kun joudut asiaa selittelemään.
- Antipersux
No sehän on täysin sinun pätkivän ajatuksenjuoksun "ansiota" että sinulle joutuu selittämään asia. Varsinkin kun minä en ole mikään tynkkysjeppe. Mutta tätähän sinä et tietenkään uskoa koska olet päättänyt että minä olen tynkkysjeppe ja että EU on hirviö.
Mikään järkiperustelu ei tätä sinun tunteenpaloasi kumoa. Siksi sinä oletkin pölhöpersu. Nimittäin vanha sanonta kuuluu "Kaikkia voi huijata jonkin aikaa. Osaa voi huijata kaiken aikaa. Mutta kaikkia ei voi huijata kaiken aikaa". Ei ole vaikea hahmottaa mihin ryhmään sinä kuulut.
- NäkymiäTulevaisuuteen
EU tulee harmonisoimaan kaikkia toimiaan. Duunareiden ja pienipalkkaisten palkkoja on siis laskettava samalle tasolle kuin esimerkiksi Kreikassa tai Portugalissa. Suuripalkkaisia on vähän joten heidän palkkojaan ei ole syytä laskea. Tuloeroja on siis kasvatettava Suomessa. Lisäksi Suomi on EU:n reuna-alueella, joten tämä on otettava huomioon laskemalla palkkoja mahdollisimman alas. Ne jotka haluavat vaurastua, saavat muuttaa Saksaan, Ranskaan, Italiaan tai Espanjaan. Tämä on tulevan yhtenäisen Euroopan tulevaisuus, Euroopan liittovaltion tulevaisuus, jossa opiskelijat ja sairaat saavat tulla omillaan toimeen ja jossa virkamiehet saisivat olla mahdollisimman pienipalkkaisia verovarojen tuhlareita.
- Antipersux
Avauksen tarkoituksena oli nimenomaan osoittaa kuinka lapsellisen tiettämättömiä tämän palstan pölhöpersut ovat politiisesta päätöksenteosta. Ei se että täällä huudetaan kitalaki punaisena että "IRTI EU:sta!!!!" todista yhtään mitään.
Suurin osa suomalaisista haluaa Suomen pysyvän osanan EU.ta ja euroa. Tämä osoittaa selvästi julkaistu Iltalehden gallup, joka on luotettava, koska se on tehty asianmukaisesti. Toisin kuin Suomen Uutisten "gallup".
Kyse on samanlaisesta asenneharhasta kuin oli silloin kun hallitusta perustettiin. Silloin tosiaan tällä palstalla pölhöpersut luulivat että "nyt kaikki muuttuu". Vaan kun ei muuttunut, sillä demokratiassa päätökset tehdään demokratian mukaisesti. Lisäksi omat rankat reunaehtonsa sanelee aina talous.
Nyt sitten palstan pölhöperssut sitten kuvittelevat että heidän mielipiteensä mukaisesti EU:sta pitäisi erota heti. Samalla he unohtavat sen että ddemokratiassa enemmistö päättää ja että hallituksen on noudatettava sovittua hallitusohjelmaa, jossa aivan selkeästi sanotaan että Suomi tulee pysymään EU:n jäsenenä.
Kaiken lisäksi on myös alkanut vahvasti vaikuttaa siltä että Englanti ei sitten lähdekkään omille teilleen. Nimittäin negatiiviset vaikutukset näkyvät jo nyt ja työttömyyden lisääntyminen ynnä korkojen nousu panee varmasti monen ajattelemaan että "mitä tulikaan tehtyä?". Varsinkin kun katteettomia lupauksia ei pystytä lunastamaan.
Englannissa järjestetään uudet parlamenttivaalit parin vuoden sisällä. Silloin eroasia nostetaan taatusti esille. Noiden vaalien tulos itse asiassa tulee vasta lopullisesti ratkaisemaan miten tulee käymään. Voin olla väärässäkin mutta uskoisin näin.
Joka tapauksessa avauksen tarkoitus olisi siis taas kerran osoittaa kuin palstan pölhöpersu ajattelee tunteella eikä järjellä. No, mitäpä muuta sitä voikaan odottaa peruskoulun kesken jättäneeltä urpolta, jonka kiroaa EU.ta mutta käyn samalla LIDlissä hakemassa samalla tarjouskaljaa....Kuten kommentisi, avautumisesikin osoittaa, ainoastaan sinä taidat olla se lapsellisen tietämätön ja kaiken syötetyn epätiedon nielijä, vaikka koko EU kusee kerta kaikkiaan sukille. Kusi ei hunajaksi toistelemalla muutu.
- Antipersux
Niin että minä olen lapsellisen tietämätön siitä pääministerin juuri antamasta ilmoitukseksesta, että Suomi tulee pysymään EU ja euron jäsenenä eikä Suomessa tulla järjestämään kansanäänestystä. Sinulta tämä Sipilän ilmoitus jäi varmaan väliin...
