Mainittakoon, että demarit näyttävät taas olevan mielipuuhassaan, yrittämässä epämääräisellä selkäänpuukotuksella, rekisteröimällä käyttämiäni nimimerkkejä (Tai siis oikeammin muunnoksia).
Luulin että olisin jo saanut aikaan maailman kahdeksannen ihmeen so demarin viisastumaan, kun heillä oli tuossa huvissaan niin pitkä tauko. No he eivät viisastuneet joten hakatkoon sitten päätään seinään.
Laughing out loud so LOL
Intti Ranne (Se ainoa oikea)
Demareiden puntit tutisevat -taas
3
68
Vastaukset
Asiaan kai olisi helppo ratkaisu, rekisteröi nikkisi niin ei tarvitse itkeskellä. Mikäli ei nikkiään näe aiheelliseksi rekisteröidä, ei sitä pidä myöskään kovinkaan oleellisena.
Mitä kuuluvat demarit asiaan, tai heidän punttiensa tutina ?
Rekisteröi sitten se nimimerkkisi, tai lopeta valittaminen ja ala kirjoittaa asiaa.- SiisPulinatPois
aattelepas pankkopoika ite, millaisia kirjoituksia, ja millaisella nimimuunnoksella itse kirjoittelet. Onko siis valittamisesi aiheellista, ei. Mutta niinhän teet muillakin palstoilla, muilla nikeilläsi. Valitat että sinua kohdellaan kaltoin ja väärin, kuitenkin itse olet aivan tavattoman huonokäytöksinen täysimulkku, joka syyttää muita siitä, mitä itse harrastaa päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635142Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444954Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2484176Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573808Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1293699Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm923266Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372181Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151541Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo141157Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar551063