Ajattelin ilmoittaa täällä, että tarjoan ilmaista apua oikaisupyynnön tekemisessä kaikille lääketieteelliseen pyrkineille, jotka ovat jääneet lähelle sisäänpääsyrajaa, mutta eivät ole päässeet sisään.
Pääsykokeessa tulee aina välillä arvosteluvirheitä, joten jos sisäänpääsy jäi muutamasta pisteestä kiinni, niin oma koepaperi kannattaa tutkia tarkkaan ja selvittää mahdollisuudet oikaisupyyntöön.
Seuraavassa osoitteessa on yleisiä oikaisupyyntöohjeita sekä lomake, jolla voit lähettää lääketieteellisen pääsykokeesi minulle tutkittavaksi:
www.laakisvalmennus.fi/oikaisupyynto/
Terveisin,
Sampo Tiensuu
Päävalmentaja
Lääkisvalmennus.fi
Jäitkö muutaman pisteen päähän sisäänpääsyrajasta?
3
603
Vastaukset
- mikkepaul20
Hei
Itse teen työkseni erilaisen tutkinnan ja hallinnollisten toimenpiteiden lisäksi nyt myös eri tiedekuntien opiskelijoiden oikaisupyyntöjä opiskelijahintaan.
Minulla on kokemusta siten juridisten tekstien laatimisesta ja lainkäyttöprosessista, että olen valmis laatimaan puolestasi myös hallintovalituksen hallinto-oikeuteen, mikäli tiedekunta ei hyväksy tekemäämme ensiasteen muutoksenhakuvaatimusta, eli oikaisupyyntöä. Oikeudessa edustan sinua tarvittaessa asiassasi tiedekuntaa vastaan.
http://www.mikaelpaulin.paaoma.com/
Hyvää kesää!
Mikael Paulin- puolipistettäpuuttuu
Käräjöimällä tiedekuntaan. Vastaanotto tulee olemaan lämmin.
Hyvää 😋 kesää! - puolipistettälisää
Hallinto-oikeus on eri asia kuin käräjäoikeus. Jokaisella on oikeus valittaa. Jos sinulta puuttuu puoli pistettä, tee nyt ainakin oikaisupyyntö, mutta älä siihen jätä asiaa vaan vie eteenpäin, jos et saa hyvityksiä vielä tiedekunnalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595