Eli siis mun 3 vaihtoehdossa lukee et peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Mitä ihmettä toi tarkoittaa?... koska en millään jaksa uskoa että tässä parin tunnin aikana ku se palvelu on taas auennut (huom yöllä ) ni kaikki halukkaat ois kerenny käydä ottamassa paikan vastaan. Mistään ei tunnu löytyvän infoa et onko asia nyt vaa näin. Ylempiin olen aika huonoilla varasijoilla.
epäselvä opintopolku
8
1413
Vastaukset
- asdomg93
Selvisikö tämä? Olen samassa tilanteessa.
- Samuliamk
Ensimmäisessä ja kolmannessa hakutoiveessa mulla lukee myös peruuntunut aloituspaikat täynnä, mitä se nyt oikein tarkoittaa, tuleeko se muuttumaan vai mitä?!?!
- vitunopintopolku
Itsellä myös sama, kolmessa eri hakukohteessa.
- kummallinentahmoittaja
Olisko niin, että olette olleet varasijalla, mutta koska kaikki opiskelupaikan saaneet ovat ne myös hyväksyneet ei varasijoilta enää voi nousta eli aloituspaikat siis täynnä.
- asdomg93
Pari tyyppiä otti paikkansa vastaan vasta 09:00 jälkeen, mutta tuo status on näkynyt minullakin jo 02:00 saakka.
- Juuei11
Soitin juuri hakijapalveluihin, sillä minullakin oli ko teksti: peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Jäin 4 pisteen päähän sisälle pääsystä. Sanoivat, että opintopolku näyttää virheellisesti asian, pitäisi näyttää: et saanut opiskelupaikkaa. Toivottavasti muilla on parempi onni :)
- prklprklprklprkl
"Korkeakoulujen yhteishaun tulokset valmiita. Löydät oman tuloksesi Oma Opintopolku -palvelusta.
Kaikki hakijat saavat heinäkuun alussa tuloskirjeen, josta ilmenee valintamenestyksesi eri koulutuksissa, joihin olet hakenut. Lue lisää tuloskirjeestä"
EN PÄÄSE SISÄLLE TÄNNE EDELLEENKÄÄN!!!!! - Höhh
Turun AMK hakijapalveluista ei kai tänään edes saa ketään kiinni, haluaisin myös varmistaa tuon asian kohdallani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291