Hei.
Onko kenelläkään kokemuksia epilepsia kohtauksista ennen Ukkosta?
Itselläni on kesä mukavaa aikaa muuten,kun alkaa kovat helteet,niin sen jälkeen tulee ukkoset😩, aina muutamia tunteja ennen ukkosta alkaa kohtaukset😨,inhottava olo koko päivän.
epilepsia ja ukkonen
6
1648
Vastaukset
- Faridis
Mulla on samaa kokemusta :/
- newgate
Täysin samoja kokemuksia, vaikka neurologi väittikin, ettei ukkonen voi vaikuttaa kohtausten lisääntymiseen
- Anonyymi
Niinhän ne neurologi5 sanovat . Mutta todåsi on että äkillise tikan muutokset vaikuttavat aina inåhisiin joill on aivosairaus. Esim ihmise5 joill on migreeni tuntevat mylskin olonsa todell kurjaksi . Joten epiletkioilla sattaa tuntua vielä herkemmin .
- Ilmapuntari
Kyllä vaikuttaa. Ennen ukkosta on auraa vastaava olo. Se menee ohi, kun itse ukkonen alkaa, mutta kohtaus voi tulla.
- Epilepsiaasairastava
On valitettavasti kokemusta. Aiheutti kerran tosi pahan GM.n. Jälkeen ei ole tullut, mutta aivan satavarma että ilman sähköisyys oli sillon syyllinen. Olo meni huonoksi jo kauan ennen kohtausta.
- Anonyymi
On tosiaankin, aamupäivällä alkoi voimattomuus iltapäivällä alkoi epilepsia kohtaukset muutamia hetkiä ennen ukkosta 😶🌫️😑
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031