Uuden loistoauton hankinta...

Auto- Antero

12

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksikäs ei? Siinähän on tyyliä! Mitä maksaa?

• l-200

No niin.

No jopas, tuohan ois oikeen räyhee peli ajella, ja ei tulis heti toista samanlaista vadtaan.
      Todellakin itä kohdannut lännen :D.

Terveisin.
      L-200.

• Krasnaja golova

uusissa vaatteissa?

• mzncmz.,.<

Tietääkö monikaan nainen auton päälle muuta kuin että voi tunnistaa auton uudeksi malliksi? Miltä tuo auto näyttää naisen silmissä? Se näyttää joltakin vähän rakennetulta/siisti kuntoiselta volvo amazonilta jollanen iso-isälläkin muonoin oli.

Miten naisten jahtaaminen tapahtuu autolla :o

• ROLLS ROYCE

No toi auto ei ole kovinkaan loistokas... OSTA UUSI ROLLS ROYCE niitä ei ole suomessa juuri yhtään.

• pässinpäitä riittää

hinoa, dorka. vastailet vuoden 2005 typerään avaukseen ja tosi typerästi.

• Nysä mulkeroille

Ei tosta ole tosimiehen autoksi. Ensinnäkin vain kaksi ovea.... Lihavalle Elvikselle tehty.
      Toisekseen se on matala... naidessa ottaa perse kattoon... jommalla kummalla!
      Selvästi Antero ei osaa arvostaa oikean auton ominaisuuksia..... ei tiedä poika hyvästä mitään, aina ei pidä naida peiton alla pimeässä, joskus pitää nusasta Saksan Rasttattellakin! Ja miksei autobahn vauhdissakin.......

• ..Auto-Antero

Siinähän ajelet kuselta haisevalla muovikotterollasi! Asuntoauto on tehty liikenne-etanoille. Eihän niillä pääse yli kahden sadan, puhumattakaan kolmesta.
        Kyllä toi Volgan kopio puhkoo kolmesataa, kun hieman härnää. Onhan siinä V12-moottori.
        Asuntoauto on impotensseille...

• joojoo

Mitään näyttöä antsan nykyisestäkään autosta ei ole vieläkään,
      liekö antsalla autoa muualla kuin hurjissa mielikuvituksissaan.

• ..Auto-Antero

Tuu kattomaan Tuomarilan asemalle 27.07 17.00 kuinka loistoauto piirtää...
        Laitanpa epäuskoisille näytökswen

• Anteron kakkendaalia
        ..Auto-Antero kirjoitti:

Tuu kattomaan Tuomarilan asemalle 27.07 17.00 kuinka loistoauto piirtää...
        Laitanpa epäuskoisille näytökswen

Minä ainakin olen paikalla. Lupaan sen! Sinä et kyllä sinne ilmesty tapasi tietäen.

• Mies ostaa tämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe