Lihavia ihmisiä Kuopiossa?

kuopiojon

Vietin viikon loman sukulaisissa Kuopiossa ja kiinnitin huomiota nuorten naisten lihavuuteen. Läskejä oli poikkeuksellisen paljon. Läskiksi lasken ihmisen, joilla painoindeksi on yli 30. Superläskejäkin on paljon. Näillä liikkuminen on jo vaivalloista.

Miksi Kuopio? Miksi annatte nuorisonne lihoa.

78

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerekki

      Hanna Partasen vika. Liiian hyviä lihapiirakoita.
      Voi teitä etelän vetelät ku vaan vettä saatte kukkalautaselta.

      • kuopijoi

        Senkö laulajan? Tekeekö se nykyään " piirakoita" Kuopiossa?


      • tolloke

        Hanna Pakarinen


      • lihapiirakkalaihduttaa

        Ei oo vaan Irene Partasen sillä Irene laittaa nykyään vielä nakin ja sinapin välliin.


      • 80s-tv

        Irene Usvasalo oli paras tv-kuuluttaja, Mika Jenytin oli toinen legenda :)


    • zdffhjkkjhjjhvbvkj

      Eikö sulla ollut muuta tekemistä sukulaisviikon aikana kun laskea naisten painoindeksejä ja mittailla vyötärön ympäryksiä? Voi olla, että olet kevyt keiju, mutta aika kepeätä tuo henkinen puolesikin vaikuttaa. Huomasitko, miten kaunista on kesäisessä kaupungissamme?

      • Anonyymi

        Kuopio on hieno kaupunki. Ei kannata pahoittaa mieltänsä ylipainoisten takia. Kai niilläkin on oma tehtävänsä.


      • Anonyymi

        Sillä meni ohi kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopio on hieno kaupunki. Ei kannata pahoittaa mieltänsä ylipainoisten takia. Kai niilläkin on oma tehtävänsä.

        Kaikki ihmiset on samanarvoisia tai no ei pedofiilit. Mutta muuten. Hyvää syksyä kaikille,myös teille itkijöille🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopio on hieno kaupunki. Ei kannata pahoittaa mieltänsä ylipainoisten takia. Kai niilläkin on oma tehtävänsä.

        Ja teillä mielestänne hienon näköisillä. Katso peiliin ystävä hyvä;)


    • ksfkdsjfdklkdd

      Hoikkana miehenä naisilta pääsee helposti pakoon kun ne ei jaksa juosta perässä :D

      • fsadfafsda

        Yleensä miehet juoksee naisten perässä, liekkö olet homo?


      • sklfjsklfjklskjfld

        Kyllä kai minä homo sapiens lajiin kuulun. Mikäs sinä olet, humanoidi vieraalta planeetalta?


      • Ettästiiät

        Laihat miehet on rumia.


      • lihapiirakkalaihduttaa

        Iso maha on tyhjänä ruma.


      • Anonyymi

        Mä en juoksis laihan miehen perässä. Tykkään,että miehessä on kokoa 🤗💋


      • Anonyymi
        Ettästiiät kirjoitti:

        Laihat miehet on rumia.

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en juoksis laihan miehen perässä. Tykkään,että miehessä on kokoa 🤗💋

        Sama täällä. Mulla on oma nallekarhu kotona🌷💐♥️


      • Anonyymi
        Ettästiiät kirjoitti:

        Laihat miehet on rumia.

        Niin on.


    • terveystalkoottarvitaan

      Kun katsotte mitä vanhemmat ostavat lapsilleen esim. lidlistä tai prismasta ei voi muuta odottaa kuin lihavaa aikuisuutta kun jäädään sokeri ja rasva mössöihin koukkuun. Tähän kun lisätään se että terveellinen liikunta väistää tv:n katselua ja netin selailua niin lihavia kyllä riittää. Voi kun joku Kuopiolainen olisi niin rohkea että menisi kaupan kassa jonossa huomauttamaan lihavien lapsien vanhempia mitä ostaa kotiinsa, ostoskärryhän sen suoraan kertoo kun lapset ja aikuiset on lihavia.

