Miten usein vaihdatta pelletti-kissanhiekan kokonaan uuteen? Käytättekö hanskoja? Itse siivoan paljain käsin ja pelkään että se on joku terveyshaitta.
Kissan hiekan vaihtaminen
6
224
Vastaukset
- kisukintykkää
Ja minkähän takia sitten et käytä tarkoitukseen kehitettyjä reikäkauhoja??Itse käytän paakkuuntuvaa, miedosti tuoksuvaa hiekkaa, jolloin laatikko on helppo pitää puhtaana ja hajuttomana. Otan joka käynnin jälkeen pissapaakun tai kakkakikkareet koirankakkapussiin, jonka sitten laitan sekajätteisiin. Hiekka pysyy aina puhtaana eikä haise! Helppo juttu!
- pelletti
Ei aloittaja tarkoittanut kakkojen siivousta vaan koko hiekan vaihtamista.
- pelletti
Minä vaihdan pelletit aika usein kokonaan uuteen, koska ei ole kiva kun purua alkaa olla paljon. Vaihdan pelletit kokonaan ehkä kahdesti viikossa. Ei minulla ole hanskoja mutta pesen kädet laatikon käsittelyn jälkeen.
- eläinkaupanhiekka
En tiedä pelletti jutuista, mutta laadukkaan eläinkaupan hiekan vaihdan noin kerran kuukaudessa, varsinkin, kun kateilla on useita astioita tarjolla. Astia per kissa yksi enemmän. Ja koska olen ollut kahden ehdan kollin hoitaja, en todellakaan mihinkään pellettiin taivu, vaan eläinkaupan mikrohiekka on paras, 16 kgx8 hintaan sata euroa, verkkokauppa eläinkaupasta.
- eläinkaupanhiekka
Eikä ole hanskoja. Ainoastaan, jos olet raskaana, hanskat sitten.
- nirppakuonon_emäntä
ehkä kerran kuukaudessa, sillä kissani ei tee tarpeitaan pelletteihin, vaan vain niiden päälle asetetusta sanomalehdestä, mielellään vielä tuoreelle painomusteelle tuoksuvasta, jonka sitten vaihdan päivittäin, ilman käsineitä. lehti menee lehtiroskikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va607052Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1456647Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k695607Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005385Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205343Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065005Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin94814Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta254730Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774593Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast774213