epäselvä opintopolku

fnfjf

Eli siis mun 3 vaihtoehdossa lukee et peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Mitä ihmettä toi tarkoittaa?... koska en millään jaksa uskoa että tässä parin tunnin aikana ku se palvelu on taas auennut (huom yöllä ) ni kaikki halukkaat ois kerenny käydä ottamassa paikan vastaan. Mistään ei tunnu löytyvän infoa et onko asia nyt vaa näin. Ylempiin olen aika huonoilla varasijoilla.

8

1413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdomg93

Selvisikö tämä? Olen samassa tilanteessa.

• Samuliamk

Ensimmäisessä ja kolmannessa hakutoiveessa mulla lukee myös peruuntunut aloituspaikat täynnä, mitä se nyt oikein tarkoittaa, tuleeko se muuttumaan vai mitä?!?!

• vitunopintopolku

Itsellä myös sama, kolmessa eri hakukohteessa.

• kummallinentahmoittaja

Olisko niin, että olette olleet varasijalla, mutta koska kaikki opiskelupaikan saaneet ovat ne myös hyväksyneet ei varasijoilta enää voi nousta eli aloituspaikat siis täynnä.

• asdomg93

Pari tyyppiä otti paikkansa vastaan vasta 09:00 jälkeen, mutta tuo status on näkynyt minullakin jo 02:00 saakka.

• Juuei11

Soitin juuri hakijapalveluihin, sillä minullakin oli ko teksti: peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Jäin 4 pisteen päähän sisälle pääsystä. Sanoivat, että opintopolku näyttää virheellisesti asian, pitäisi näyttää: et saanut opiskelupaikkaa. Toivottavasti muilla on parempi onni :)

• prklprklprklprkl

"Korkeakoulujen yhteishaun tulokset valmiita. Löydät oman tuloksesi Oma Opintopolku -palvelusta.
      Kaikki hakijat saavat heinäkuun alussa tuloskirjeen, josta ilmenee valintamenestyksesi eri koulutuksissa, joihin olet hakenut. Lue lisää tuloskirjeestä"

EN PÄÄSE SISÄLLE TÄNNE EDELLEENKÄÄN!!!!!

• Höhh

Turun AMK hakijapalveluista ei kai tänään edes saa ketään kiinni, haluaisin myös varmistaa tuon asian kohdallani..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe