Muutan Kokkolaan

paccula

Hei! Tämmönen yksinäinen nuorehko ihminen ois muuttamassa Kokkolaan vuokralle. Mitä suosittelisitte mulle? Ei saa olla kallis asunto, mutta jos aivan halvimmat on ihan kauheita paikkoja, niin ei saa olla sellanenkaan. Liian rauhallinenkaan alue ei saa olla, jotta en itse saa valituksia, koska sellasissahan tahdotaan valittaa kaikesta kaiken aikaa. Saa kuulua elämisen ääniä, mutta en halua mihinkään päihteidenkäyttäjien keskiöönkään. Lähelle keskustaa siis ja mahdollisimman edullisesti kuitenkin. Itse oon päihteetön ja rauhallinen tyyppi.

16

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokratalo

Kysy NSA yhtiöltä h-h vastapäätä niillä on vuokrataloja(huonestoja)kaikenkokoisia.

• Öioubg

Siinä tapauksessa älä muuta ainakaan Koivuhakaan.

• koivuhaka

Ei taida tällä firmalla olla asuntoja koivuhaassa

• koivuhakaaa

Koivuhakaan muutin vuosi sitten ja tässä kerrostalossa ihan normaaleja ihmisiä. Eikä kyllä kaduillakaan mitään ihmeempiä tapahdu. Paska vinkki. Hyvä paikka asua ja edulliset vuokrat.

• Muijastulinaamalle

Sama häirikkö taas. Ei ole koko Koivuhaan vika, jos sun muija sai Koivuhaassa kerrankin todella kovaa melaa joka reikään. Raukka tuppikulli et saanut koskaan em.naista tyydytetyksi.

• räyhähenki

Koivuhaassa saa pesää helposti. Kokkolan paras sotanorsujen metsästys maasto ;)

• Muijastulinaamalle

Antaako kulli Kaija vielä pesää kaikille haluaville Koivuhaassa?

• RidingKaija
        Muijastulinaamalle kirjoitti:

Antaako kulli Kaija vielä pesää kaikille haluaville Koivuhaassa?

Taitaa asua Epsanjassa nykyisin....(harmi)....

• Ahasta

Älä ihmeessä muuta tänne. Yksinäiseksi jäät. Pitkään katsotaan vaan kun et ole täältäpäin eikä sinun sukujuuria tunne viidenteen polveen. Sisäänpäinlämpiävä paikka.

• omakaupunki

Älä puhu paskaa!tommoiset maalaistollukat voi katsoa monttu auki!eikä täällä lämpene sisällepäin kun huoneet ettet reppana palennu.Turhaa höpinää olen syntynny täällä ja puhun kaikille jotka haluaa puhua!enkä tuijota.Meneppä turkuun ja poriin siellä jos alkaa puhumaan jonku kanssa niin katsovat kun vähäälystä.

• Alottaja

Ite asiassa mun toinen vanhemmista ja hänen suku on Kokkolasta lähtösin :)

• Mennytmaailma

Niin. Täällä syntynyt ja koko ikänsä asunut. Sillon se oma räppänä vasta kapealla onkin useimmiten. Vahdataan toisia ja moititaan kaikkea. Kun pitäs vielä tehäkin jotain valmiiksi asti, vaikeeta on. Suunsoittoa kyllä piisaa. On tama sellanen mennern maailman meininki usein.

• kokkolaparas

Oonpa asunnu elämänt varrella helsingissä oulussa porissa.Joten tiedän mistä puhun!pori oli painajainen kaupunki.

• kokkolaparas kirjoitti:

Oonpa asunnu elämänt varrella helsingissä oulussa porissa.Joten tiedän mistä puhun!pori oli painajainen kaupunki.

Meitsi komppaa. Syksyllä tulee viisi vuotta kokkolalaisena täyteen eikä voi muuta kuin kehua paikallisia. Eräästä etelän suuresta kaupungista muutin tänne mutta takaisin niille kulmille en enää palaisi. Meitsi kun roudasi muuttokuormaa kämppäänsä hiki hatussa silloin pari naapuria oli tarjoamassa heti apuaan. Elikkä käykääpä kattomassa maailman meininkiä toisaallaki joskus niin osaatte arvostaa armaita kotikulmianne saletisti eri tavalla.. :-)

• Erimieltätaas

No joo, varmaan mielipiteitä on suuntaan jos toiseen. Kielteistä mielipidettä taikka kritiikkiä täällä ei Kokkolaa kohtaan saa esittää, näköjään.

• Tyhmyyrenylistys

Voi tsiisus kun täällä yrittää puhua asiallisesti mielipiteitä niin nämä vajakit ottaa tämän näkökulman asiaan kun asiaan ja pilaa kaiken. Tää kertoo Kokkolasta - muistakaa vajakit se.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9179
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      550
      2991
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      2024
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1986
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1657
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      83
      1385
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1183
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1021
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      987
    10. Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."

Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi
      Suomalaiset julkkikset
      14
      961
    Aihe