- Antipersux
Tässä vielä viite tuohon pääministerin ilmoitukseen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070121825798_uu.shtml
Juu, tiedän kyllä että kyseessä ei ole MV-lehti mutta siitä huolimatta pitäisi tuota tietoa luotettavana. Varsinkin kun juuri äsken itse näin saman ilmoituksen suorana lähetyksenä eduskunnasta. Tosin sekin oli kyllä YLE:n lähetys eikä MV-lehden. Mutta kun se oli suora niin kai siihen voi luottaa...
PS. Oliko sinulla vielä epäselvyyttä siitä järjestetäänkö Suomessa "Irti EU:sta-kansanäänestys" lähivuosina vai eikö? - EUtervehdyttääEuroopan
Antipersux kirjoitti:
Niin että minä olen lapsellisen tietämätön siitä pääministerin juuri antamasta ilmoitukseksesta, että Suomi tulee pysymään EU ja euron jäsenenä eikä Suomessa tulla järjestämään kansanäänestystä. Sinulta tämä Sipilän ilmoitus jäi varmaan väliin...
Koska Suomi jää tiukasti EU:hun, niin Suomen kilpailukyvyn nimissä sinun palkkaasi on laskettava tai verovaroista saamasi etuudet on poistettava lähes kokonaan monen Etelä-Euroopan valtioiden tapaan. Jos sinulla ei ole sukua, joka voisi tukea sinua, niin sinun tehtäväsi on esimerkiksi kuolla roskalaatikossa syövän runtelemana elämäsi loppuvaiheessa monen muun maailmankansalaisen tapaan.
Antipersux kirjoitti:
Tässä vielä viite tuohon pääministerin ilmoitukseen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070121825798_uu.shtml
Juu, tiedän kyllä että kyseessä ei ole MV-lehti mutta siitä huolimatta pitäisi tuota tietoa luotettavana. Varsinkin kun juuri äsken itse näin saman ilmoituksen suorana lähetyksenä eduskunnasta. Tosin sekin oli kyllä YLE:n lähetys eikä MV-lehden. Mutta kun se oli suora niin kai siihen voi luottaa...
PS. Oliko sinulla vielä epäselvyyttä siitä järjestetäänkö Suomessa "Irti EU:sta-kansanäänestys" lähivuosina vai eikö?Pahasti tunnut olevan traumatisoitunut, sekoilet ja pompit asiasta toiseen, toistelet MV-lehteä, ja arvuuttelet muiden kommentoijien äänetyskäyttäytymistä.
Mikä helvetti sua oikein vaivaa kun hökkäilet ja pureskelet sinnetänne kuin kapinen rakkikoira?
Mikäli todella olet opettaja, kuten väität, on se todellakin huolestuttavaa ja täysin väärä ammatti noin narsistiselle räyhähengelle.
Uskomatonta käytöstä !ulrich kirjoitti:
Pahasti tunnut olevan traumatisoitunut, sekoilet ja pompit asiasta toiseen, toistelet MV-lehteä, ja arvuuttelet muiden kommentoijien äänetyskäyttäytymistä.
Mikä helvetti sua oikein vaivaa kun hökkäilet ja pureskelet sinnetänne kuin kapinen rakkikoira?
Mikäli todella olet opettaja, kuten väität, on se todellakin huolestuttavaa ja täysin väärä ammatti noin narsistiselle räyhähengelle.
Uskomatonta käytöstä !Pitää vielä lisätä, että olipa kulloinenkin nikkisi mikä tahansa, käytöksesi on vakio kun olet alakynnessä juttuinesi.
- Antipersux
EUtervehdyttääEuroopan kirjoitti:
Koska Suomi jää tiukasti EU:hun, niin Suomen kilpailukyvyn nimissä sinun palkkaasi on laskettava tai verovaroista saamasi etuudet on poistettava lähes kokonaan monen Etelä-Euroopan valtioiden tapaan. Jos sinulla ei ole sukua, joka voisi tukea sinua, niin sinun tehtäväsi on esimerkiksi kuolla roskalaatikossa syövän runtelemana elämäsi loppuvaiheessa monen muun maailmankansalaisen tapaan.
Vai sellaisia kuvia sinä tässä maalaat? Kuinkas monta sinun ystävää on kokenut tämän saman kohtalon? Ja missähän päin Suomea tälläisiä tapauksia oikein on nykyään? Niin ja mistä saakka sosiaalipolitiikka on ollut osa sinun vihaamaasi EU:n määräyspolitiikkaa?
Niin ja älä ole minusta huolestunut. Minulla on ope työn lisäksi oma yritys joka pyörii todella hyvin. Plus lisäksi on lukuisia vuokrakämppiä stadissa ja eräässä muussa keskikokoisessa kaupungissa. Että vaikka kuinka erottaisiin EU:sta niin siitä huolimatta tämä jeppe pysyy tolpillaan. - Antipersux
ulrich kirjoitti:
Pitää vielä lisätä, että olipa kulloinenkin nikkisi mikä tahansa, käytöksesi on vakio kun olet alakynnessä juttuinesi.
Vai että alakynteen? Onko Suomi siis järjestämässäkin kansanäänestyksen EU-erosta? Missä kohtaan näin sanottiin?
- tulihanSEsieltä
Antipersux kirjoitti:
Vai sellaisia kuvia sinä tässä maalaat? Kuinkas monta sinun ystävää on kokenut tämän saman kohtalon? Ja missähän päin Suomea tälläisiä tapauksia oikein on nykyään? Niin ja mistä saakka sosiaalipolitiikka on ollut osa sinun vihaamaasi EU:n määräyspolitiikkaa?
Niin ja älä ole minusta huolestunut. Minulla on ope työn lisäksi oma yritys joka pyörii todella hyvin. Plus lisäksi on lukuisia vuokrakämppiä stadissa ja eräässä muussa keskikokoisessa kaupungissa. Että vaikka kuinka erottaisiin EU:sta niin siitä huolimatta tämä jeppe pysyy tolpillaan.Ökynarsistikin vielä? Tienaako apukoulun luokanvalvojana niin paljon ? Varsinainen "jeppe " trolliksi :P
- DorianGrayPicture
Antipersux kirjoitti:
Niin ja älä ole minusta huolestunut. Minulla on ope työn lisäksi oma yritys joka pyörii todella hyvin. Plus lisäksi on lukuisia vuokrakämppiä stadissa ja eräässä muussa keskikokoisessa kaupungissa. Että vaikka kuinka erottaisiin EU:sta niin siitä huolimatta tämä jeppe pysyy tolpillaan.http://giphy.com/gifs/funny-internet-trolls-2pqq6wAQOYEUg
Antipersux vauhdissa .Tuohta on. - Antipersux
tulihanSEsieltä kirjoitti:
Ökynarsistikin vielä? Tienaako apukoulun luokanvalvojana niin paljon ? Varsinainen "jeppe " trolliksi :P
Kuule apukouluja, jonka sinä olet ilmeisesti käynyt läpi, ei Suomessa enää ole. Nykyään on erityistä tukea vaativia oppilaita, joille annetaan joko pienryhmäopetusta tai erillistä opetusta tietyillä tunneilla.
Erityisopettajan liksa on kyllä ihan sama kuin kaikkien muidenkin korkeakoulututkinnon suorittaneiden opettajien liksa. Ne katsos määrätään OAJ:n ja kuntapuolen yhteisissä neuvotteluissa. Niitä ei siis määrätä niitäkään Brysellissä. - tulihanSEsieltä
Antipersux kirjoitti:
Kuule apukouluja, jonka sinä olet ilmeisesti käynyt läpi, ei Suomessa enää ole. Nykyään on erityistä tukea vaativia oppilaita, joille annetaan joko pienryhmäopetusta tai erillistä opetusta tietyillä tunneilla.
Erityisopettajan liksa on kyllä ihan sama kuin kaikkien muidenkin korkeakoulututkinnon suorittaneiden opettajien liksa. Ne katsos määrätään OAJ:n ja kuntapuolen yhteisissä neuvotteluissa. Niitä ei siis määrätä niitäkään Brysellissä.Kyllähän se asia on juuri niin kuin uumoilinkin , et sinä mikään akateemisesti koulutettu ole vaan täyspäiväinen - muttet täyspäinen suomi24-trolli.
Narsistisuutesi on vain lipsahtanut käsistäsi ja et enää kykene kontrolloimaan valtavaksi paisunutta egoasi. Hyvää kesää pakinapeikolle ! :) Antipersux kirjoitti:
Vai että alakynteen? Onko Suomi siis järjestämässäkin kansanäänestyksen EU-erosta? Missä kohtaan näin sanottiin?
Ihan aikuisten oikeasti ! Mikä vittu sun elämääsi oikein vie ? Ymmärrätkö lukemaasi, tai yleensäkään mitään ? Vai opettaja - ja paskat, niin heikolla ei ole edes nykyisin suomessa asiat !
- eilähdetmihinkään
Hörhöilyt sikseen. Persut eivät tule suvaitsemaan edes kansanäänestystä saati sitten eroa eurosta. Eihän mamutus enää samalla tavalla onnistu jos EU:sta erotaan. Köyhiä voi kyllä kurjistaa ilman EU:takin.
- kirppusirkus
Kyllä varmaan moni persu hyväksyisi kansanäänestyksen, mutta kun suurvisiiri takinkääntäjä Soini sanelee persujen säännöt eduskunnassa.
Sipilä taas sanelee Soinin säännöt, vähän niinkuin isäntä ja koira, koiran kirput on sitten niitä persu-rivikansanedustajia joita koira pureskelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973