      Lisäksi minua huvittaa kun lihavat naiset "tälläytyvät" viimeisen päälle esim. juuri alkaviin viinijuhliin ymmärtämättä että laihduttamalla normaalipainoiseksi joka nainen muuttuu kauniimmaksi.

      • BBWihailija

        Laihduttamalla normaalipainoiseksi joka nainen muuttuu ryppyisemmäksi ja samalla kireämmäksi.Lihavasta laihaksi muuttuneet naiset ovat yleensä myös aika äkäisiä kun eivät voi vapaasti syödä.Itse kattelen mieluummin torin kulmilla reheviä naisia kuin jotain luuviuluja.Aloittaja voi lomailla jatkossa mieluummin länsirannikolla jossa naiset ovat laihoja vaikka söisivät kuin siat, johtunee varmaan hurringeeneistä. Itäsuomalaiset naiset erottaa ruottalaisista ja venäläisistä nimenomaan kyky varastoida rasvaa joka maailmanlopun tullessa on ainut mahdollisuus selviytyä tässä globalisaatiomaailmassa.


      • Anonyymi

        Kaikenkokoisilla ihmisillä on oikeus laittautua, se on kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan.


      • Anonyymi

        Voi. Voi. Itse olen saanut aina miehiä. Olen pyöreä nätti nainen. 🤗💋


    • hanki_elämä

      Hyppää järveen trolli. Tämä yksi aivoton päivästä toiseen tehtailee näitä mitä typerämpiä aloituksia.

      • haitattaa

        Oikeassa olet!Trolli mikä trolli.


    • Julkula_calling

      Siis aloittajalla on muka Kuopiossa sukulaisia joten herää kysymys mistä päin hän itse lienee??
      Olisi tärkeää tietää missäpäin ei olisi lihavia ihmisiä??
      Ja pitää muistaa että Julkulakin on Kuopiossa!!

      • Anonyymi

        Stadissa vasta onkin lihavia. Joka paikassa on🤗


    • trolli_mene_pois

      "Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa"
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

    • Hoikkakaunisterve

      Lihavat on rumia, totta. Vielä rumempaa lihava lapsi, jonka vanhemmista näkee suoraan, mistä lihavuus johtuu! Ei kyllä ihmetytä tässä junttilassa, ettei ihmiset osaa tehdä itse edes normaalia ruokaa, vaan vedetään jotain paska eineksiä päivästä toiseen.

      • Menikö_jakeluun

        Ja vittuako tämä kuuluu tänne?

        "Keskustele Kuopion alueen asioista."

        Lue uudestaan

        "Keskustele Kuopion alueen asioista.

        ja vielä kerran

        Keskustele Kuopion alueen asioista.


      • ghjm

        Kuopio24 erottuu muista siinä, että aina on joku törppö kieltämässä keskustelua ja liittämässä linkkejään, kuten nyt tässäkin KUOPIOn lihavat keskustelussa.


      • khfd
        ghjm kirjoitti:

        Kuopio24 erottuu muista siinä, että aina on joku törppö kieltämässä keskustelua ja liittämässä linkkejään, kuten nyt tässäkin KUOPIOn lihavat keskustelussa.

        Olen huomannut samaa, todellakin Kuopion erikoisuus. Lieneekö sama henkilö asialla.


      • Anonyymi
        Menikö_jakeluun kirjoitti:

        Ja vittuako tämä kuuluu tänne?

        "Keskustele Kuopion alueen asioista."

        Lue uudestaan

        "Keskustele Kuopion alueen asioista.

        ja vielä kerran

        Keskustele Kuopion alueen asioista.

        Asioista edellä niin mitäpä tuohon kirjoittelemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioista edellä niin mitäpä tuohon kirjoittelemaankaan.

        huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.


    • oottia

      Asian voi esittää monella tavalla. Totuus on kuitenkin se väkiväärään nähden yli paino on erittäin monen ongelma. Samoin sen tuomat sairaudet.

      Ylipainoisia naisia näkyy enemmän kuin miehiä. Huonokuntoisia nuoriamiehiä on paljon. Jos 20 30 vuotias on ylipainoinen on vakavat sairaudet omissa käsissä tulevaisuudessa. On kuitenkin hyvä muistaa että joillakin lääkkeillä on se vaikutus että paino nousee salakavalasti. Ne vaikuttaa painonnousuun nopeasti. Siinä tilanteessa ei saa lähteä syyllistämään. Monen asian summa.

      • monisyinenongelma

        Miksi ylipainoisia naisia näkee enemmän kuin miehiä, vaikka ylipainoisia miehiä on enemmän? Naiset kai liikkuvat ja hoitavat asioitaan miehiä enemmän. Lieneekö se syy.
        Ylipaino tulee helposti, mutta painonpudottaminen on vaikeaa.
        Painon kertyminen on monien tekijöiden summa, yleensä. Mutta yksi sääntö on, että iän myötä pitää vähentää ruokamääriä ( kaloreita) tuntuvasti, sillä aineenvaihdunta hidastuu selvästi. Sokeri muuttuu rasvaksi jne...

        http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_ovat_sitkeasti_ylipainoinen_kansa/7985256


      • väärä_alue

      • oikeaosoiteon

        Ei ole, koska nyt keskustellaan nimenomaan kuopion lihavuus ongelmasta.


    • entäsukulaiset

      Vierailija? Oliko ne sukulaiset kuin riukuja kun kiinnitit huomiosi lihaviin?

      • Anonyymi

        uteliastakin uteliaampi kirjoituksesi hylätty.


    • vaarallistakemiaa

      Mieluummin vähän lihava ja naisellinen nainen kuin esim. joku itseensä (mies)hormoneita piikittävä fitness kiihkoilija.

    • eläkeläinen66

      oikeassa on vierailija Kuopion torilla nähneenä. Itsekin kun asun Kuopiossa huomaan että nuoret naiset vaan lihooja turpoaa ja räpläävät luuriin. Ottavat selfietä itsestään instragamiin että muutkin huomaa kuinka kauniit kasvot on. Mutta eivät huomaa että tartteis tehä jotain. Pitäs olla laihdutuskortti ja kännykän luurin räplyyn estokortti.
      Täystuho alkanut

      • aitosavolax

        Nämä lihavat naiset ovat muualta. He eivät puhu savon murteella. Kuulostaa kuin olisi tuolta itäisemmästä Suomesta. Nämä tulevat halvan ruuan perässä Kuopion hyvien lihapatojen ääreen.


    • eräpäivä

      Suomessa mennään kaksilla rattailla, on niitä jotka ovat ylipainoisia ja niitä jotka ovat alipainoisia, lihaskunnoltaan erittäin huonossa kunnossa. Kummastakin pitäisisi päästä eroon. On murheellista kun nuoret laihduttaa jotka ovat normaalissa painossa.

      Meillä on nuoria urheilun parissa jotka on liian laihoiksi treenattu,kehitysvaiheessa olevia. Tämän paljastaa lukuisat loukkaantumiset, on polvivammoja, rasitusmurtumia. Se että 15 20 vuotiaan nuoret ovat hajalla, on valmentajien syy. Valmentajilta puuttuu psykologian taidot. Eivät osaa lukea valmennettavia. Yleisesti treenataan liikaa.

      Se että on ylipainoisia syyt ovat moninaisia. Läskiksi haukkuminen on mielestäni rikollista. En halua yhdenkään nuoren sairastuvan anoreksiaan. Trolleille emme voi mitään. Heitä yhdistää halu saada huomiota.

    • vittu_mitä_paskaa

      Mitä paskan jauhantaa tällä palstalla. Joku Run.Kari saa päähänsä kirjoittaa - Lihavia ihmisiä Kuopiossa - ja siitä saadaan ikuisuuskeskustelu aikaiseksi.

      Tuo sama Run.Kari on monen aloituksen takana.

      • sdfsfsfdsd

        Yrität olla kuin ison kaupungin rento sanailija. :) Aivan liian läpinäkyvää, koska olet maalaiskaupungin urvelo.


