Oletko mies pahoinpidellyt

78745009034223

avovaimoasi tai aviovaimoasi?

Oletko alistanut hänet kotona oman tahtosi alle ja haukkunut häntä pöljäksi, vaikka naisesi on ollut priimus kouluaikoinaan ja on erittäin hyvässä ammatissa.?

Onko naisesi joutunut turvautumaan lääkärin apuun nyrkiniskujen jäljiltä?

Onko vaimosi joutunut hakemaan apua viranomaisilta?

Vaikka tapahtumista onkin kulunut jo noin 30 vuotta,.....

Erosin miehestä edellä olevien asioiden takia. Olen sen jälkeen elänyt onnellista ja hyvää elämää. Raha ei ratkaise eikä suuri palkka tällaisissa asioissa.

Rakkaus, alistaminen ja nyrkki eivät pysy saman katon ala. Minulle ex mieheni sanoi mm. " Naisen paikka on kaulimen ja hellan välissä". Kaulin tarkoittaa nyrkkiä.

Rakastava mieheni ja hänen kanssaan kaksi ihanaa lasta tyttö ja poika. Ovat jo melkeinpä aikuisiässä.

Nainen, aloita uusi oma elämäsi rankan avioliiton jälkeen. Maailmassa on paljon ihania ihmisiä, joista voit iloita ja jotka rakastavat ilman nyrkkiä. Henkisesti alistussuhteessa olevan naisen elämä on kovaa tuskaa. Mutta siitäkin pääsee, kun hakeutuu kokonaan eroon alistavasta puolisostaan.

Nyt käydään kesälomilla perheen kanssa Tammisaaressa sukulaisilla ja mökillä. Vietetään yhdessä onnellista aikaa meren rannalla.

36

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saarakoost

      Onnea sinulle nainen, joka olet löytänyt uuden hyvän miehen itsellesi ja hänen kassaan kaksi lastakin. Maailmassa on paljon samanlaisia tapauksia ja kohtaloita kuin sinun, mutta rohkeudella ja todellisella rakkaudella saadaan ihmeitä aikaan. Hyvää kesän jatkoa sinulle.

      • akaton.mies

        Miehen kassaanhan ne lapset pakkaa menemään, kun on laiska akka.


      • akatonmies666

        Minä en muuta tiiä kuin että sovinistimies nimittää naistaan AKAKSI.


    • swww3epatuus

      Puolisoaan pahoinpidellyt mies on todella huonossa maineessa tuttavien, sukulaisten ja kaikkien niiden ihmisten silmissä, jotka asian tietävät. Niitä ihmisiä on todella suuri joukko, joille pahoinpidelty ja alistettu nainen on miehestä kertonut.

    • mallasmies

      Joka vitsaa säästää se vihaa vaimoaan! Naisen paikka hellan ja nyrkin välissä.

      • tottajatosi

        Minkäänlaiset pahoinpitelyt eivät kuulu, ei vitsakaan, länsimaiseen kulttuuriin.


      • eteläsuomenrouva

        Moni aviovaimo, avovaimo yrittää itsemurhaa juuri sen takia, ettei naisella ole minkäänlaista arvoa narsistimiehen alistaessa päivittäin. Tämä vaan on asia, josta vaietaan. Naisella on suuri pelko kaiken aikaa, jos mies saa tietää aviovaimonsa kertoneen ko asiasta ja nyrkiniskuista ystävilleen ja sukulaisilleen. Ainoat, joihin nainen voi turvautua ovat lääkäri ja poliisi ynnä muut viranomaiset, mikäli jaksaa jatkaa elämäänsä nöyrryytysten ja pahoinpitelyjen jälkeen.

        Kiitos kaikille niille ihanille ihmisille, jotka olivat tukenani ja kiitos kuuluu ihanalle uudelle miehelleni ja meidän kahdelle ihanalle yhteiselle lapsellemme, jotka ovat meille rakkaita.

        Ei tarvitse kuulla sanaa pöljä, eikä tarvitse olla alistettuna kuin koira, ei pelätä, milloin nyrkki heilahtaa.

        Ei taida siitä ex mieheni sisarusparvesta yksikään sisaruksista asua puolisonsa kanssa saman katon alla, yksi ehkä osittain. Se on monesti geeneissä se luonteen laatu. Geeneissä se nyrkin heilahduskin monesti on ellei sitten ole opittu tapa. Tosin vaarallista.


      • muhoksenoppinut444523
        eteläsuomenrouva kirjoitti:

        Moni aviovaimo, avovaimo yrittää itsemurhaa juuri sen takia, ettei naisella ole minkäänlaista arvoa narsistimiehen alistaessa päivittäin. Tämä vaan on asia, josta vaietaan. Naisella on suuri pelko kaiken aikaa, jos mies saa tietää aviovaimonsa kertoneen ko asiasta ja nyrkiniskuista ystävilleen ja sukulaisilleen. Ainoat, joihin nainen voi turvautua ovat lääkäri ja poliisi ynnä muut viranomaiset, mikäli jaksaa jatkaa elämäänsä nöyrryytysten ja pahoinpitelyjen jälkeen.

        Kiitos kaikille niille ihanille ihmisille, jotka olivat tukenani ja kiitos kuuluu ihanalle uudelle miehelleni ja meidän kahdelle ihanalle yhteiselle lapsellemme, jotka ovat meille rakkaita.

        Ei tarvitse kuulla sanaa pöljä, eikä tarvitse olla alistettuna kuin koira, ei pelätä, milloin nyrkki heilahtaa.

        Ei taida siitä ex mieheni sisarusparvesta yksikään sisaruksista asua puolisonsa kanssa saman katon alla, yksi ehkä osittain. Se on monesti geeneissä se luonteen laatu. Geeneissä se nyrkin heilahduskin monesti on ellei sitten ole opittu tapa. Tosin vaarallista.

        Juuri näin se menee. Monet naiset ovat fyysisen ja henkisen alistuksen kohteena päivittäin. Itsemurhat ja itsemurhayritykset ovat ihan tavallisia niillä naisilla, jotka joutuvat elämään pahoinpitelevän ja alistavan miehen kanssa. Ainoa keino naisella on aloittaa oma uusi elämä. Sadistin kanssa ei saa elää saman katon alla, pois on lähdettävä, jotta henki säilyy.

        Monesti alistaja tekee kaiken tietoisesti, haluaa omalla tavalla kiduttaa ja tyydyttää omia sadistisia halujaan.

        Mikäli nainen ei ajoissa lähde suhteesta, niin kyllä poliisi tai lääkäri jossakin vaiheessa tulevat pakostakin kuvioihin mukaan. Naapurit ilmoittavat, nainen itse joutuu hakemaan virka-apua.


      • muhoksenoppinut444523
        muhoksenoppinut444523 kirjoitti:

        Juuri näin se menee. Monet naiset ovat fyysisen ja henkisen alistuksen kohteena päivittäin. Itsemurhat ja itsemurhayritykset ovat ihan tavallisia niillä naisilla, jotka joutuvat elämään pahoinpitelevän ja alistavan miehen kanssa. Ainoa keino naisella on aloittaa oma uusi elämä. Sadistin kanssa ei saa elää saman katon alla, pois on lähdettävä, jotta henki säilyy.

        Monesti alistaja tekee kaiken tietoisesti, haluaa omalla tavalla kiduttaa ja tyydyttää omia sadistisia halujaan.

        Mikäli nainen ei ajoissa lähde suhteesta, niin kyllä poliisi tai lääkäri jossakin vaiheessa tulevat pakostakin kuvioihin mukaan. Naapurit ilmoittavat, nainen itse joutuu hakemaan virka-apua.

        On miehiä, jotka nauttivat siitä, kun vaimo yrittää itsemurhaa eli mies ajaa naisen umpikujaan, jolloin ainoa vaihtoehto on itsemurha tai itsemurhayritys.


      • Dztdztdztdztdxtf
        tottajatosi kirjoitti:

        Minkäänlaiset pahoinpitelyt eivät kuulu, ei vitsakaan, länsimaiseen kulttuuriin.

        Mutta kun se pahoinpitelijä on arabimuslimi, kuuluu se Biaudetin ja muiden kahelifemakoiden mielestä myös länsimaiseen kulttuuriin.


      • talousjku
        Dztdztdztdztdxtf kirjoitti:

        Mutta kun se pahoinpitelijä on arabimuslimi, kuuluu se Biaudetin ja muiden kahelifemakoiden mielestä myös länsimaiseen kulttuuriin.

        Tässähän on kysseessä pohojalainen ehta suomimies, ettei oo vai, kun on jo yli kolmekymmentä vuotta vanha asia, jota ei kukkaan unoha. Tuohon aikahan ei ollut kait kun se yks arabi täällä ja Kylymälänkylässä ei ainuttakkaan arabia.


      • eiollunnaei34arab
        talousjku kirjoitti:

        Tässähän on kysseessä pohojalainen ehta suomimies, ettei oo vai, kun on jo yli kolmekymmentä vuotta vanha asia, jota ei kukkaan unoha. Tuohon aikahan ei ollut kait kun se yks arabi täällä ja Kylymälänkylässä ei ainuttakkaan arabia.

        Yks arabi oli sillon Muhoksella, Kylymälänkylässä ei ollunna yhtään arabia.


      • vaimonsamenettäjät
        talousjku kirjoitti:

        Tässähän on kysseessä pohojalainen ehta suomimies, ettei oo vai, kun on jo yli kolmekymmentä vuotta vanha asia, jota ei kukkaan unoha. Tuohon aikahan ei ollut kait kun se yks arabi täällä ja Kylymälänkylässä ei ainuttakkaan arabia.

        Tällainen asia pysyy kaikkien muistissa ja parhaiten sadistimies itse muistaa yötä päivää, mitä sai aikaan. Miehelle avioero syynä pahoinpitely ja alistaminen on melko kova paikka, mikäli itse sen tajuaa.


      • kylymäKK

        Tällanen mies antaa huonon kuvan Kylmälästä ja Muhoksesta.


    • arvausleikkivilukylä

      Missäpäin ex.miehesi tätänykyä asustelee? Muhoksen alueeltako oli? Täältä on muuttanut pääkaupunkiseudullekin jokunen.

      • KokkoomusAarneVuo

        Lue tarakemmin,...Kylymälänkylästä oli. Assuu piäkaupunkiseuvun pohojosen puolella missä Kepulaiset ylleensä sielä.


    • Eetla75v

      Eeti tuli tohkeissaan rokualta ja kertoi, että nyt on joku kuusysi ihan kuuminta hottia! Sanoin, että en kait minä ala sen likaista cullia imemään, mutta kun se pesi sen hairandbody-samppoolla, niin ajattelin, että kokeillaan nyt kerran.
      Niinpä asetuimme sängylle 69-asentoon ja eikun imemään. Sehän tekikin ihan höpöniä, kun eeti imeskeli pimpslooraa. Raotteli tulitikulla pillunhuulia, kuulemme ettei mene sormet likaiseksi. Välillä se tosin yökkikin, Eeti kunei tykkää silakasta ollenkaan. Mutta pipariksihan se meni koko homma lopulta, kun minä laukesin ja samalla pääsi vahingossa oikein mahtava hajupieru suoraan eetin nokkaan. Eeti juoksi huudon kanssa pihalle, eikä ole palannut vieläkään. Minulle jäi vain kortonki suuhun koko miehestä.
      Että silleen tänään pantiin...

    • Amirossiko

      No ei oo perkele heleppua eetlallakkaan! Koeta nyt se kortsu ees suustasi saaha sylettyä, eeti pysyköön kartanolla.

      • kylymäkylä

        näihän minä nii pellon piässä se ukkoni naia naksutti saappaat vilikkuen naapurin emännän kansa. no tuollahan se hoitokoissa istuu nyh.


      • lauraruskia

        häh,.......mitäh,....


      • kukamissämillon

        Kenennii ukostaha on kysymys ollunna pellon piässä? Kuka Laura?


      • syryjähyppy
        kukamissämillon kirjoitti:

        Kenennii ukostaha on kysymys ollunna pellon piässä? Kuka Laura?

        ukolla ollunna syryjähyppy sielä eteläsuomessa. Tiiän tämän jutun ja tiiän kenestä on kysymys,...arvailla vaan soppii.


      • mUhosPub

        No ompa melekonen juttu tämä.


      • sikumuh
        syryjähyppy kirjoitti:

        ukolla ollunna syryjähyppy sielä eteläsuomessa. Tiiän tämän jutun ja tiiän kenestä on kysymys,...arvailla vaan soppii.

        Miehen työkaverilla, naisella ruskiat silimät. On tosi tämä.


      • sikumuh
        sikumuh kirjoitti:

        Miehen työkaverilla, naisella ruskiat silimät. On tosi tämä.

        Työkaverinsa kanssa!!!!! Ei siinä paljua ommaa vaimoaan ajatellu.


      • HelsinkiKalleM
        kukamissämillon kirjoitti:

        Kenennii ukostaha on kysymys ollunna pellon piässä? Kuka Laura?

        Miehen tyttären nimi on Laura.


      • Anonyymi
        mUhosPub kirjoitti:

        No ompa melekonen juttu tämä.

        ovvuon nii. Kuka.


    • nakkaaakkaa

      Trollirollilollirolli häääää hä hääää! Taas menitten lankaan vastaajat!

      • vvvvcvvvcccccc

        Tuskin on trolli. Todellisesta asiasta on kysymys.


    • nyrkkijahällä

      Akkaa pitää koiluttaa säännöllisin väliajoin! Niin minä teen ja liitto kukoistaa. Kouluttaa siis.

      • inhoansadisteja

        Sadisti ja narsisti pitävät toisen ihmisen pahoinpitelyä kouluttamisena. Naisiaan alistavat ovat mieleltään sairaita. Sivistsyhteiskuntaan ei alistaminen mahdu. Jos täällä pohjolan perukoilla alkeellisuus kukoistaa niin meneppä etelään, siellä ei naiset hyväksy alistamista, ei määräilyä ym. vastaavaa. Ja toisekseen tämän päivän naiset ovat hyvinkin itsenäisiä.
        Niin kauan kun olen Muhoksen liepeillä asunut ja käynyt lomilla etelässä, niin korpikylää täm ä on vailla sivistystä.
        Pohjanmaalaiseen luonteeseen kuuluu vielä ne vanhan ajan tavat. Kolmekymmentä vuotta takaperin täällä pohjanmaalla vallitsi mies- naissuhteissa hyvinkin alkeellisia käsityksiä siitä, miten naista voi kohdella . Se vaan kun ei enää käy täälläkään. Kyllä naiset tietävät omat oikeutensa, lähtevät aivan varmasti, jos mies alistaa oman tahtonsa alle puhumattakkaan nyrkeistä ym.


    • A.Muhos.3332

      Minäkin joskus nuorena seurustelin tuon samaisen miehen kanssa. Kylymälänkylästä!!!!!

      Aikamoinen yllätys tuo luonne miehellä. Oli nuorenakki meleko määräävä.

      Olen ollut puhheissa ex vaimonsa kansa tuolla etelässä.

    • kyseleväinen

      Kysy vain kuinka paljon.

      • A.Muhos.3332

        Mitä tarkoitat tuolla? Tarkennappa.


    • ystäväoonhälle

      Tappaushan hoijettiin aikoinaan lääkärin ja polliisin toimesta. Vaimo joutu päivystykseen pahhoinpitelyn takkii j, lääkäri kirjotti tojistuksen ja ohjasi pahhoinpidellyn vaimon tekemään ilimotuksen polliisille. Siitä sitten se eroprosessi alako.

      T. kysseisen ex vaimon hyvä tuttava Varsinais-Suomessa nykkysin oon

    • Maritta77

      On lähdettävä heti kun lyönti ja alistaminen alkaa.
      Olin vain 3kk naimisissa ja hain turvakodista eron.Ennen vihkimistä mies oli herrasmies,mutta hääpäivän iltana kaikki muuttui.Aina sain pelätä ja niimpä lähdin 3kk.kuluttua.
      Väkivaltaiseen liittoon ei saa jäädä.Eikäs liitton josda on henkistä väkivaltaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe