Persereikä kiinnostaa, työttömät ja köyhät ei

HorstKassler

Missä vitussa te saatanan bolsupellet silloin piileksitte kun pitäisi marssia vanhusten, työttömien ja vähävaraisten puolesta. Kyllä SAK:n puheenjohtajallakin riittää aikaa ja puhtia marssia peräaukon viihdekäytön puolesta pitkin stadin katuja banderolli kourassa mutta kun kyse tulee köyhistä ja työttömistä niin tuokin saatanan bolsuäpärä on hiljaa kuin hiiri. En niin vihaa teitä bolsupellejä mutta halveksunta ja inho kuvaa asennettani teihin huomattavasti paremmin.

8

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuunariTesomasta

SAK:ssa laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen, ei persereikä nimittäin pysty itse itseään puolustamaan, köyhä ja työtön ainakin vähän paremmin.

• riistoloppuuviel

Hallitus persujen johdolla kyykyttää köyhiä, mutta ei se välttämättä mene kuin elokuvissa. Tilipäivä siitä koittaa vielä. Tulee aika jolloin persuille maksetaan potut pottuina ja köyhät pääsee piinasta ja työttömät jalkapuusta.

• Totuuden nimissä on kuitenkin todettava, ei ainakaan demarien toimesta.

• UunoEspoosta

Yritä keksiä muuta ajateltavaa kuin homomiesten peräaukot.

Mieti vaikka sitä, miten voisit itse auttaa vanhuksia, työttömiä ja vähävaraisia.

• auttavakäsi

Persut auttavat työttömiä siten että tarjoaa heille työpaikkoja leikkaamalla työttömyysetuuksia. Vanhuksia ja vähävaraisia nostamalla lääkkeiden omavastuita sekä leikkaamalla sieltä sun täältä.

Siinä valehtelijapersujen avut.

• Eilemarssissa

Oli ollut kamalaa katsoa kun Antti Rinne oli ottanut suihinsa Eero Heinäluomaa.

• Pitihän.arvata

Eperokiko niitä!

• HorstKassler

UunoEspoosta, kun näin sinun lauantaina stadissa hirnahtelevan kuin ravitamma ja kulkevan pitkin katuja etusormi syvällä sulhasesi persereijässä niin väkisinkin siinä tuli mieleen että sillä reijällä on muutakin tarkoitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe