Demareiden puntit tutisevat -taas

Intti_Ranne_1010

Mainittakoon, että demarit näyttävät taas olevan mielipuuhassaan, yrittämässä epämääräisellä selkäänpuukotuksella, rekisteröimällä käyttämiäni nimimerkkejä (Tai siis oikeammin muunnoksia).

Luulin että olisin jo saanut aikaan maailman kahdeksannen ihmeen so demarin viisastumaan, kun heillä oli tuossa huvissaan niin pitkä tauko. No he eivät viisastuneet joten hakatkoon sitten päätään seinään.

Laughing out loud so LOL

Intti Ranne (Se ainoa oikea)

3

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaan kai olisi helppo ratkaisu, rekisteröi nikkisi niin ei tarvitse itkeskellä. Mikäli ei nikkiään näe aiheelliseksi rekisteröidä, ei sitä pidä myöskään kovinkaan oleellisena.

• Mitä kuuluvat demarit asiaan, tai heidän punttiensa tutina ?
      Rekisteröi sitten se nimimerkkisi, tai lopeta valittaminen ja ala kirjoittaa asiaa.

• SiisPulinatPois

aattelepas pankkopoika ite, millaisia kirjoituksia, ja millaisella nimimuunnoksella itse kirjoittelet. Onko siis valittamisesi aiheellista, ei. Mutta niinhän teet muillakin palstoilla, muilla nikeilläsi. Valitat että sinua kohdellaan kaltoin ja väärin, kuitenkin itse olet aivan tavattoman huonokäytöksinen täysimulkku, joka syyttää muita siitä, mitä itse harrastaa päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe