Vuokraan asunnon pori jazzien ajaksi!

Panzereus

Vuokraan asuntoni joka on yksiö pori jazzien ajaksi. ilmoitus löytyy täältä jossa on vähä detailia Mullakin on porista vuokrattavana yksiö n.500 metriä jazzi kadulta.
tässä ilmotus http://www.tori.fi/vi/28259476.htm

Etusijalla ovat ne jotka vuokraavat useammaksi päiväksi ku vain muutamaksi. ja sitten naispuolisia henkilöitä tietenkin mielummin otan mutta eipä kanssaveljenikään haittaa. porukkaa mahtuu nukkuuun 6 jos ei arasta toisiaan niin 7. ku on sänky, levitettävä sohva johon mahtuu kolmeki ihmistä helposti jos isoista sellaisista ei ole kyse ja sit on patja johon mahtuu kaksi, ei ehkä mukavin se mutta hoitaa hommansa. ja kaapista saa ottaa toki lakanoit sun muuta, mutta oletan että käytön jälkeen ne olisi pestyinä. ja mua ei kiinnosta vaikka teitä olisi oikeasti 20 ahtautumassa asuntoon kunhan meteliä ei ole niin helvetisti että joku tekee varoituksen joten ei lauleta eikä huudeta, mut musan saa pitää normi voluumeilla ei täällä sätkäpaperista seinät ole tehty. ja tupakointi parvekkeelta ulos ja väliovea on hyvä pitää kiinni ettei mitkään hajut ja äänet mene rappukäytävään. hintaa voit itsekkin ehdottaa mut se riippuu pitkälti millainen porukka on kysees ja miten pitkään on joka onkin pääasia, jos otat koko jazzien ajaksi niin se olisi todella hyvä homma. ja takuuna otan käteistä riippuen vähä ajasta ja siitä että millaista jengiä on että 70-200e ja vuokrat jää mulle ja takuu myös. meiliä vain niin ja varaa ajoissa aikasi tai mieluusti vaikka koko aika. ja heitä tarjousta. kohde on mukava ja vain 500metriä matkaa jazzikadulle lasitettu parveke tekee dokaamisesta ja ympäriinsä kyyläämisestä helpompaa. meilillä mieluiten yhteydet näin alkuun.
[email protected]

0

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1652
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1478
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        36
        891
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        849
      5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        38
        791
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        766
      7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        718
      8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        43
        718
      9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        710
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        673
      Aihe