      • Anonyymi
        sdfsfsfdsd kirjoitti:

        Yrität olla kuin ison kaupungin rento sanailija. :) Aivan liian läpinäkyvää, koska olet maalaiskaupungin urvelo.

        Tuossa sinä loukkasit maalaiskaupungin kansanosaa


    • Petosen-pälvit

      Kuopion nuoret laiskaa porukkaa.....en työnantajan roolissa palkkaisi ketään läskiä nuorta töihin...

      • unta_näet

        en työnantajan roolissa palkkaisi ketään läskiä nuorta töihin...

        Vittu mikään työnantaja. Unta näet voisiko ne valkotakkiset sedät taluttaa sinut pois tietokoneen äärestä.

        Kaikkia hulluja sitä kirjoittaa Suomi24 alueelle.


    • vbbjhtfs

      Palkkaa joku tipukka vaikka, joka ei osaa sanoa kissaa..

      • Anonyymi

        Minkäs eläimen nimen se seuraavaksi sitten sanookaan.


    • totuuttaon

      Lihavia naisia on paljon samoin tupakoivia ihmisiä. Huono Kuntosta porukkaa. Lasten, nuorten tupakointi on hyvin yleistä. Jos painaa 30 vuotiaana 100kg ei tulevaisuus lupaa kuin vakavia sairauksia.

    • Jyväskylä_paska_kaupuink

      On sinulla eroottiset unet:

      "Taannoin näin unessa oikein ison ryhmän ehta kuopiolaisia"

      Oletko varma, että kuopiolaisia? Kävitkö kysymässä? Ettei ollut turistiryhmä Jyväskylästä tai Joensuusta?

    • jenkkakahvaton

      Älkääs nyt!S suomalaiset on oma erityinen rotunsa, eipä ihme että lihavia on, kun diabeteskin on ihan geeneissä.

      • Anonyymi

        Mulla ei oo diabetesta ja kävelen työmatkat. on olemassa laihoja läskejä eli huonokuntoisia ruipeloita.


    • xfddrttyjjjgcvvv

      Itsetunto ainakin nujerretaan jo lapsena meiltä ja tulos näkyy tässäkin viestiketjussa. Haukkumista ja valitusta pääasiassa.

      • Anonyymi

        Mulla ei oo huono itsetunto. Olen itsenäinen tukeva nainen. Nautin elämästä,nautin vapaudesta🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei oo huono itsetunto. Olen itsenäinen tukeva nainen. Nautin elämästä,nautin vapaudesta🤗

        Juu. Voimaantunut olet ja varmaan vielä feministi. Turn off


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Voimaantunut olet ja varmaan vielä feministi. Turn off

        Minulle naisen muhkeus on päinvastoin TURN ON... :)


    • Anonyymi

      Lennoilla on ilmoitettu käsimatkatavaran maksimipaino, samoin ruumaan
      sijoitettavan, ylimääräisestä maksat. Mikäli matkatavaaraa ei ole
      maksimimäärää et saa hyvitystä eikä sitä siirretä muiden matkustajien
      hyväksi. Elopaino ei vaikuta lipun hintaan. Turvatarkastuksen jälkeen voi
      ostaa lentoasemalta vapaasti ja viedä koneeseen.

    • Anonyymi

      Mä oon lihava keski ikäinen nainen. Voi olla monta syytä miksi olen tämmöinen. No kyllä mä työni hoidan ja maksan veroja ja ei ole sairauksia.

      • Anonyymi

        Olet ehkä aloittajalle jo liian iäkäs, hänelle kun pitäisi olla nuori mutta lihava.


      • Anonyymi

        Mikähän mielenterveyspalsta tässä on tullut?


      • Anonyymi

        Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.


      • Anonyymi

        Siiderivalas voi uida tältä palstalta häiriköimästä ja tilata vähemmän pitsoja.


        Korvien välistä se on kiinni jos on läski sahanpurua täynnä.


    • Anonyymi

      Niuva voisi olla yksi osuvimmista uusista nimistä kuvaamaan tätä palstaa kun on mennyt niin sekopäiseksi hölötykset täällä, ei tätä voi edes keskusteluksi nimittää.

      • Anonyymi

        normaalia savolaisuutta


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe