Rumilla ei saa olla oikeutta onnelliseen elämään!

nerzzh

mun kaltaset rumat ihmiset ei ansaitse yhtään mitään! me ollaan ihmiskunnan pahin vitsaus, ilman meitä maailma olisi parempi paikka, meillä ei ole oikeutta hyvään tai onneliseen elämään! ainoa paikka missä mäidän tulisi olla on joku pimeä luola metsän keskellä tai hauta!

136

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beautyisforeveryone

Pois tuollaiset puheet. Nyt. Kaikissa on aina jotain kaunista. Aina. Kauniinpaa kuin toisessa.

• Feeniksin_kyynel

Olipa kerran viisas ja oikeudenmukainen kuningas. Oikeastaan ainoa hänen heikkouksistaan oli hänen rumuutensa. Tästä syystä kuninkaan veli keinotteli itselleen hallitsijan paikan ja pisti kuningasveljensä telkien taa.

Seuraavina kolmena vuotena ruuasta oli pulaa ja komeampi veli, joka nyt oli kuningas, ei tiennyt mitä tehdä. Kansa alkoi jo olemaan nälkänsä lisäksi raivoissaan ja halusi kuninkaan luopuvan kruunustaan. Veli tajusi, että vaikka hän olikin komempi kuin veljensä, oli hän kuitenkin huonompi kuninkaan tärkeimmässä tehtävässä eli kansasta huolehtimisessa. Siksi hän meni veljensä luo ja päästi tämän takaisin kuninkaaksi.

Kansan hyvinvointi lisääntyi huomattavasti ja kukaan ei kyseenalaistanut rumemman veljen kuninkuutta.

Arvoja on monenlaisia:
        Kauneus, rikkaus, terveys, turvallisuus, luotettavuus, rohkeus, sinnikkyys, viisaus, nokkeluus, avuliaisuus, rehellisyys ja nautinto

Jos ei omaa omasta mielestään yhtä, niin ei ole pakko jäädä siihen yhteen kiinni. On muitakin. Elämässä on muutakin kuin kauniina oleminen.

• nerzzh
        Feeniksin_kyynel kirjoitti:

Olipa kerran viisas ja oikeudenmukainen kuningas. Oikeastaan ainoa hänen heikkouksistaan oli hänen rumuutensa. Tästä syystä kuninkaan veli keinotteli itselleen hallitsijan paikan ja pisti kuningasveljensä telkien taa.

Seuraavina kolmena vuotena ruuasta oli pulaa ja komeampi veli, joka nyt oli kuningas, ei tiennyt mitä tehdä. Kansa alkoi jo olemaan nälkänsä lisäksi raivoissaan ja halusi kuninkaan luopuvan kruunustaan. Veli tajusi, että vaikka hän olikin komempi kuin veljensä, oli hän kuitenkin huonompi kuninkaan tärkeimmässä tehtävässä eli kansasta huolehtimisessa. Siksi hän meni veljensä luo ja päästi tämän takaisin kuninkaaksi.

Kansan hyvinvointi lisääntyi huomattavasti ja kukaan ei kyseenalaistanut rumemman veljen kuninkuutta.

Arvoja on monenlaisia:
        Kauneus, rikkaus, terveys, turvallisuus, luotettavuus, rohkeus, sinnikkyys, viisaus, nokkeluus, avuliaisuus, rehellisyys ja nautinto

Jos ei omaa omasta mielestään yhtä, niin ei ole pakko jäädä siihen yhteen kiinni. On muitakin. Elämässä on muutakin kuin kauniina oleminen.

ihan sama mitä arvoja sulla on, sä oot silti ruma! ei se mene pois vaikka kuinka olisi hyvä jossain muussa, ja mun maailmassa se tekee kaikesta muusta täysin mitätöntä!!!!!!

• Feeniksin_kyynel

Sehän on selvää. Jos on ruma, on ruma, eikä sille oikein voi mitään. Jos on introverti eli sosiaalisesti ei niin ulospäin suuntautunut, ei asialle oikein voi mitään. Jos on saanut syntyessään lahjakkuuden jollekin tietylle asialle, mutta ei koskaan huomaa tätä lahjakkuutta ei oikein voi mitään. Jos saat työpaikan vain siksi, että olet kaunis ja ulospäin suuntautunut, ei sille voi mitään.

Kaikki ne asiat mitä olemme syntyessämme saaneet, ovat osa meitä. On äärimmäisen tärkeää, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Jos ei pysty näkemään itsessään mitään hyvää, mutta haluaisi kuitenkin nähdä, ei se ole pelin loppu. Jos ei näe elämässään mitään hyvää, ei se tarkoita, etteikö siinä voisi olla.

Aina voi pyytää apua. Jos sairastuu saa apua. Jos kaatuu, joku nostaa ylös. Jos eksyy, joku löytää. Jos on ruma, elämäänsä kyllästynyt tai masentunut, on yhtä lailla oikeutettu saamaan sitä mitä kaikki muutkin: huolenpitoa, turvallisuuden tunnetta ja hallintaa omasta elämästä.

Jos uskoo, ettei ole oikeutettu tuohon apuun ja parempaan elämään ei sitä parempaa voi saada. Onneksi on mahdollista saada uusia ajatuksia ja uskomuksia ihan arjen keskellä tai ammattilaisen avulla. Jos ei koskaan usko apuun, hae apua, eikä kerro kenellekään että sitä apua tarvitsee ja haluaa, ei voi odottaa, että yhtäkkiä salaman iskusta jotain hyvää tapahtuisi.

Ketään ei voi syyttää omasta tilastaan, ulkonäöstään ja huonoista puolista sekä kokemuksista. Kun elämä on kohdellut kaltoin, ei voi olettaa, että ollaan innokkaasti hakemassa apua. Kaikki jotka tarjoavat apua ja rohkaisevia sanoja tietävä tämän. Siksi he sitä apua niin kiivaasti toitottavatkin. He uskovat kun sinä et enää siihen pysty. Myöhemmin jos paha olo väistyy, voi olla vasta kiitolllinen niille monille ärsyttäville avun tarjoajille. Vasta silloin voi tajuta, että he ajattelivat sitä, mikä on sinulle parasta.

• nerzzh

Sehän on selvää. Jos on ruma, on ruma, eikä sille oikein voi mitään. Jos on introverti eli sosiaalisesti ei niin ulospäin suuntautunut, ei asialle oikein voi mitään. Jos on saanut syntyessään lahjakkuuden jollekin tietylle asialle, mutta ei koskaan huomaa tätä lahjakkuutta ei oikein voi mitään. Jos saat työpaikan vain siksi, että olet kaunis ja ulospäin suuntautunut, ei sille voi mitään.

Kaikki ne asiat mitä olemme syntyessämme saaneet, ovat osa meitä. On äärimmäisen tärkeää, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Jos ei pysty näkemään itsessään mitään hyvää, mutta haluaisi kuitenkin nähdä, ei se ole pelin loppu. Jos ei näe elämässään mitään hyvää, ei se tarkoita, etteikö siinä voisi olla.

Aina voi pyytää apua. Jos sairastuu saa apua. Jos kaatuu, joku nostaa ylös. Jos eksyy, joku löytää. Jos on ruma, elämäänsä kyllästynyt tai masentunut, on yhtä lailla oikeutettu saamaan sitä mitä kaikki muutkin: huolenpitoa, turvallisuuden tunnetta ja hallintaa omasta elämästä.

Jos uskoo, ettei ole oikeutettu tuohon apuun ja parempaan elämään ei sitä parempaa voi saada. Onneksi on mahdollista saada uusia ajatuksia ja uskomuksia ihan arjen keskellä tai ammattilaisen avulla. Jos ei koskaan usko apuun, hae apua, eikä kerro kenellekään että sitä apua tarvitsee ja haluaa, ei voi odottaa, että yhtäkkiä salaman iskusta jotain hyvää tapahtuisi.

Ketään ei voi syyttää omasta tilastaan, ulkonäöstään ja huonoista puolista sekä kokemuksista. Kun elämä on kohdellut kaltoin, ei voi olettaa, että ollaan innokkaasti hakemassa apua. Kaikki jotka tarjoavat apua ja rohkaisevia sanoja tietävä tämän. Siksi he sitä apua niin kiivaasti toitottavatkin. He uskovat kun sinä et enää siihen pysty. Myöhemmin jos paha olo väistyy, voi olla vasta kiitolllinen niille monille ärsyttäville avun tarjoajille. Vasta silloin voi tajuta, että he ajattelivat sitä, mikä on sinulle parasta.

niin, ja sehän on selvää että jos on rumaksi syntynyt ei mitään muuta ansaitse kuin kärsiä ja kuolla! ihan turhaan sä vitun idiootti koitat mitään muuta sanoa koska niin se vaan on, taidat itekkin olla joku saatanan maavalas joka luulee olevansa jollain tavalla tärkeä kun täällä pyörii koko ajan, sun kaltaset ihmiset oksettaa mua melkeen yhtä paljon ku mun kaltaset epämuodostuneet otukset!!!!!

• Feeniksin_kyynel

Jees. En oo kuule törmännyt tässä maailmassa yhteenkään ihmiseen joka ei tahtoisi olla jollain tapaa merkityksellinen tai tärkeä. Se on rakennettuna sisällemme, eikä sille voi mitään. Haluan olla se henkilö johon muut voivat tukeutua, en se joka kaataa toisia kuiluun. Ei aina tartte olla jokaista vastaantulevaa vastaan vaan voi yrittää kuunnella mitä toinen tästä maailmasta tuumaa ja miettiä miksi se on sitä mieltä.

• nerzzh

Jees. En oo kuule törmännyt tässä maailmassa yhteenkään ihmiseen joka ei tahtoisi olla jollain tapaa merkityksellinen tai tärkeä. Se on rakennettuna sisällemme, eikä sille voi mitään. Haluan olla se henkilö johon muut voivat tukeutua, en se joka kaataa toisia kuiluun. Ei aina tartte olla jokaista vastaantulevaa vastaan vaan voi yrittää kuunnella mitä toinen tästä maailmasta tuumaa ja miettiä miksi se on sitä mieltä.

no mä oon sitä mieltä että sellaisia ihmisiä jotka ei hyväksy totuutta ja käyttäytyy kuin jatkuvassa heroiini tripissä oleva hippi ei tarvitse suvaita tai hyvaksyä, koska heillä ei ole mitään käsitystä tästä maailmasta ja ovat yleisesti itsekkin sellaisia luusereita jotka pitäisi suoraan tappaa.

• 5678678

Taidat olla myös erittäin vastenmielinen ihminen rumuutesi lisäksi?

• Anonyymi

Minäkään en ole kohdannut yhtään ihmistä, joka haluaisi olla ruma tai mitättömän näköinen. Sellaista rumuutta ei voi kuin surra, koska se ei poistu ajattelemalla kauniita asioita.
        Vaikka ruma ihminen käyttäytyisi kuinka hyvin ja kohteliaasti muita ihmisiä kohtaa, hän ei saa elinvoimaa antavaa asiaa: RAKKAUTTA. Olen koko elämäni joutunut pakosti työskentelemään palveluammatissa, jolloin en ole voinut edes paeta yksinäisyyteen. Se on ollut kiusallista, koska ihmisten kasvot ja kohtelu viestii jatkuvasti, että olen ruma. Jos ihmiset keskustelevat kanssani työasioihin liittyvistä asioista, se ei tuo mitään helpotusta rumuuteeni. He eivät yleensä katsele minuun puhuessaan, vaan katselevat mieluummin seiniä tai sivuilleni. Jos annan työasioista palautetta, sanomisiani ei huomioida, koska olen ruma. Kauniita ihmisiä olen tuntenut monta ja he menestyvät kaikessa, mihin ryhtyvät. He pystyvät vaihtamaan työpaikkaa ja saavat uuden, kun haluavat. Rumilla on tämäkin vaikeaa. Työpaikan saavat jostain liukuhihnatehtaalta, joka ei ole ihmisarvoista työtä, vaan härskiä ihmisen hyväksikäyttöä ja ihmisarvon polkemista maan tomuun. Sitäkin työtä on tullut tehtyä noin 7 vuotta.

• Anonyymi

Usein on vaan niin että ihminen itse pitää itseään rumana se ei tarkoita että muut ajattelisivat niin .
        Jos on masentunut näkee asiat muutenkin mahdottomina , joten ei tarvitse sanoa itsestään että on ruma vaan on uskallettava elää ihan sellaisena kun on syntynyt.
        Onhan se nii;että jokainen ihmine kritisöi eniten itseään. Kun katsoo peiliin ja aina läytää vikoja, ainakin kun on nuori. Kun vanhenee niin sellaiset asiat eivät edes ole mielessä vaan ollaan sitä mitä ollaan kun ei muutakaan voi .

• Beautyisforeveryone

Katso kasvojasi tarkkaan peilistä. Mikä sinusta on sinussa kaunista? VARMASTI löydät jotain :-)

• Kalf

luin kirjoituksesi, melkein oksensin, sen jälkeen katsoin itseäni peilistä ja tällä kertaa oikeasti oksensin.

• Anonyymi

Peiliin katsominen ei auta, koska se rumuus peittää sen mitättömän kokoisen kauneuden, jos se on nenän päässä oleva 1cm kokoinen ala. Kokonaisuus ratkaisee tässäkin asiassa määrällään.
        Se yksittäinen kauneus ei poista kasvoissa olevaa rumuutta, vaikka kuinka sen havaitsisin. Ihmiset, joiden kanssa joudun päivittäin työskentelemään, näyttävät sen aivan selvästi katseillaan. He eivät mielellään halua katsella kasvojani. Käyttäytymisellään he myös kertovat sitä minulla tavalla, että olen nolla vain ulkonäköni vuoksi. Työni tein kiitettävästi, mutta työtodistuksessa olin nollan arvoinen.

• Beautyisforeveryone

Älä puhu palturia. Tiedätkö, rakastan mieheni nenää vaikkei hirmu komea olekaan. Se on täydellinen. Mulla tällainen koukkunokka. Ja on kiusattu siitä ihan tarpeeksi. Miehellä on hörökorvat, mulla on ihan nätit korvat. Äidillä ja koko suvulla reuma ja näkissit vaan nämä nivelet sormissa.Arvaa kuinka monta kertaa olen kuullut että oletko satuttanut sormes jossain kun ne on niin leveät.Miehellä täydelliset sormet. Mutta silmien väri on aika jees,olen kuullut siitä monta kertaa. Katoppa sinne peiliin taas uudelleen!

• nerzzh

voitko oikeesti vetää pääsi pois perssestä?! taidat itekkin olla ihan vitun oksettava mutta oot vaan liian heikko hyväksymään sitä tosiasiaa ja yrität jollain tavalla kierrellä sitä! katso vittu itse peiliin ja huomaa totuus!!!!

• ErkkiMerkkiman
        nerzzh kirjoitti:

voitko oikeesti vetää pääsi pois perssestä?! taidat itekkin olla ihan vitun oksettava mutta oot vaan liian heikko hyväksymään sitä tosiasiaa ja yrität jollain tavalla kierrellä sitä! katso vittu itse peiliin ja huomaa totuus!!!!

No mitä apua rumuuteesi luulit täältä löytäväsi? Jos oot ruma, niin sitten oot! Jotenkin tuntuu ettet sinäkään ihan sinut ole itsesi kanssa? Oikeesti tosi lapsellista inistä ulkonäöstään, kun ihmisillä on paljon pahempiakin ongelmia!

• Kalf
        ErkkiMerkkiman kirjoitti:

No mitä apua rumuuteesi luulit täältä löytäväsi? Jos oot ruma, niin sitten oot! Jotenkin tuntuu ettet sinäkään ihan sinut ole itsesi kanssa? Oikeesti tosi lapsellista inistä ulkonäöstään, kun ihmisillä on paljon pahempiakin ongelmia!

en mä mitään apua tullut hakemaan, mä tulin kertomaan miten asiat on, jos oikeesti luulet että mä oon sinut itseni kanssa niin oot ihan vitun vammanen, mä vihaan itseäni enemmä kuin mitään tai ketään tässä maailmassa

• Anonyymi
        Kalf kirjoitti:

en mä mitään apua tullut hakemaan, mä tulin kertomaan miten asiat on, jos oikeesti luulet että mä oon sinut itseni kanssa niin oot ihan vitun vammanen, mä vihaan itseäni enemmä kuin mitään tai ketään tässä maailmassa

Älä nyt noin sano. Olet masentunut ja siksi tunnet kuten teet . Kaikilla meillä on omanlainen ulkonäkömme ja jokainen jossain iässä on kyllästynyt omaan itseensä .kun voit paremmin niin tulet ajattelemaan toisin , enkä usko että olet mikään ruma olet vaan kyllästynyt jostain syystä

• Beautyisforeveryone

Niin ja meikäläisellä tullut ylipainoa, ei kehtaa mennä julkiselle rannalle, mies on ihannemitoissa. Mutta on minulla ihan nätit sääret :D

• Anonyymi

Itse en ole edes koskaan miettiny5 aitä että o,isi; ruma , koska sillä ei ole mitään merkitystä minun elämässäni. Olen vaan oman näköiseni ja tyytyvöine; siihen , joku muu voi kylläajatella että olen ruma vaan ajatelkoot. Se on hönen mielipiteensä

• Beautyisforeveryone

Nerzzh, sori mutta ei rahaa nokkaleikkaukseen, ainoastaan painolle voin tehdä jotain. Reumalle en. Ota iisisti.

• Beautyisforeveryone

Jos kirjoitukseni sai vain vihaa aikaan, antaa olla.

• Kalf

lue toi mun vitun vastaus...

• nerzzh
        Kalf kirjoitti:

lue toi mun vitun vastaus...

mikä vitun vastaus?

• toinen.ruma

Kysymys on siitä miten rumaa ihmistä muut ihmiset kohtelevat. Jos olet lisäksi vanha, on kohtelu törkeätä. Turhaa lässyttää, että itsestä kiinni ym. Tiedän, että luonnevikaiset rääpijät hyökkäävät, siksi en lue tätä ketjua enää. Turhaa vaivautua vituilemaan

• Beautyisforeveryone

Olen maskeeraaja ammatiltani. Yhtään ns. rumaa ihmistä en ole tavannut. Jätän tämän keskustelun tähän osaltani. En halua riitaa.

• nerzzh

toivottavasti sinäkin hyväksyt että jopa kasa lehmän paskaa on sinua arvokkaampi.

• nerzzh
        Beautyisforeveryone kirjoitti:

Olen maskeeraaja ammatiltani. Yhtään ns. rumaa ihmistä en ole tavannut. Jätän tämän keskustelun tähän osaltani. En halua riitaa.

hyvä! painu vittuun typerän paskas kanssa!

• Beautyisforeveryone

PS: Oletko ollut töissä palovamma-osastolla..?

• nerzzh

PS: Oletko ollut töissä palovamma-osastolla..?

en, mutta mielstäni kaikki jotka saavat jotain pysyviä fyysisiä vammoja pitäisi vaan suoraan pistää armokuolemaan, ei sitä ihmistä kannata hirviönä elossa pitää

• Anonyymi

Ehkäpä rumat ihmiset eivät käy maskeeraajan asiakkaana. Olen ruma, eikä tulisi mieleenikään mennä asiakaspalveluun asian vuoksi. Olen itse tullut niin taitavaksi maskeeraajaksi, että osaan oman rumuuteni muotoilla parhaiten siedettävän näköiseksi.
        Itse olen kohdannut siitä huolimatta monia rumia. Maskeeraajan ammatin harjoittaja ei
        ilmeisesti ole taitava työssään, jos hän ei ole tavannut rumia työssään.

• karvainen.kaapo.Pargas

Mitä helkkaria siitä onnesta? Itse olen kuin Gorillaperheestä adoptoitu mies. Äitini oli sen verran hyvä näyttelijä että halusi kommunikoida kanssani.
      Isäni liian realisti. Sanoi kuitenkin hyvän sanan kun onnistuin 16 vuotiaana kaatamaan ison uroshirven. Olin kytännyt sitä 6 tuntia..
      Isä valjasti hevosen. SIllä takajaloista niputettuna hevonen jaksoi raahata sen kotiaukiolle. Paikka oli Kontiolahdella.
      Oli marrraskuun puoliväli, mutta lunta vain 15 senttiä. Muistan tapauksen loppuelämäni.

Muutin Paraisten saaristoon kun pääsin SA-Int'istä. Aina kyvykkäille rumillekin miehille naisia riittää vaikka ei ihan missitasoisia kasvoiltaan.
      Pystyin hyvien ihmisten vetäminä nousemaan melkein puliukko-tilasta kohtuukäyttäjäksi.

• Kalf

"Aina kyvykkäille rumillekin miehille naisia riittää vaikka ei ihan missitasoisia kasvoiltaan." jos on ruma mies pitäisi vaan pysyä yksin, sellainen ihmine joka pystyy jonkun maavalaan kanssa olemaan missään väleissä on saastainen eläimiinsekaantuja, rumilla ei ole oikeutta mihinkään enkä voi vittu käsittää miten jotkut pystyy esittämään että kaikki on hyvin vaikka todellisuudessa itsekkin tietää että kuuluisi jo hautaan tai vaikka eläintärhaan.

• nerzzh
        Kalf kirjoitti:

"Aina kyvykkäille rumillekin miehille naisia riittää vaikka ei ihan missitasoisia kasvoiltaan." jos on ruma mies pitäisi vaan pysyä yksin, sellainen ihmine joka pystyy jonkun maavalaan kanssa olemaan missään väleissä on saastainen eläimiinsekaantuja, rumilla ei ole oikeutta mihinkään enkä voi vittu käsittää miten jotkut pystyy esittämään että kaikki on hyvin vaikka todellisuudessa itsekkin tietää että kuuluisi jo hautaan tai vaikka eläintärhaan.

samaa mieltä!

• Korvienvälissä
        Kalf kirjoitti:

Todennäköisesti ulkonäkö ei ole ainut ongelmasi eikä ilmeisesti edes pahin.

• nerzzh
        Korvienvälissä kirjoitti:

Todennäköisesti ulkonäkö ei ole ainut ongelmasi eikä ilmeisesti edes pahin.

ei se mun mielestä ole ongelma että vastustaa eläimiin sekaantumista...

• kaapo.Parkas
        Kalf kirjoitti:

Ihmisten tasoinen nisäkäs voi opiskella nykyään mm. käyttäytymistieteitä ja aivojen mekaniikkaakin.
        Senkin että piilotajuntaa voi muokata hyväksymään oma rumuus. Tärkeintähän on asenne ja mieli.
        Suggeroituu niin vahvaksi ettei välitä vaikka sileäposkiset teit kysyvät nokatusten; mistä noita norsunv.... naamaisia riittää.

Kun tietää että nuokin huutelijat ovat jo 60 vuoden kuluttua vanhoja, jos ovat edes elossa.
        Kun elämäntehtävänä epämuodostuneella tyypillä on selvitä meneillään olevasta päivästä henkisesti murtumatta, siinä vaan kasvaa.

• nerzzh
        kaapo.Parkas kirjoitti:

Ihmisten tasoinen nisäkäs voi opiskella nykyään mm. käyttäytymistieteitä ja aivojen mekaniikkaakin.
        Senkin että piilotajuntaa voi muokata hyväksymään oma rumuus. Tärkeintähän on asenne ja mieli.
        Suggeroituu niin vahvaksi ettei välitä vaikka sileäposkiset teit kysyvät nokatusten; mistä noita norsunv.... naamaisia riittää.

Kun tietää että nuokin huutelijat ovat jo 60 vuoden kuluttua vanhoja, jos ovat edes elossa.
        Kun elämäntehtävänä epämuodostuneella tyypillä on selvitä meneillään olevasta päivästä henkisesti murtumatta, siinä vaan kasvaa.

se joka hyväksyy oman rumuuden on aivan täysi idiootti sillä ei sellaista epämuodostumaa voi hyväksyä, he jotka kiusaavat rumia ovat hyviä ja viisaita ihmisiä, he tietävät miten asiat ovat ja osaavat laittaa rumat oikealle paikalleen, minulla on suuri kunnioitus vanhoja kiusaajiani kohtaan sillä he opettivat minulle totuuden, sä olet ihan samallainen umpi idiootti kuin kaikki muutkin tämän totuuden kieltäjät!

• Feeniksin_kyynel

Tuli vain mieleen, että eikö tunnu yhtään hassulta rakentaa koko onnellisen elämän käsite näköaistimuksen varaan?

Ihminen on äärimmäisen sopeutuvainen eläin. Jos koneelta tai robotilta puuttuu jokin tärkeä osa, se ei toimi niin kuin sen pitäisi. Jos ihmiseltä sen sijaan puuttuu jotain tästä "täydellisestä ihmisestä", ei se ole ongelma. On ihmisiä, jotka ovat menettäneet vaikka mitä, mutta pystyvät nauttimaan elämästä. Kyse on silloin siitä henkilökohtaisesta elämästä. Siitä mihin itse pystyy. Ei siitä täydellisen ihmisen elämästä.

• nerzzh

ei tunnu millään tavalla hassulta! rumat ihmiset eivät ansaitse elämää ollenkaan! ihan sama vaikka olisi kuinka sopeutuva! mun yks kaveri joka oli ihan vitun sysiruma rupes seurustelemaan jonkun aivan HIRVEÄN otuksen kanssa joten mä aloin piinaamaan sitä nimettömänä netissä ja nykyään se on niin rikki ettei kotoaan ulos pääse, mun elämän paras teko!

• Feeniksin_kyynel

Nerzzh: "Rumat ihmiset ei ansaitse elämää ollenkaan"
        Kalf: "Kukaan ihminen ei ansaitse elämää"
        Feeniksin_kyynel: "Elämässä ei ole kyse siitä mitä ansaitsee ja mitä ei"

:D

• fdghfrgdjhasfa
        nerzzh kirjoitti:

ei tunnu millään tavalla hassulta! rumat ihmiset eivät ansaitse elämää ollenkaan! ihan sama vaikka olisi kuinka sopeutuva! mun yks kaveri joka oli ihan vitun sysiruma rupes seurustelemaan jonkun aivan HIRVEÄN otuksen kanssa joten mä aloin piinaamaan sitä nimettömänä netissä ja nykyään se on niin rikki ettei kotoaan ulos pääse, mun elämän paras teko!

No hyvä, että tuli ihan omasta suustasi tuokin asia myönnettyä.
        Ei tarvitse enää varmaan olla häpeissään ulkonäöstäni.

Tää netti on pieni paikka loppujen lopuksi, mutta näköjään me kummatkin pyörimme täällä Suoli24: n ihmeellisessä maailmassa.

Nyt voinkin tehä susta rikosilmoituksen kun tiiän tekijän.

• nerzzh
        fdghfrgdjhasfa kirjoitti:

No hyvä, että tuli ihan omasta suustasi tuokin asia myönnettyä.
        Ei tarvitse enää varmaan olla häpeissään ulkonäöstäni.

Tää netti on pieni paikka loppujen lopuksi, mutta näköjään me kummatkin pyörimme täällä Suoli24: n ihmeellisessä maailmassa.

Nyt voinkin tehä susta rikosilmoituksen kun tiiän tekijän.

olen todella ylpeä siitä mitä tein sillä se oli täysin oikeutettua ja niin tulisi kaikkien muidenkin tehdä jos näkee eläimiin sekaantumista.

• kokemuksellam

Suomessa on kyllä helventin vaikeeta tuntea alemmuutta rumuudesta.
      Vaikka kuinka yrittää ni aina joka kolmas vastaantulija on joku Syvä Joki-tyyppi
      spoilaamassa itsenegaa

• ruma-nainen

Mielestäni taas suomessa on lähes jokainen nainen kaunis tai ainakin niitä kauniita on enemmistö, sitten seuraavaksi on tavallisen normaalin näköisiä ja rumia vain pieni vähemmistäö ja niin rumia kuin mä ei ole taas yhtään vielä tullut vastaan. Jopa kehitysvammaisetkin näen itseäni kauniimpana koska näen sen vamman yli ja tiedän, että ilman sitä vammaa se ihminen olisi ihan normaalin näköinen tai jopa kaunis.

Itselläni on taas geneettisistä syistä johtuva rumuus eli ihmiset ei osaa suhtautua tällaiseen rumuutene kun näkevät, että se ei johdu mistään vammasta edes. Mulla on siis miehen luusto, miehen leuka-ja kasvonpiirteet ja luonnottoman isot kasvot eli ne on helvetin pitkät ja helvetin leveät ja sitten vielä leuankärki pitkähkö iso ja voimakkaasti eteenpäin työntyvä ja siinä päässä vielä ruma pallo eikä suuta ja huulia nimeksikään ja nenäkin on pieni ja siro ei siinä muuta, mutta ne näyttää koomisilta näin VALTAVISSA kasvoissa.

Vartalo on kans kuin isolla maskuliinisella rotevarakenteisella voimailulajien harrastaja miehellä ja varsinkin rintakehä ja selkä on niin leveä ja iso, että siinä jää jo lähes jokainen mies mun varjooni, vaikka pituutta n. 164 cm. Persettä ei ole suotu nimeksikään eli tällainen vartalo ei todellakaan vetoa edes homoihin tai ehkä johonki homoon jos se ei heti tajua, että mulla on pimppa.

Silti olen kestänyt tässä ruumissa lähes 50 vuotta. Itsemurhaa tietenkin ajattelen joka päivä ja tekisinkin sen, mutta mulla on eräs este elämässä (toinen ihminen) joka vuoksi en voi toteuttaa sitä ainakaan vielä.

Nuorena olin jo ruma joten voit arvata kuin ruma sitä on nyt keski-iässä. Yritinhän mä aikani nuorempana muutamaa miestäkin, mutta eihän ne olleet kiinnostuneita ymmärrettävistä syistä. Joskus on saattanut pari miestä kehastakin ulkonäköäni humalapäissään ja paremman puutteessa, mutta kyllähän sen tietää miksi kehuivat siksi kun olettivat saavansa rumalta helppoa pillua, mutta en siitä huolimatta antanut koska häpesin vartaloani niin en uskaltanut koskaan päästää miestä näkemään itseäni nakuna joten siksi sitä on pysynyt neistyenäkin.

• nerzzh
        ruma-nainen kirjoitti:

Mielestäni taas suomessa on lähes jokainen nainen kaunis tai ainakin niitä kauniita on enemmistö, sitten seuraavaksi on tavallisen normaalin näköisiä ja rumia vain pieni vähemmistäö ja niin rumia kuin mä ei ole taas yhtään vielä tullut vastaan. Jopa kehitysvammaisetkin näen itseäni kauniimpana koska näen sen vamman yli ja tiedän, että ilman sitä vammaa se ihminen olisi ihan normaalin näköinen tai jopa kaunis.

Itselläni on taas geneettisistä syistä johtuva rumuus eli ihmiset ei osaa suhtautua tällaiseen rumuutene kun näkevät, että se ei johdu mistään vammasta edes. Mulla on siis miehen luusto, miehen leuka-ja kasvonpiirteet ja luonnottoman isot kasvot eli ne on helvetin pitkät ja helvetin leveät ja sitten vielä leuankärki pitkähkö iso ja voimakkaasti eteenpäin työntyvä ja siinä päässä vielä ruma pallo eikä suuta ja huulia nimeksikään ja nenäkin on pieni ja siro ei siinä muuta, mutta ne näyttää koomisilta näin VALTAVISSA kasvoissa.

Vartalo on kans kuin isolla maskuliinisella rotevarakenteisella voimailulajien harrastaja miehellä ja varsinkin rintakehä ja selkä on niin leveä ja iso, että siinä jää jo lähes jokainen mies mun varjooni, vaikka pituutta n. 164 cm. Persettä ei ole suotu nimeksikään eli tällainen vartalo ei todellakaan vetoa edes homoihin tai ehkä johonki homoon jos se ei heti tajua, että mulla on pimppa.

Silti olen kestänyt tässä ruumissa lähes 50 vuotta. Itsemurhaa tietenkin ajattelen joka päivä ja tekisinkin sen, mutta mulla on eräs este elämässä (toinen ihminen) joka vuoksi en voi toteuttaa sitä ainakaan vielä.

Nuorena olin jo ruma joten voit arvata kuin ruma sitä on nyt keski-iässä. Yritinhän mä aikani nuorempana muutamaa miestäkin, mutta eihän ne olleet kiinnostuneita ymmärrettävistä syistä. Joskus on saattanut pari miestä kehastakin ulkonäköäni humalapäissään ja paremman puutteessa, mutta kyllähän sen tietää miksi kehuivat siksi kun olettivat saavansa rumalta helppoa pillua, mutta en siitä huolimatta antanut koska häpesin vartaloani niin en uskaltanut koskaan päästää miestä näkemään itseäni nakuna joten siksi sitä on pysynyt neistyenäkin.

jos oisin sä, tappaisin itseni HETI, en oikeastaan ymmärrä miksi et ole sitä aikaisemmin tehnyt, minä ainakin aijon sen pian tehdä.

• ruma-nainen

Oletko vielä nuori? Olisi pitänyt tosiaan tappaa itsensä jo nuorena koska eihän tää elämä tästä yhtään parantanut, vaikka ajan annoin kulua näinkin pitkälle, kuvittelin ehkä toisin, mutta ei se elämä näin rumalla koskaan parane, vaikka aikaa kuluisi kuinka. Jotain oli aina syynä, etten uskaltanut tehdä itsaria ja on edelleenkin esteitä ja tietenkin se arkuus ettei uskalla tehdä. Mutta kyllä se mielessä on ja voinhan mä sen ehkä pian tehdäkin kun saan tarpeeksi rohkeutta.

Ei mulla kyllä tää elämä ole ollut yhtään elämisen arvoista eli ihan turhana mä täällä olen kitunut. Mä olen saanut vaan katsoa ihmisten elämää aivan kuin lasin takaa itse pääsemättä siihen lainkaan mukaa. Tää on siis pahin rangaistus mitä ihmiselle voidaan antaa ja tiedän, että siinä on syynä joku korkeampi taho joka haluaa vittuilla ja kostaa mulle jostain josta en tiedä tai en ainakaan muista mitään entisessä elämässä tai jotain.

Vihaan äitiäni enimmäkseen kun niin ruma ja sairaaloinen nainen meni mut tekemään joten kaikki vihat ja syytökset kohdistuu enimmäkseen häneen eikä äitini muutenkaan ollut mikään hyvä äiti vaan huonoimpia mahdollisia mitä voi lapsi saada.

Kyllä mulle on tehty jo aikaa sitten ihan lapsesta asti selväksi, että en ole hyväksytyn näköinen ihminen vaan vihattavan ja inhottavan näköinen nainen en edes nainen vaan joku epäsikiö.

• nerzzh
        ruma-nainen kirjoitti:

Oletko vielä nuori? Olisi pitänyt tosiaan tappaa itsensä jo nuorena koska eihän tää elämä tästä yhtään parantanut, vaikka ajan annoin kulua näinkin pitkälle, kuvittelin ehkä toisin, mutta ei se elämä näin rumalla koskaan parane, vaikka aikaa kuluisi kuinka. Jotain oli aina syynä, etten uskaltanut tehdä itsaria ja on edelleenkin esteitä ja tietenkin se arkuus ettei uskalla tehdä. Mutta kyllä se mielessä on ja voinhan mä sen ehkä pian tehdäkin kun saan tarpeeksi rohkeutta.

Ei mulla kyllä tää elämä ole ollut yhtään elämisen arvoista eli ihan turhana mä täällä olen kitunut. Mä olen saanut vaan katsoa ihmisten elämää aivan kuin lasin takaa itse pääsemättä siihen lainkaan mukaa. Tää on siis pahin rangaistus mitä ihmiselle voidaan antaa ja tiedän, että siinä on syynä joku korkeampi taho joka haluaa vittuilla ja kostaa mulle jostain josta en tiedä tai en ainakaan muista mitään entisessä elämässä tai jotain.

Vihaan äitiäni enimmäkseen kun niin ruma ja sairaaloinen nainen meni mut tekemään joten kaikki vihat ja syytökset kohdistuu enimmäkseen häneen eikä äitini muutenkaan ollut mikään hyvä äiti vaan huonoimpia mahdollisia mitä voi lapsi saada.

Kyllä mulle on tehty jo aikaa sitten ihan lapsesta asti selväksi, että en ole hyväksytyn näköinen ihminen vaan vihattavan ja inhottavan näköinen nainen en edes nainen vaan joku epäsikiö.

olen 18 ja en aijjo elää edes 20 vuotiaaksi, se on varma!

• ExAkneboi

No, kaikki nauraisivat vain, jos kestäisit kuolla. Nauratakin itseäsi, ja jää heidän kiusakseen elämään? Ei, en minä ole mikään psykologi, vaikka tiedänkin heidän jutuistaan jotakin, vain uskovainen. Joillakin on todella ruma uskontokin, ja henkinen rumuus on pahempi asia kuin fyysinen, silti. Joskus näkee kauheita, missin näköisiä murhaajanaikkosia, eikä vähiten amerikan leffoissa, älä sinne lähde.

• mdrd

Sillä ei paljoa ole väliä että oletko sinä ruma vai kaunis. Todellisuudessa sinulla itselläsi on päävastuu elämästäsi ulkonäöstäsi riippumatta ja sinun pitää itse yrittää rakentaa itsellesi onnellinen elämä, kukaan ei sitä sinulle sinun puolestasi ikinä tee. Yksilön teot/valinnat ratkaisevat kaikista eniten elämässä, ei ulkonäkö.

• nerzzh

olet täysin väärässä! olkonäkö on kaikki kaikessa ja jos olet ruma ei sulla ole mitään muuta oikeutta kuin kuolla tuskallisesti, ei ole mitään niin oksettavaa kuin ruma ihminen joka yrittää olla jotain! onneksi minä sentään tiedän paikkani ja aion tappaa itseni lähivuosina ja tehdä maailmalle palveluksen!

• Feeniksin_kyynel

Miksi ulkonäkö on maailman tärkein asia?
        1. Koska kauniit ihmiset vaan voi saada kivan kumppanin ja voi harrastaa lapsien tekoa ja sitä kautta toteuttaa sitä mitä evoluutio haluaa. Pistetään hyvät geenit liikkeelle.
        2. Koska ulkonäön avulla elämä on helppoa. Kun näyttää mukavalta, kaikki kohtelee mukavasti. Jos on ruma, kohtaa vain negatiivisia katseita.

Ja sitten vähän kriittistä ajattelua kehiin! Mustavalkoisten ajusten ajattelu oksettaa enemmän kuin eläminen maailman rumimpana ihmisenä.

1. On tutkittu, että ihmiset sattuvat yleensä pariutumaan sellaisten kanssa jotka muistuttavat itseä. Jos vain kauniit ihmiset jäisivät maapallolle, olisi geeniperimmme paljon köyhempi. Vaikka olisi ruma, voi silti omata hyvän terveydentilan ja kaikin tavoin hyödyllisen kehon ja viisaat aivot, jotka auttavat selviytymään paljon paremmin kuin pelkkä ulkonäkö.
        2. Kuten edeltä huomaa, elämässä pärjääminen on kiinni muustakin kuin ulkonäöstä. Ulkonäkö vain tekee joiltain osin siitä helpompaa. Loppujen lopuksi se, miksi muovaudumme ennen syntymää on vain osa siitä miksi lopulta tulemme. Kokemukset ja ympäristö vaikuttavat meihin jatkuvasti. Mikään ei estä rumaa saamasta hyviä elämänkokemuksia, jotka rakentavat hänen onnellisuuttaan. Kunhan hänelle tarjotaan näitä kokemuksia ja hän itse oppii sen, että elämästä saa nauttia, voi ruma tuntea elämänlaatunsa paremmaksi, kuin kaunis.

Oikeastaan kyse on vain siitä mihin vertaa itseään. Jos ruma kulkee kadulla ja toteaa, että muut ovat paljon paremman näköisiä, on se tosi ajatus, eikä sitä voi kiistää. Mutta jos ruma oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, voi hän panostaa niihin asioihin joihin oikeasti voi panostaa. Hän voit tehdä niitä asioita mistä itse tykkää. Miksi olla niin katkera sellaisesta mihin ei ole voinut vaikuttaa?
        Sen sijaan voi kokeilla olla tyytyväinen siihen mitä omistaa ja kehittää itseään haluamaansa suuntaan.

nerzzh

Voitko kertoa miksi ulkonäkö on maailman tärkein asia?
        Miksi juuri rumien pitäisi olla olematta olemassa?

• nerzzh

Miksi ulkonäkö on maailman tärkein asia?
        1. Koska kauniit ihmiset vaan voi saada kivan kumppanin ja voi harrastaa lapsien tekoa ja sitä kautta toteuttaa sitä mitä evoluutio haluaa. Pistetään hyvät geenit liikkeelle.
        2. Koska ulkonäön avulla elämä on helppoa. Kun näyttää mukavalta, kaikki kohtelee mukavasti. Jos on ruma, kohtaa vain negatiivisia katseita.

Ja sitten vähän kriittistä ajattelua kehiin! Mustavalkoisten ajusten ajattelu oksettaa enemmän kuin eläminen maailman rumimpana ihmisenä.

1. On tutkittu, että ihmiset sattuvat yleensä pariutumaan sellaisten kanssa jotka muistuttavat itseä. Jos vain kauniit ihmiset jäisivät maapallolle, olisi geeniperimmme paljon köyhempi. Vaikka olisi ruma, voi silti omata hyvän terveydentilan ja kaikin tavoin hyödyllisen kehon ja viisaat aivot, jotka auttavat selviytymään paljon paremmin kuin pelkkä ulkonäkö.
        2. Kuten edeltä huomaa, elämässä pärjääminen on kiinni muustakin kuin ulkonäöstä. Ulkonäkö vain tekee joiltain osin siitä helpompaa. Loppujen lopuksi se, miksi muovaudumme ennen syntymää on vain osa siitä miksi lopulta tulemme. Kokemukset ja ympäristö vaikuttavat meihin jatkuvasti. Mikään ei estä rumaa saamasta hyviä elämänkokemuksia, jotka rakentavat hänen onnellisuuttaan. Kunhan hänelle tarjotaan näitä kokemuksia ja hän itse oppii sen, että elämästä saa nauttia, voi ruma tuntea elämänlaatunsa paremmaksi, kuin kaunis.

Oikeastaan kyse on vain siitä mihin vertaa itseään. Jos ruma kulkee kadulla ja toteaa, että muut ovat paljon paremman näköisiä, on se tosi ajatus, eikä sitä voi kiistää. Mutta jos ruma oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, voi hän panostaa niihin asioihin joihin oikeasti voi panostaa. Hän voit tehdä niitä asioita mistä itse tykkää. Miksi olla niin katkera sellaisesta mihin ei ole voinut vaikuttaa?
        Sen sijaan voi kokeilla olla tyytyväinen siihen mitä omistaa ja kehittää itseään haluamaansa suuntaan.

nerzzh

Voitko kertoa miksi ulkonäkö on maailman tärkein asia?
        Miksi juuri rumien pitäisi olla olematta olemassa?

koska se on syt vaan niin että ruymat ihmiset pilaa koko ihmiskunnan kokonaiskuvat, kuinka vitun aivoton apina sä oot ku sanot että ois jotenkin huono asia että maailmassa ois vain hyvän näköisiä kunnollisia ihmisiä?!?! rumuus tekee KAIKESTA muusta mitä sun elämässä on TÄYSIN MITÄTÖNTÄ!!!! sillä ei ole mitään MITÄÄN VITUN VÄLIÄ VAIKKA SÄ OLISIT KUINKA HYVÄ IHMINEN, JOS SÄ OOT RUMA NIIN PAINU SINNE VITUN HAUTAAN!!!!!!!!!!!!! sellanen ruma paskiainen joka pariutuu toisen ruman elukan kanssa pitäisi tuomita eläimiin sekaantumisesta ja ihmiskunnan runtelemisesta KUOLEMAAN!!!! SUN ASENTEES JA MIELIPITEES ON VÄÄRIÄ! PISTE!!!!!!!!

• PsykoBOY

Hei, sulle puhuu, nyt joku puuta heinää ajatukseesi. Vaikene toviksi, ja kysy kuka sinua kiusaa, en usko että olet itse tuota miletä.

• käykstoi

Älykkäät ihmiset eivät ulkonäöstä välitä. Ja ihmisen tulevaisuuden kannalta paljon tärkeämpää onkin, että älykkäät lisääntyvät. Älyllä pärjää aina, olosuhteista riippumatta. Ulkonäöllä pärjää vain ja ainostaan tässä hedonismin ajassa, joka tulee pian päätökseensä.

Rumia väheksyvät vain tyhmät. Ja tyhmien mielipiteillä ei ole arvoa.

• nerzzh

ei se ole mikään milipide että rumat ihmiset pitäisi tappaa, se on totuus johon ei mielipiteet vaikuta!

• mitässi

Negatiivinen eugeniikka siis mielessä? On se mielipide, ja tyhmä sellainen.

• nerzzh
        mitässi kirjoitti:

Negatiivinen eugeniikka siis mielessä? On se mielipide, ja tyhmä sellainen.

ei ole. se on fakta.

• Feeniksin_kyynel

Voitko lähettää mulle tän tähtiin kirjoitetun faktalistan, niin voisin ehkä olla sulle muutakin kuin vitun aivoton apina? Miten ihmeessä mä sun faktat voisin etukäteen tietää? :)

• huhuhiu

Geenit on kyllä tavallaan ennustettavia. Esimerkiksi silmien väri on puhtaasti geneettinen ominaisuus.

• nerzzh

Voitko lähettää mulle tän tähtiin kirjoitetun faktalistan, niin voisin ehkä olla sulle muutakin kuin vitun aivoton apina? Miten ihmeessä mä sun faktat voisin etukäteen tietää? :)

kyllä jokainen ihminen jolla on yhtään aivoja päässä tajuaa että sen on fakta, jos ruma ihminen ei sitä itse tajua se kyllä onneksi hänelle kerrotaan ajan myötä ja häneltä otetaan luulot pois! itse olen todella kiitollinen omille kiusaajilleni että en elä enää missään fantasiamaailmoissa!

• ruma-nainen
        nerzzh kirjoitti:

kyllä jokainen ihminen jolla on yhtään aivoja päässä tajuaa että sen on fakta, jos ruma ihminen ei sitä itse tajua se kyllä onneksi hänelle kerrotaan ajan myötä ja häneltä otetaan luulot pois! itse olen todella kiitollinen omille kiusaajilleni että en elä enää missään fantasiamaailmoissa!

Oma äitini ei sitä tajunnut koskaan, kyllä niinkin tyhmiä ihmisiä on, että ne ei tajuu tai sitten ne kieltää sen niin vahvasti alitajunnassaan, että eivät edes halua nähdä totuutta. Se hyvä puoli tällaisessa kieltämisessä, että silloin välttyy itsarilta vähän niin kuin hullukin jolla on kivaa ja joka ei tajua olevansa hullu.

Mä tiedän hyvin olevani aivan hirveän ruma joka johtuu suurimmaksi osaksi rodusta (rumaa rotua) sitten huonot geenit ja molemmat vanhemmat on ehkä ruman sukunsa rumimpia edustajia eli äitini suku oli varmasti suomen ruminta ja isäni suvussa ainakin naiset ovat rumia, mutta miehet tietenkin melko komeita koska ovat miehekkäitä ja miehille se maskuliinisuus ja miehekkyys luonnollisesti sopii.

Äitini pahin virhe oli silti mennä tekee sairaaloisena ja rumana lapsia eikö ajatellut siinä yhtään lapsiaan, eihän tyhmä nainen sellaista edes tajua. Vielä tämän rumuuden lisäksi yksinhuoltaja äitini oli todella huonoin mahdollinen äidiksi joka ei kyennyt työttömänä ja köyhänä sekä sairaaloisena edes lastaan kunnolla kasvattamaan eli ulkonäön lisäksi olen joutunut kärsimään sairaaloisen äitini sairauksista niin henkisten kuin fyysistenkin joka oli lapselle liian kovaa ja rankkaa sekä jätti muhun pahat vauriot myös henkisesti.

Olen saanut myös kärsiä isäni maineen takia joka taisi olla aikoinaan kaupunkimme pahinta mahdollista eli isäni synneistä sain kärsiä vielä kaiken huipuksi. Ulkonäköni on silti se joka pilasi elämäni tai eihän mulla elämää ole lainkaan, mutta tässä nyt jotenkin olen nyhjännyt eteenpäin näinkin pitkälle pian 50 v. Ihmiset olettavat mun olevan jälkeenjäänyt pelkän ulkonäköni takia ja sitten kotikaupungissani ne jotka tiesivät/tunsivat vanhempani olettivat mun olevan ilman muuta vajakki johtuen vanhemmistani johon mut rinnastivat joka oli kyllä ymmärrettävää, mutta en ole silti vanhempoieni kaltainen juuri missään asiassa, päinvastoin.

Asun silti nyt muualla ja täälläkin ihmiset vihaavat mua ja pitävät mua vajakkina ja ties minä pelkän ulkonäköni takia. On se vaan outoa nähdä aikuisten ihmisten joita en edes tunne kokevan mut nähtyään niin suuria tunteita kuten vihaa, halveksuntaa ihan sellaista alkukantaista alitajuista halveksuntaa joka pyrkii esiin jopa sellaisilta ihmisiltä jotka ovat ikänsä varmasti olleet hyvä ja muita kohtaan suvaitsevia, mutta mun kohdalla tää alkukantainen inho puskee esiin ja se on sitten vihaista ja vastenmielistä mua kohtaan ja ne juorut joita syntyy ihan jopa tyhjäsatä minusta, vaikka en kule missään eikä kukaan tunne mun taustoja eikä tiedä musta mitään, mutta kyllä sitä mitä mielikuvituksellismpia juttuja riittää ihmisestä jonka ullkonäkö inhottaa suunnattomasti.

Nyt tiedän miltä keskiajalla tuntui naisista joita kohtaan alkoi noitavainot.

• 345346
        nerzzh kirjoitti:

ei ole. se on fakta.

Heh, sun argumentointi ontui tuossa kohti.
        "Se on fakta".

Taidat olla vielä joku ihan kakara?

Sulla ei ole mitään faktoja tai edes kunnollisia perusteltuja mielipiteitä esittää.
        Kiroilet, uhmailet ja kirjoitat sekavaa tekstiä.

Mene hoitoon.

PS. En ole koskaan pitänyt itseäni älykkäänä, mutta nyt alkoi tuntumaan siltä.
        Kiitos.

• nerzzh
        345346 kirjoitti:

Heh, sun argumentointi ontui tuossa kohti.
        "Se on fakta".

Taidat olla vielä joku ihan kakara?

Sulla ei ole mitään faktoja tai edes kunnollisia perusteltuja mielipiteitä esittää.
        Kiroilet, uhmailet ja kirjoitat sekavaa tekstiä.

Mene hoitoon.

PS. En ole koskaan pitänyt itseäni älykkäänä, mutta nyt alkoi tuntumaan siltä.
        Kiitos.

olen 18 ihan sama uskotko vai et

en mene hoitoon koska kaikki hoito on umpikusetusta! miksi menisin kuuntelemaan kun joku täti lässyttää valheita?

se on fakta ihan sama mitä sanot oot kuitenkin väärässä.

• 34534534
        nerzzh kirjoitti:

olen 18 ihan sama uskotko vai et

en mene hoitoon koska kaikki hoito on umpikusetusta! miksi menisin kuuntelemaan kun joku täti lässyttää valheita?

se on fakta ihan sama mitä sanot oot kuitenkin väärässä.

Joo no 18 vuotias olet ja erittäin tyhmä vieläpä ikäiseksesi.

Mene ihmeessä laitoshoitoon niin kellään ei ole sulle aikaa. Kunhan saat hiljennettyä itsesi lääkkeillä, se on pääasia.

Ja joo, minunkin sana on täyttä faktaa. Ihan sama mitä sanot, oot kuitenkin väärässä.

:'D

• ruma-nainen

Äitini on myös ruma kuten minä, mutta luusto vartalossa ns. "normaaliluinen" kokoa 38, tosin ala-avartalo äidilläni on numeron pienempi kuin minulla koska äidilläni on pikkupojan lantio minulla taas leveämpi eli ei ihan niin isoluinen kuin minä, vaikka meillä on samassa painossa sama vaatekoko ja nuorempana äitini oli myös saman pituinen kuin minä.

Äitini kasvot ovat ne rumin kohta eli melkeinpä yhtä ruma tai jopa rumempi kuin minä. Äidilläni on hieman isompi ja leveämpi leuankärki tosin leukäperät on kapeammat, muta muuten isot jättikasvot kuten minulla, äidilläni on myös valtava nenä, minulla pieni ja äitini silmät ovat todella tummat samoin iho, minulla vaaleammat silmät ja vaaleampi iho. Mutta äitini olettaa ja kuvittelee olevansa kaunis vieläpä suuren luokan kaunotar varsinkin nuorempana ja minun ikäisenä vielä kuvitteli olevansa miesten päiväuni. Äitini todellakin ihan aidosti olettaa tämän koska elää omassa pikku mielikuvitusmaialmassaan siksipä hän onkin elänyt ja elää edelleen.

Jos äitini olisi yhtä realisti kuin minäkin ja tiedostaisi oman rumuutensa olisi hän aikaa sitten jo tehnyt itsarin. Tuolla itsetunnolla hän sai miehiäkin jonkin verran huijattua sänkyynsä miksei jokunen humalainen aina rumaankin naiseen haksahda paremman puutteessa joten äitini oli se paremman puutteen korvaaja ja aina kun vähänkään normaalimman näköiinen nainen ilmaantui kuvioihin äitini jätettiin.

En ymmärrä kuinkaäitini ei koskana ole tajunnut omaa rumuuttaan voiko ihminen tosiaan noin pettää itseään, että ei näe päivänselvää asiaa ja kyllähän tuo olisi pitänyt jo nähdä siinä miten miehet suhtautui äitiini eli yksikään mies ei äitini kanssa ollut yleensä yhden illan juttuja kauemmin paitsi isäni joka tosin jätti ja petti äitiäni melkein heti naimisiin menon jälkeen kauniin naisen kanssa.

Äidilläni on muuten toinenkin tytär eri miehen kanssa ja se toinenkin tytär on yhtä ruma kuin minä ja äitini, mutta hän on silti aikanaan saanut miehen ja lapsia tosin hänen miehensä jätti hänet (ymmärrettävistä syistä) eikä hän enää ole uutta miestä saanut. No siskopuolellani on etuna se, että hän on korkeakoulutettu ja pärjää hyvin antsaitsevassa ammmatissaan joten se on varmasti yksi syy miksi hän jaksaa vielä ulkonäöstään huolimatta.

• Enkukkanenitsekään

Voi luoja näitä kirjoituksia! Mulle ei milloinkaan tulisi mieleen kertoa vanhempieni tai muiden läheisteni ulkonäöstä, ei rumuudesta tai kauneudesta. Eikä ihminen, joka rakastaa äitiään, näe tätä rumana.
        Harvempi sitä kai ulkonäköönsä on täysin tyytyväinen, mutta harvalle se varmaan kovin iso ongelmakaan on. Vaikka nyt kyllä näitä lukiessa on ihmetellyt, että miksi ihmiset tekee itselleen ongelmia niin turhanpäiväisestä asiasta kuin ulkonäkö?

On toki kauniita ihmisiä ja sitten on vähemmän kauniita - mutta ihmisiä silti!!

• nerzzh
        Enkukkanenitsekään kirjoitti:

Voi luoja näitä kirjoituksia! Mulle ei milloinkaan tulisi mieleen kertoa vanhempieni tai muiden läheisteni ulkonäöstä, ei rumuudesta tai kauneudesta. Eikä ihminen, joka rakastaa äitiään, näe tätä rumana.
        Harvempi sitä kai ulkonäköönsä on täysin tyytyväinen, mutta harvalle se varmaan kovin iso ongelmakaan on. Vaikka nyt kyllä näitä lukiessa on ihmetellyt, että miksi ihmiset tekee itselleen ongelmia niin turhanpäiväisestä asiasta kuin ulkonäkö?

On toki kauniita ihmisiä ja sitten on vähemmän kauniita - mutta ihmisiä silti!!

miten vitussa sä edes pystyt kirjoittamaan tollasta paskaa!? jos sä luit noi kirjotukset ni kyllä maailman tyhmimmällekkin ihmiselle pitäisi tulla selväksi että tää "ruma-nainen" on kyllä nimimerkkinsä ansainnut! jos sen kirjotukset oikeesti on totta ni mä ainakin pystyn muodostamaan päässäni sellasen elukan että henki melkeen lähtee, ehkä se on vaan niin että ei sitä voi tajuta kukaan muu kuin henkilö joka on itsekkin ruma, mulle sen sijaan on aika outoa että mun molemmat vanhemmat ei oo mitään kauheen rumia, vaikka en heitä hyvännäköisiksi sanoisikaan, se on silti kumma että musta tuli tällanen otus....

• Kohtahelpottaa
        nerzzh kirjoitti:

miten vitussa sä edes pystyt kirjoittamaan tollasta paskaa!? jos sä luit noi kirjotukset ni kyllä maailman tyhmimmällekkin ihmiselle pitäisi tulla selväksi että tää "ruma-nainen" on kyllä nimimerkkinsä ansainnut! jos sen kirjotukset oikeesti on totta ni mä ainakin pystyn muodostamaan päässäni sellasen elukan että henki melkeen lähtee, ehkä se on vaan niin että ei sitä voi tajuta kukaan muu kuin henkilö joka on itsekkin ruma, mulle sen sijaan on aika outoa että mun molemmat vanhemmat ei oo mitään kauheen rumia, vaikka en heitä hyvännäköisiksi sanoisikaan, se on silti kumma että musta tuli tällanen otus....

Sinä siis olet sekä ruma että tyhmä?! Minkä takia sitä täällä jauhat? Laita vaikka pipo silmille ja tyydy kohtaloos. Oletko muuten jo täyttänyt 13 vuotta?

• nerzzh
        Kohtahelpottaa kirjoitti:

Sinä siis olet sekä ruma että tyhmä?! Minkä takia sitä täällä jauhat? Laita vaikka pipo silmille ja tyydy kohtaloos. Oletko muuten jo täyttänyt 13 vuotta?

kyllä mä oon jo kauan sitten hyväksyny kohtaloni koska rumaksi olen syntynyt ja niin pitäisi muidenkin rumien tehdä sillä se on kylmä totuus että he eivät ansaitse yhtään mitään!

ja olen 18 eikä mua kiinnosta uskotko vai et.

• Outohyypiö
        nerzzh kirjoitti:

kyllä mä oon jo kauan sitten hyväksyny kohtaloni koska rumaksi olen syntynyt ja niin pitäisi muidenkin rumien tehdä sillä se on kylmä totuus että he eivät ansaitse yhtään mitään!

ja olen 18 eikä mua kiinnosta uskotko vai et.

Normaalisti kehittyneet ihmiset on 18-vuotiaana järkevämmän oloisia, sen takia ehkä vaikea uskoa.
        Jos olet itsesi kanssa sinut, miksi sitten masennus-foorumilla kohtaloas valitat?

• nerzzh
        Outohyypiö kirjoitti:

Normaalisti kehittyneet ihmiset on 18-vuotiaana järkevämmän oloisia, sen takia ehkä vaikea uskoa.
        Jos olet itsesi kanssa sinut, miksi sitten masennus-foorumilla kohtaloas valitat?

ei kukaan mun kaltanen voi olla itsensä kanssa sinut, oon täällä sen takia kosak liian moni mun kaltanen otus elää vieläkin valheessa ja luule olevansa jotain vaikka todellisuudessa he ovat vain ihmiskunnan roskaa.

• 456456
        nerzzh kirjoitti:

ei kukaan mun kaltanen voi olla itsensä kanssa sinut, oon täällä sen takia kosak liian moni mun kaltanen otus elää vieläkin valheessa ja luule olevansa jotain vaikka todellisuudessa he ovat vain ihmiskunnan roskaa.

Ja luulet, että joku ottaa sut tosissaan?

Ehei kuule. Jos haluat argumentoida järkevästi, muodosta selkeä perusteltu mielipiteen omaava lause ja jos haluat iskeä kylmää faktaa pöytään, sinun tulee merkitä lopuksi lähde.

Idiootteja ei koskaan ole otettu vakavasti eikä se sinun kohdallasi tulee muuttumaan. Miten erikoisena oikein itseäsi pidät?
        Olethan pelkkä idiootti ja kaiken lisäksi ruma!

• EiKopio

Suomessa vielä erottuu hyvin se rumuus koska suomalaiset naiset ovat melkein identtisiä toisilleen eli samanmalliset kasvot jne joten jos on hiemankaan poikkevampi heti mielletään rumaksi. Sitten nämä samanmallisen näköiset olettaa olevansa ainoita joita voi sanoa kauniiksi ja muut poikkeavat on automaattisesti rumia. Ihmettelen vaan miten joku näistä kauniista kopioista voi edes tuntea itsensä kauniiksi kun muutkin siinä vieressä on yhtä kauniita ja vieläpä melkein ihan samannäköinen.

• lasara

Pitäisi jalostaa geenejä hankkimalla puoliso etelämpää, italiasta, kreikasta tai norjasta. Ruotsalaiset ovat paljoltakin kauniimpia, myös henkisesti. Heillä on vahvempi itsetunto. Sisäinen kauneus on kuitenkin se tärkein osa ihmisestä.
        Monet kauniit ihmiset ovat todella onnettomia koska kauneus ei takaa ihmiselle täydellistä elämää.

• ruma-nainen
        lasara kirjoitti:

Pitäisi jalostaa geenejä hankkimalla puoliso etelämpää, italiasta, kreikasta tai norjasta. Ruotsalaiset ovat paljoltakin kauniimpia, myös henkisesti. Heillä on vahvempi itsetunto. Sisäinen kauneus on kuitenkin se tärkein osa ihmisestä.
        Monet kauniit ihmiset ovat todella onnettomia koska kauneus ei takaa ihmiselle täydellistä elämää.

No muista en tiedä, mutta äitini nyt otti juuri sen miehekkään komean miehen jonka geenit olivat todella kaukaa (en sano kansallisuutta) ettei synny rasismi leimaa tällä.

Kohdallani tämä geenien hankkiminen kaukaa ei oikein auttanut koska synnyin näin rumaksi, missä siis vika? Äitini oli ihan suomalainen ja samoin äitini sisko ja veli ja vanhemmat oli isää lukuunottamatta ihan vaaleita suomalaisen näköisä, ei kauniita, mutta vaaleita suomalaisen näköisiä silti. Äitini tuli isäänsä vahvasti jonka isä oli kyllä myös suomalainen, mutta aika tumma ainakin silmistään ja vahvapiirteinen.

No mun kohdallani silti ei auttanut se geenien hakeminen kaukaa ehkä siksi kun äiti oli itsekin liian vahvapiirteinen ja tumma kuten isäni eli äitini olisi pitänyt olla edes tavallisen vaalean suomalaisen näköinen niin se olisi tasapainottanut geenejä ja ulkonäköäni kun isäni oli niinkin tumma ja eksoottinen.

• ruma-nainen

Mulle on kyllä sanottu tai ainakin ne muutamat jotka on uskaltaneet hieman jutella ennakkoluulottomasti kanssani, että olen todella mukava, empaattinen, ystävällinen, muut huomioon ottava, myötätuntoinen, syvällinen ja huumorintajuinen eli näillä ei ole silti ollut mitään merkitystä eli luonteesta viis kun ulkonäkö on liian voimakkaasti provoisoiva niin he luonteen hyvät puolet jää täysin sen voimakkaan dominoivan ulkonäön alle. Ei sillä kivalla luonteellakaan oikein pärjää enää jos näin pahan näköinen. Tämä nyt on valitettava tosiasia.

• kuva_kehiin

Voisitko aloittaja laittaa kuvasi näytille, että voimme sanoa oikean mielipiteen, se ei liene vaikeaa koska mielestäsihän olet jo menettänyt kaiken.

• nerzzh

kai sä tajuat että tänne ei vois ees kuvia postata..

• 5464576
        nerzzh kirjoitti:

kai sä tajuat että tänne ei vois ees kuvia postata..

Seliseli.
        Miksei voisi?

Linkkiä vaan!

Muutoin olet syönyt sanasi ja täten voimme olettaa, että olet pelkkä häirikkö.

• Akneboi

ÖÖ, Kauneus on katsojan silmissä, eli etsi ittesi näköisiä ihmisiä, niin tajuatte komeutenne. Onko sulla akne, tai onko silmä perseessä eikä päässä, kuin noin sanoit?
      Oli mullakin murrosikäisenä AKNE; enkä halunnut olla siksi tyttöjen kanssa tekemisissäkään, koska eivät he kovin hyvin siihen olisi suhtautuneet. Itte kasvojeni muotoja luulen kyllä jopa söpöksi, ja akneni vanhemmiten on lähes kadonnut.
      Syö hieman vähemmän, niin ehkä läskeytesi vähenisi, jos siitä on kyse, vaikka siinä sekin suuruus vain menisi, että painosi olisi suuri.

• nerzzh

kaikki jotka sanoo että Kauneus on katsojan silmissä on täysi idiootti, ja miksi haluasin olla edes samassa huoneessa kaltaisieni otusten kanssa?! vaikka olenkin ruma en koskisi pitkällä tikullakaan saman näköisiin ihmisiin, he oksettavat minua ihan yhtä paljon kuin kaikkia muitakin, jos et ole hyvännäköinen, joko olet yksin tai sekaannut eläimiin joka on niin suuri rikos kaikkea ihmisyytä vastaan että ansaitset tulla poltetuksi elävältä!

• Kvvihv
        nerzzh kirjoitti:

kaikki jotka sanoo että Kauneus on katsojan silmissä on täysi idiootti, ja miksi haluasin olla edes samassa huoneessa kaltaisieni otusten kanssa?! vaikka olenkin ruma en koskisi pitkällä tikullakaan saman näköisiin ihmisiin, he oksettavat minua ihan yhtä paljon kuin kaikkia muitakin, jos et ole hyvännäköinen, joko olet yksin tai sekaannut eläimiin joka on niin suuri rikos kaikkea ihmisyytä vastaan että ansaitset tulla poltetuksi elävältä!

Ongelmasi on siis se, ettet saa tyttöä jonka haluaisit ja kaikki muut on rumia. Minkä takia jauhat eläimiin sekaantumisesta, oletko tehnyt niin? Sulla ilmeisesti teini-ikä hiukan venähtänyt, mutta jos hetken kestät, niin se helpottaa.

• Nerzzh
        Kvvihv kirjoitti:

Ongelmasi on siis se, ettet saa tyttöä jonka haluaisit ja kaikki muut on rumia. Minkä takia jauhat eläimiin sekaantumisesta, oletko tehnyt niin? Sulla ilmeisesti teini-ikä hiukan venähtänyt, mutta jos hetken kestät, niin se helpottaa.

Jos aikuistuminen tarkoittaa sitä että tietoisesti sekaantuu rumiin elukoihin vaikka tietää että ainoa paikka minne kuuluisi on eläintarha niin pysyn mielummin teiniiässä! Eikä se haittaa sillä tulen kuitenkin tappamaan itseni parin vuoden sisällä! Sä taidat itse olla yksi niistä rumista luusereista joka "seurustelee" jonkun oksettavat elukan kanssa, häpeäisit!!! Saatanan peikkofetissinen ihmiskunnan häpeäpilkku!!!

• tee-se-heti
        Nerzzh kirjoitti:

Jos aikuistuminen tarkoittaa sitä että tietoisesti sekaantuu rumiin elukoihin vaikka tietää että ainoa paikka minne kuuluisi on eläintarha niin pysyn mielummin teiniiässä! Eikä se haittaa sillä tulen kuitenkin tappamaan itseni parin vuoden sisällä! Sä taidat itse olla yksi niistä rumista luusereista joka "seurustelee" jonkun oksettavat elukan kanssa, häpeäisit!!! Saatanan peikkofetissinen ihmiskunnan häpeäpilkku!!!

Ehkä olisi parempi toteuttaa se itsari jo nyt heti tänään, päästäisiin kaltaisistasi oksennuksista eroon.

• nerzzh
        tee-se-heti kirjoitti:

Ehkä olisi parempi toteuttaa se itsari jo nyt heti tänään, päästäisiin kaltaisistasi oksennuksista eroon.

valitettavasti oon vielä tällä hetkellä aika säälittävä pelkuri sen asian suhteen, tekisin sen kyllä heti jos uskaltaisin, mutta sillä aikaa kun kerään rohkeutta aijon levittää totuutta niin pitkälle kuin mahdollista, sillä se on täysin merkityksetöntä mitä kukaan muu tällä sanoo, se ei muuta totuutta ja toivon että jonain päivänä jokainen kaltaiseni luonnonoikku tekee myös itsarin ja täten tekee suuren palveluksen koko maailmalle.

• Luuserisuora
        nerzzh kirjoitti:

valitettavasti oon vielä tällä hetkellä aika säälittävä pelkuri sen asian suhteen, tekisin sen kyllä heti jos uskaltaisin, mutta sillä aikaa kun kerään rohkeutta aijon levittää totuutta niin pitkälle kuin mahdollista, sillä se on täysin merkityksetöntä mitä kukaan muu tällä sanoo, se ei muuta totuutta ja toivon että jonain päivänä jokainen kaltaiseni luonnonoikku tekee myös itsarin ja täten tekee suuren palveluksen koko maailmalle.

Vihdoinkin asiaa: olet todella säälittävä pelkuri!

• nerzzh
        Luuserisuora kirjoitti:

Vihdoinkin asiaa: olet todella säälittävä pelkuri!

niin olenkin! en mä ole sitä missään kohtaa yrittänyt kieltääkkään vitun idiootti!!! mutta ei se poista sitä totuutta mitä mä oon koko ajan täällä sanonut, se on vieläkin täysi fakta että yksikään ruma ihminen ei ansaitse onnellista elämää vaan olisi oikein että jokainen meistä kuolisi mahdollisimman aikaisin ja tuskallisesti jotta emme saastuta tätä planeettaa olemassaolollamme!!!

• ExAkneboi
        nerzzh kirjoitti:

Tääpä taiskin olla trolli. Ja onhan nekin peikot kai rumia? RUmaa käytöstä rumilta ihmisiltä? Mutta jos joku näkisi sinun sisäisen kauneutesi Hän rakastuisi sinuun kai heti.... Vai oletko nähnyt sisimpääsi. Eräs näkee....Eikä sitä kannata suomalaisille perkeleille ja mörökölleille koskaan paljastaa..Suht terveeltä vaikutat silti, ei siinä ole kenelläkään mitään suurta valitettavaa todellisuudessa, jos sekä kuulo että näkö pelaa..... Onko kasvoissasi sitten joku epämuodostuma, vai oletko todellakin vasta trollaamassa täällä, kuten niin moni näillä sivuistuillakin tekee...

• ExAkneboi
        nerzzh kirjoitti:

Saattaa sinussakin edes yx kohta olla kaunis? Mikä se on, tahdomme tietää:-) Onko sinulla esimerkiksi kaunis kyynel?

• 345345

Oletko tehnyt jotain tutkimusta tämän faktasi tueksi tai onko sulla linkittää jonkin luotettavan lähteen tilastoja tai tutkimustuloksia meille?
        Olisi kiva uskoa noinkin älykästä ihmistä, mutta emmehän me alikastilaiset voi tehdä sitä ennen kuin olemme varmistuneet saamamme tiedon oikeellisuudesta!

:'D

• nerzzh
        ExAkneboi kirjoitti:

Tääpä taiskin olla trolli. Ja onhan nekin peikot kai rumia? RUmaa käytöstä rumilta ihmisiltä? Mutta jos joku näkisi sinun sisäisen kauneutesi Hän rakastuisi sinuun kai heti.... Vai oletko nähnyt sisimpääsi. Eräs näkee....Eikä sitä kannata suomalaisille perkeleille ja mörökölleille koskaan paljastaa..Suht terveeltä vaikutat silti, ei siinä ole kenelläkään mitään suurta valitettavaa todellisuudessa, jos sekä kuulo että näkö pelaa..... Onko kasvoissasi sitten joku epämuodostuma, vai oletko todellakin vasta trollaamassa täällä, kuten niin moni näillä sivuistuillakin tekee...

se on jotenkin huvittavaa että tässä maailmassa misää puolet ihmisitä elävät valheessa, tuomitaan ne jotka tietävät totuuden trolleiksi, ei sillä ole mitään väliä vaikka yksi kohta naamassa olisi jotenkin siedettävä, jos et ole täysin hyvännäköinen olet RUMA! end of story! ja silloin sulla ei ole mitään oikeutta elää, ei mussa ole mitään positiivista, ota nyt vaan se pää pois perseestä ja lopeta tuon paskan kirjoittelu, ei sillä "sisäisellä kauneudella" ole mitään väliö, ulkomuoto on ainoa asia mikä merkitsee, ihan sama millainen enkeli olet, jos olet ruma olet turha ja sinun tulisi kuolla!!!

• ExAkbeboy
        nerzzh kirjoitti:

Nykyinen kaunuesstardtsi on halpa, kauniita on liikaa. Harvainaiset kasvonmuodot sen sijaan kalliita, kuten platina on kultaa arvokaampaa, vaikka voin itsestäni todeta, etten ole kovinkaan harvinaisen näköinen pääliltäni mutta itse olen kutakuinkin KÄÄPIÖ, vain 160 cm poikamies.... Siitä oli silti se hyöty, että keski-kokoisten ja -näköisten naisten naurattamisen sijaan, opiskelin enemmän kuin ne muut, ja pelasin kaikenlaista....

• nerzzh
        ExAkbeboy kirjoitti:

Nykyinen kaunuesstardtsi on halpa, kauniita on liikaa. Harvainaiset kasvonmuodot sen sijaan kalliita, kuten platina on kultaa arvokaampaa, vaikka voin itsestäni todeta, etten ole kovinkaan harvinaisen näköinen pääliltäni mutta itse olen kutakuinkin KÄÄPIÖ, vain 160 cm poikamies.... Siitä oli silti se hyöty, että keski-kokoisten ja -näköisten naisten naurattamisen sijaan, opiskelin enemmän kuin ne muut, ja pelasin kaikenlaista....

ja parin vuoden päästä säkin saatanan maahinen varmaan meet naimisiin jonkun 150 kilosen sikanaamasen maavalaan kanssa ja olet niin iloinen kun saat olla jonkun "harvinaisen kasvonmudon" omaavan ihmisen kanssa, mutta sekin ilo loppuu lyhyeen kun koittaa hääyö ja se valas murskaa sut sen elopainolla, voin sanoa että olet todella ansainnut sen... tai sitten voit tehdä oikean päätöksen ja tappaa itsesi, niinkuin itsekkin aijon, säästyy maapallo sun kaltasilta loisilta!

• AkneBoiveikkonen
        nerzzh kirjoitti:

se on jotenkin huvittavaa että tässä maailmassa misää puolet ihmisitä elävät valheessa, tuomitaan ne jotka tietävät totuuden trolleiksi, ei sillä ole mitään väliä vaikka yksi kohta naamassa olisi jotenkin siedettävä, jos et ole täysin hyvännäköinen olet RUMA! end of story! ja silloin sulla ei ole mitään oikeutta elää, ei mussa ole mitään positiivista, ota nyt vaan se pää pois perseestä ja lopeta tuon paskan kirjoittelu, ei sillä "sisäisellä kauneudella" ole mitään väliö, ulkomuoto on ainoa asia mikä merkitsee, ihan sama millainen enkeli olet, jos olet ruma olet turha ja sinun tulisi kuolla!!!

Hei, työ määrittää, ja saamamme lahjat, olemmeko arvokkaita ja kuinka... Ulkokuoreltaan kauniiden työ olisi jäänyt täysin arvottomaksi myös, jos eivät bodareiksi tai fittnessmannekiineiksi edes olisi päässeet. Mutta niitä lahjoja voi pyyttää Jumalalta lisää. Itse en usko että olet paljoa alle 7 pärstäkertoimeltasi, enkä tiedä, oletko trolli suorastaan, vaikka Veikko onkin aikamoinen valheenpaljastaja. Eikä minun ole tässä tapauksessa lupa paljastaa, kuinka todellista sinunkaan rumuutesi olisi? Mitä sää kuorestasi valitat, moni vaihtaisi tavallisen lasikipon puiseen kuksaan hetikin jos tietäisi edes mikä se "kuksa" on.

• Uskissa
        nerzzh kirjoitti:

niin olenkin! en mä ole sitä missään kohtaa yrittänyt kieltääkkään vitun idiootti!!! mutta ei se poista sitä totuutta mitä mä oon koko ajan täällä sanonut, se on vieläkin täysi fakta että yksikään ruma ihminen ei ansaitse onnellista elämää vaan olisi oikein että jokainen meistä kuolisi mahdollisimman aikaisin ja tuskallisesti jotta emme saastuta tätä planeettaa olemassaolollamme!!!

Minusta sinä olet juuri nyt vain sairaan suuri masokisti:-) Montako orkkua sait?

• nerzzh
        Uskissa kirjoitti:

Minusta sinä olet juuri nyt vain sairaan suuri masokisti:-) Montako orkkua sait?

en ole masokisti.

• Uskissa

No, sadisti sitten, sori tajusin ton siksi päinvastoin, että olit usuttamassa SA_miehiä ja poliiseja kimppuusi. Varoitan, he ovat juuri sellaisia yleensä....
        Ei kahden sadistin kannata joutua vastakkain, tai tulee jo kohta kuolleita ruumiita. Ilmeisesti tyttöystäväsi ei kestänyt aina sadoiluasi? Vai oletko sekään? Vai oletko melkein selibaatti?

• nerzzh
        Uskissa kirjoitti:

No, sadisti sitten, sori tajusin ton siksi päinvastoin, että olit usuttamassa SA_miehiä ja poliiseja kimppuusi. Varoitan, he ovat juuri sellaisia yleensä....
        Ei kahden sadistin kannata joutua vastakkain, tai tulee jo kohta kuolleita ruumiita. Ilmeisesti tyttöystäväsi ei kestänyt aina sadoiluasi? Vai oletko sekään? Vai oletko melkein selibaatti?

ootko sä oikeesti niin vähä-älyinen että luulet että mullo on muka joskus ollut tyttöystävä?! ei mulla ole koskaan ollut edes mitään etäisesti parisuhdetta muistuttavaa!

• ElämäOpettaa

Jos käyttäydyt noin ihmisille miten täällä huutelet ei tarvi ihmetellä, että ihmiset karttaa sua. Tuon ikäinen ei vielä välttämättä ole puhjennut edes kukkaan vaan esim. joku yksittäinen pikku juttu kuten finni saattaa saada teinin täysin raiteiltaan ja kuvittelemaan, että on ruma. Hormonisi ovat nyt kierroksella kun tuollaisia päästelet suustasi. Olisko jotain kateutta kun se "ruma" ystäväsi sai poikakaverin? miksi muutoin siitä olisit alkanut noin agressiivisesti apinan raivolla käyttäytymään kuten nettikiusaamista. Tuohan on oikeastana selvä merkki kauheasta kateuspuuskasta. Kyllä niillä rumillakin on kumppani ja niitä tulee aina olemaan koska maailma ei ole täydellinen meitä on sairaita, rumia ja vajavaisia kaikin tavoin.

• nerzzh

ihmisä kohtaan mä käyttäydyn kuin olisin eloton kone, en puhu ellei multa kysytä kysymyksiä, en katso heitä silmiin (koska en halua että he saavat sydärin tai jotain) enkä yleensä edes ihmisten ilmoilla liiku, ja olen muuten mies/poika jos et tajunnut! ja miten vitussa sä kuvittelet että olisin kateelline sille että mun kaveri sekantuu johonkin aivat KAUHEAAN ELUKKAAN JOKA EI EDES ETÄISESTI MUISTUTA IHMISTÄ SIIS HYI SAATANA!!!!!! eikä se enää mikään mun kaveri edes ole, toivottavasti tappaa itsenä kohta! ei rumien parisuhteitä voi sellaisiksi kutsua, ne ovat kuin katsoisi kahta gorillaa samassa häkissä! se pitäisi olla täysin laitonta sillä se pilaa koko ihmisyyden merkityksen!

• eläimet-on-söpöjä
        nerzzh kirjoitti:

ihmisä kohtaan mä käyttäydyn kuin olisin eloton kone, en puhu ellei multa kysytä kysymyksiä, en katso heitä silmiin (koska en halua että he saavat sydärin tai jotain) enkä yleensä edes ihmisten ilmoilla liiku, ja olen muuten mies/poika jos et tajunnut! ja miten vitussa sä kuvittelet että olisin kateelline sille että mun kaveri sekantuu johonkin aivat KAUHEAAN ELUKKAAN JOKA EI EDES ETÄISESTI MUISTUTA IHMISTÄ SIIS HYI SAATANA!!!!!! eikä se enää mikään mun kaveri edes ole, toivottavasti tappaa itsenä kohta! ei rumien parisuhteitä voi sellaisiksi kutsua, ne ovat kuin katsoisi kahta gorillaa samassa häkissä! se pitäisi olla täysin laitonta sillä se pilaa koko ihmisyyden merkityksen!

Jaa.

• Voipoikaavoi
        nerzzh kirjoitti:

No just, kaveri vei sulta naisen....no sellasta sattuu. Toisaalta sitä ei edes voi ihmetellä.
        Kysys äipältä, oisko sillä antaa sulle vaikka namia, menis känkkäränkkä ohi.

• Nerzzzh
        Voipoikaavoi kirjoitti:

No just, kaveri vei sulta naisen....no sellasta sattuu. Toisaalta sitä ei edes voi ihmetellä.
        Kysys äipältä, oisko sillä antaa sulle vaikka namia, menis känkkäränkkä ohi.

Mä en edes tuntenut sitä lehmää, tiesin vaan miltä se näytti ja se oli tarpeeksi tekemään sen johtopäätöksen että mun sairas kaveri ei ansainnut mitään muuta kuin kuolla tuskallisesti sillä hän oli tehnyt rikoksen itse ihmisyyttä vastaan sekaantumalla siihen elukkaan.

• Zzzhen
        Nerzzzh kirjoitti:

Mä en edes tuntenut sitä lehmää, tiesin vaan miltä se näytti ja se oli tarpeeksi tekemään sen johtopäätöksen että mun sairas kaveri ei ansainnut mitään muuta kuin kuolla tuskallisesti sillä hän oli tehnyt rikoksen itse ihmisyyttä vastaan sekaantumalla siihen elukkaan.

Olet todella sairas!

• nerzzh
        Zzzhen kirjoitti:

Olet todella sairas!

itse olet sairas eläinpornoa katsova ihmiskunnan häpeäpilkku joka on liian HEIKKO näkemään totuuden!

• ExAkneboi

ÖÖ, ootko sitten sairas? Jos et, niin voit nauraa tuonkin valehtelijan järjentasolle.

• 567567
        nerzzh kirjoitti:

Olet ristiriidassa itsesi ja muiden ihmisten kanssa.

Onhan se netissä helppo kasvottomana huudella kaikenlaista. Pelkurin hommaa.
        Mutta kuten itse myönsit; olet sellainen.

Tässä lainaus tekstistäsi:

" en katso heitä silmiin (koska en halua että he saavat sydärin tai jotain) "

Etkö juuri vähän aikaa sitten ollut sitä mieltä, että kaikki rumat joutaisivat hautaan?
        Koita nyt jo päättää.

Siitähän ei ole takeita myöskään, mikä sinun mielestäsi on rumaa.
        Luultavasti olet niin ruma ihminen, että kaikki on sinulle kuollutta ja rumaa.
        Valitettavasti enemmistön mielestä sinät olet varmaankin se ainoa ruma täällä tällä hetkellä.

Mutta hei pliis, olisiko kellään heittää mulle jotain lohduttavia sanoja kun mua tavallaan säälittää aloittajan kaltaiset teinit, jotka ovat jääneet kehityksestä jälkeen? Ei kai tällainen ole normaalia 18 vuotiaille?
        Olin itsekin melko typerä tuon ikäisenä, mutta en sentään noin tyhmä.

Jos tyhmyys on noin ankeaa, haluan mieluummin olla ruma!

• nerzzh
        567567 kirjoitti:

Etkö juuri vähän aikaa sitten ollut sitä mieltä, että kaikki rumat joutaisivat hautaan?
        Koita nyt jo päättää.

Valitettavasti enemmistön mielestä sinät olet varmaankin se ainoa ruma täällä tällä hetkellä.

Mutta hei pliis, olisiko kellään heittää mulle jotain lohduttavia sanoja kun mua tavallaan säälittää aloittajan kaltaiset teinit, jotka ovat jääneet kehityksestä jälkeen? Ei kai tällainen ole normaalia 18 vuotiaille?

en minä ole missään tekemisissä muitten rumien kanssa, he etovat minua joten en suostu edes seisomaan lähellä heitä, tuolla silmiin katsomisella tarkoitin niitä kunnon ihmisiä jotka eivät ole rumia ja joilla on oikeus elää, jos mulla olisi voima vain ketseella tappaa, lupaan että tässä maailmassa ei olisi yhtäkään rumaa luonnonoikkua enää elossa!

• 43564576456

No siitä voit olla varma, että sinua ei kukaan häiritse, joten saat olla rauhassa.

Voisit vaikkapa edota rauhassa niin paljon, että kuolet lopulta nestehukkaan.

Ja ole huoleti, ei sinun katseesi ketään tappaisi.
        Etkös sinä ollut ruma? Tyhmäkin?
        Eihän sulle voisi kuin nauraa?

• Uskissa
        567567 kirjoitti:

Koita nyt jo päättää.

Tajua silti, kaunis rumistus, että et saa päättää elämästäsi, vaan sen tekee sisääsi laitettu henkiolento. Koeta saada parempi henki, ja kyllä kristityt tietää siihen montakin konstia. Älä nyt kaikkea puhumaasi paskaa kuitenkaan luule omiksi sanoiksesi....

• voi-voi-ja-voi

Yleensä tuo ulkonäkö on tyttöjen ja naisten ongelma korkeintaan homojen. Aika harvinaista, että poika ulkonäköään tuolla lailla miettii. Teksteistä päätellen pipi pää se jo yksin karkottaa niin rumat kuin kauniit tuon pojan luota kauas. Ja kun ei ole ulkonäköä eikä aivoja ei todellakaan ole mitään mahdollisuuksia ja vaikka olisikin ulkonäkö nii yksin jo tuo luonne pilaa kaiken eikä kukaan varmasti halua olla tekemisissä, kiertäisin kaukaa, vaikka olisit minkä näköinen.

• 657567

No tyttöhän tuo on selvästi ja erittäin rumapuheinen vieläpä.

• nerzzh
        657567 kirjoitti:

No tyttöhän tuo on selvästi ja erittäin rumapuheinen vieläpä.

usko tai älä, olen mies, halusit tai et...

• 7658678678
        nerzzh kirjoitti:

usko tai älä, olen mies, halusit tai et...

No nytpäs sä vitsin murjasit! :D
        Mies?

• nerzzh

en tiedä mistä oot saanu sen käsityksen että mä edes yritän olla ihmisten kanssa missään tekemisissä, mä olen onneksi jo kauan sitten tajunnut että mun kaltaset ihmiset ei kotoaan ansaitse poistua joten ihmisten ilmoilla olen vain silloin kuin on pakko.

• nerzzh
        7658678678 kirjoitti:

Mies?

miksi ikinä sitä haluat kutsua, poika, mies, otus jolla on tumma parta ja kike jalkojen välissä, sama kai se...

• Nonytseselvis

Taitaa olla homo. Joku nainen vei poikaystävän ja siitähän se riemu repesi.

• Uskissa
        7658678678 kirjoitti:

Mies?

ÖÖ, oisko transsu melkein, mutta itte luulen että lesbo....

• nerzzh
        Nonytseselvis kirjoitti:

Taitaa olla homo. Joku nainen vei poikaystävän ja siitähän se riemu repesi.

aika yksinkertasta olettaa että ainoa kelpo syy siihen että ymmärtää ihmisyyden totuuden on se että joku on vienyt tyttöystävän/poikaystävän, ei mulla ole ollut yhtäkään parisuhdetta mun elämässä eikä mitään sitä edes etäisesti muistuttavaa, kaikki kaverit hylkäsin ku olin joku 15v koska tajusin totuuden maaiilmasta ja nyt olen vihdoin oikealla tiellä, enkä mä mikään homo ole... uskot tai et.. ei mua juurikaan kiinnosta...

• 546456

Hei kaikki lukijat, ei varmaan kannata ruokkia tätä mätäpaisetta enempää, vaikka pieni riehuminen anonyymina saattaisikin helpottaa tota angstia.
      Siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä, sillä eihän aloittaja suostu linkittämään niitä tutkimustuloksia tai edes omaa kuvaansa.

Häirikkö.

• IT-tykkimies

"Mikä ite oot?"

• PSYKO

ÖÖ, siis hön on siis 50 vuotias 18:nen, jolla on mahdollisesti ruma tatuointi, mutta kauniin pulska kroppa? Olenko oikeassa? Olisiko muutaman lävistyksenkin tehnyt jonnekin? Naaman pärstäkerroin oli ensivilaistuna 7,5 hiukan keskimääräistä parempi, ja trolli she silti oli.

• Neiti-XY

Minä olen ruma naishenkilö. Se on onni, koska jos olisin paremman näköinen, kaikki pitäisivät minusta. Olen älykäs, huumorintajuinen ja rakastan seksiä. Niin ja olen aika onnellinen.

• Feeniksin_kyynel

Ei se rumuus ole ongelma,
      eikä se, että ihmiset näkevät sen omasta mielestään ongelmana.
      Se on ongelma, että kukaan ei tee asialle mitään muutosta.

"The world is a dangerous place to live;
      not because of the people who are evil,
      but because of the people who don't do anything about it. "
      -Albert Einstein

• nerzzh

ei siinä ole mitään pahaa että pitää rumuutta ongelmana, päin vastoin se on oikein ja juuri niin ihmisten tulisi käyttäytyä! rumat hautaan ja kunnon ihmiset kunniaan!

• paskarolli

Nais beit meit.

Olet silti ihan vitun tyhmä jätkä. Trollaus on homojen hommaa.

• Nerzzh

Mä oon ihan oikeesti tätä mieltä, ei mua kiinnosta uskotko vai et...

• Feeniksin_kyynel

Eli myönnät sen, että kaikki ihmiset maapallolla saa olla omaa mieltään?

• nerzzh

Eli myönnät sen, että kaikki ihmiset maapallolla saa olla omaa mieltään?

saa sitä olla mitä mieltä tahansa, en mä voi ketään estää mutta totuus on kuitenkin totuus.

• iiiiiiiiii1

"mun kaltaset rumat ihmiset ei ansaitse yhtään mitään!
      me ollaan ihmiskunnan pahin vitsaus, ilman meitä maailma olisi parempi paikka, meillä ei ole oikeutta hyvään tai onneliseen elämään! ainoa paikka missä mäidän tulisi olla on joku pimeä luola metsän keskellä tai hauta!"

Moi. Olen itsekin "ruma", ainakin joistain kuvakulmista. En pidä etenkään sivuprofiilistani vasemmalta puolelta kuvattuna. Minulla on myös aknea ja vartaloni on hiukan oudon mallinen. Ääneni on joskus varsin nariseva ja heiveröinen. Haaroväliinikin toivon joskus lisäpituutta.

Kun suru on jo valmiiksi kasautunut ja katson itseäni peilistä, näytän mielestäni vielä rumemmalta ja masennun. Ihmiset yrittävät kertoa kuinka komea olen, mutta eniten minua auttaa se, kun tajuan, että vaikka olisi niiiiiiin niin ruma kuin ihminen vain ikinä voisi olla, niin sillä ei lopulta olisi mitään merkitystä. Kauneus tekee elämästä helpompaa jossain mielessä, mutta ruma voi olla onnellinen ja kaunis ei ole automaattisesti onnellinen.

En tiedä miltä näytät, mutta kolme pointtia sinulle:
      1) Et kenties ole oikeasti lainkaan ruma. Ehkä et vain vastaa omia ihanteitasi ja ylireagoit; ja ylireagoidessasi alat nähdä itsesi erittäin rumana?
      2) Jos koet olevasi ruma, voitko tehdä asialle jotain? Äärimmäisyydet pois, ne tuovat vain harmia, mutta asiallinen vaatetus, terve ja treenattu vartalo, sopiva hiustyyli jne. voivat antaa kivaa ilmettä ihmiselle.
      3) Ja vaikka olisitkin erittäin ruma, johon en kylläkään usko, etkä edes "tuunauksella" tulisi epä-rumaksi, niin aiempi pointtini pätee. Ei haittaa vaikka olisikin ruma. Elämässä on tärkeämpiä asioita!

• kipu_hallitsee_elamaa

Joo ja ei unohdeta kroonisesti sairaita. Mekin ollaan pohjasakkaa. Vaikka ei ruma olisikaan niin meidän sairautta ei erkkikään ota vakavasti, varsinkin jos on nuori. Eihän nuoret sairasta... kyllä olen vain laiska ja asenneongelmainen. Kaikilla tuntemattomillakin on myös oikeus sättiä ja haukkua mua heikosta elämässä suoriutumisesta.

• yksinäinenelämä

Olen myös ruma, ylipainoakin on 12 kg. Kukaan nainen ei ole koskaan halunnut tutustua minuun. Olen ollut yksin koko elämäni, en ole pussannut ketään enkä seksiä harrastanut. Olen jo 41 vuotiaskin. 20 vuotta sitten en uskonut että joutuisin elämään yksin koko elämäni mutta niin se vaan on että joudun. 10 vuotta yritin saada naisia kiinnostumaan, kävin baariessa ja kirjoittelin naisille netissä ja pyysin treffeille, pyysin saada yhtä mahdollisuutta mutta kukaan ei sitä ole antanut. En haluaisi elää enää, mikään ei kiinnosta, lopetin työn teonkin kokonaan. Olen ihan tosissani kun sanon että en halua elää. Elämäni on todella turhaa. Kaikenlaiset väkivaltaiset ihmiset saa rakkautta mutta minä en. Naiset on sairaita. Ei vaan ole rohkeutta hypätä junan alle.

• melkein.samanlainen

Kyllä 41-vuotiaana voi ihan yhtä hyvin etsiä seuraa kuin muissakin ikävaiheissa. Monet tekevätkin niin.

12 kg:n ylipaino on ihan ok. Laihduta jos itsestäsi siltä tuntuu?

Kauneus... on "katsojan silmässä". Kliseistä mutta totta. Kun kaksi toisilleen sopivaa löytää toisensa, niin tapahtuu jotain. Muulla ei oikeastaan ole väliä. Vaikka olisit kuinka nätti, sillä ei ole merkitystä sellaisessa tilanteessa, jossa se ulkomuotosi ja luonteesi eivät vain osu oikealla tavalla yksiin jonkun toisen vastaavien kanssa...

• Asenne ainakin on ruma.

• Anonyymi

Rumilla ei saa olla oikeutta onnelliseen elämään!

Ei ole rumia ihmisiä!
      Me olemme,miksi me olemme syntyneet.
      Sinä et ole ruma,en minä.
      Ihan me kaikki olemme ihmisen näköisiä ja arvoikkaita.
      Sinä antsaitset aivan saman kuin muut,tiedä se !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      257
      3639
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      133
      2608
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2112
    4. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      1900
    5. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      227
      1898
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1468
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1424
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1150
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1147
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      72
      1143
    Aihe