Olen tässä harkinnut uutta loistoautoa. Jospa ostaisinkin sen idästä!?
http://forums.beyond.ca/showthread/t-6928.html
Kehtaisikohan tuommoisella jahdata naisia HELLsingin yöelämässä?
Uuden loistoauton hankinta...
12
827
Vastaukset
miksikäs ei? Siinähän on tyyliä! Mitä maksaa?
- l-200
No niin.
No jopas, tuohan ois oikeen räyhee peli ajella, ja ei tulis heti toista samanlaista vadtaan.
Todellakin itä kohdannut lännen :D.
Terveisin.
L-200. - Krasnaja golova
uusissa vaatteissa?
- mzncmz.,.<
Tietääkö monikaan nainen auton päälle muuta kuin että voi tunnistaa auton uudeksi malliksi? Miltä tuo auto näyttää naisen silmissä? Se näyttää joltakin vähän rakennetulta/siisti kuntoiselta volvo amazonilta jollanen iso-isälläkin muonoin oli.
Miten naisten jahtaaminen tapahtuu autolla :o - ROLLS ROYCE
No toi auto ei ole kovinkaan loistokas... OSTA UUSI ROLLS ROYCE niitä ei ole suomessa juuri yhtään.
- pässinpäitä riittää
hinoa, dorka. vastailet vuoden 2005 typerään avaukseen ja tosi typerästi.
- Nysä mulkeroille
Ei tosta ole tosimiehen autoksi. Ensinnäkin vain kaksi ovea.... Lihavalle Elvikselle tehty.
Toisekseen se on matala... naidessa ottaa perse kattoon... jommalla kummalla!
Selvästi Antero ei osaa arvostaa oikean auton ominaisuuksia..... ei tiedä poika hyvästä mitään, aina ei pidä naida peiton alla pimeässä, joskus pitää nusasta Saksan Rasttattellakin! Ja miksei autobahn vauhdissakin.......- ..Auto-Antero
Siinähän ajelet kuselta haisevalla muovikotterollasi! Asuntoauto on tehty liikenne-etanoille. Eihän niillä pääse yli kahden sadan, puhumattakaan kolmesta.
Kyllä toi Volgan kopio puhkoo kolmesataa, kun hieman härnää. Onhan siinä V12-moottori.
Asuntoauto on impotensseille...
- joojoo
Mitään näyttöä antsan nykyisestäkään autosta ei ole vieläkään,
liekö antsalla autoa muualla kuin hurjissa mielikuvituksissaan.- ..Auto-Antero
Tuu kattomaan Tuomarilan asemalle 27.07 17.00 kuinka loistoauto piirtää...
Laitanpa epäuskoisille näytökswen - Anteron kakkendaalia
..Auto-Antero kirjoitti:
Tuu kattomaan Tuomarilan asemalle 27.07 17.00 kuinka loistoauto piirtää...
Laitanpa epäuskoisille näytökswenMinä ainakin olen paikalla. Lupaan sen! Sinä et kyllä sinne ilmesty tapasi tietäen.
- Mies ostaa tämän.
Tässä sinulle loistoauto.
http://www.netcarshow.com/fiat/2010-punto_evo/800x600/wallpaper_01.htm
On automaatti on vakkari on aircool ym ym .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973