E PILLEREIDEN LOPETUS MENKAT JATKUVAT

Tarvitsisin kipeästi apua, sillä aina lukee netistä siitä, kuinka e-pillereiden lopetuksen jälkeen menkat eivät ilmesty. Mulla taas kävi näin, että söin liuskan loppuun (viimeistä tablettia ennen lumetablettia lukuunottamatta) ja menkat tulivat normaalisti. Menkat 'loppuivat' 4-5 päivän päästä mutta nyt alkoivat uudestaan kun en enää aloittanut uutta liuskaa. Onko tämä normaalia ja kauan kestää? Enhän voi nyt vuotaa montaa päivää ? Kyseessä oli yazit ja olen käyttänyt vajaa vuoden.
0<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


wtf726281 kirjoitti:

Tarvitsisin kipeästi apua, sillä aina lukee netistä siitä, kuinka e-pillereiden lopetuksen jälkeen menkat eivät ilmesty. Mulla taas kävi näin, että söin liuskan loppuun (viimeistä tablettia ennen lumetablettia lukuunottamatta) ja menkat tulivat normaalisti. Menkat 'loppuivat' 4-5 päivän päästä mutta nyt alkoivat uudestaan kun en enää aloittanut uutta liuskaa. Onko tämä normaalia ja kauan kestää? Enhän voi nyt vuotaa montaa päivää ? Kyseessä oli yazit ja olen käyttänyt vajaa vuoden.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu