Ulvilan fillaripajasta

eteläpuistossapalvellaan

Torstaina ovet kiinni, lappu ulko ovessa että olen lääkärissä. Perjantaina ovet kiinni, ei mitään lappua ovessa. Lauantaina kiinni lappu ovessa olen sairaana.
Jos tällaista on asiakaspalvelu niin olisiko parempi laittaa ne ovet pysyvästi kiinni. Samaa touhua ollut koko liikkeen olemassaolon ajan.
Ei ole asiakkaasta mukava pyöräillä 10 km lukemaan omistajan sairaskertomuksia liikkeen ovelle.
Jos aukioloajat on annettu niin niitä tulee myös noudattaa. Muissa tapauksessa voisi laittaa reilusti aukioloaikoihin että olen paikalla kun huvittaa, kannattaa soittaa ja varmistaa olemmeko auki ennen kuin lähdet asioimaan.
Pelleilyyn kyllästynyt entinen asiakas.

15

560

Vastaukset

  • Itse et varmaan koskaan ole ollut yllättäen sairaana? Olisiko mielestäsi mukavampaa jos kyseinen liikkeenharjoitta olisi sairaudestaan huolimatta pitänyt liikkeen auki ettet sinä kokoinen turhaan joudu pyöräilemään ja liikkeen auki pitämällä tartuttanut sinut ja ties kuinka monta muuta johonkin mahdollisesti vaaralliseenkin tautiin? Järki käteen nyt tuossa pelaamisessa! Kai yksityisyrittäjäkin joskus on sairas?

    • No eipäs nyt liioitella. Vaarallisesta taudista ei varmaan ollut kyse.
      Sanoisin monen turhan käynnin perusteella epäileväni että kysymys on uusiutuvasta lorvikatarrista.
      Yksityisyrittäjä ottaa oikeuden antaa itselleen lorvipäivän kun ei oikein nappaa. Niin toki voi tehdä, mutta se ei ole paras mahdollinen tapa hoitaa asiakassuhteita.


  • Ei liikettä kannata avata ollenkaan jos ei pysty sijaista ottamaan sairaspäiviksi.
    Eipä ole törmätty tällaiseen minkään muun liikkeen kohdalla. Tämän kohdalla useasti.
    On parempi vastedes säästää aikaa ja hermoja ja ajaa suoraan sellaiseen liikkeeseen jossa noudatetaan aukioloaikoja. Ei tule turhia reissuja.
    Sairastumiselle ei toki mitään voi, mutta jos yrittäjä sairastelee alvariinsa niin asiasta voisi laittaa tiedoksi lapun oveen että kannattaisi soittaa ennen tuloa että ollaanko paikalla.
    Koska tämä ei todella ollut ensimmäinen kerta.
    Kun talossa tehtiin putkiremonttia taannoin ja asiakas tuli noutamaan korjauksesta pyöräänsä, oli jälleen ovet kiinni keskellä viikkoa. Ei mitään lappua ikkunassa. Naapuriliikkeestä kysyttäessä vastattiin että ei tietoa. Ei puhelinnumeroa ikkunassa että voisi soittaa ja kysyä.
    Naapuriliikkeessä sanottiin että paja on auki vähän miten sattuu.
    On yrittäjällä vähän vääränlainen kuva asiakaspalvelutyöstä. Aukioloajat pois näkyvistä sitten jollei niitä kerran pystytä noudattamaan. Se on harhaanjohtavaa tiedottamista.
    Sateessa kaukaa pyöräilevä ei yhtään lämpene lapulle ikkunassa että olen sairaana.
    Huonosti hoidettu asiakaspalvelu tässä yrityksessä.

    • Yksi ja sama hullu mielensäpahoittaja täällä jatkaa monologia. Miten luulet että yrittäjä ilmoittaa sairastumisensa potenttiaalisille asiakkaille? Soittelee puhelinluettelon läpi, vai soittaako yöllä satakunnankansan painoon, että laittakaa etusivu uusiksi?

      Katso nettisivuilta ajantasaiset infot, tai soita ja varmista. Idiootti.


    • No kukas neropatti täällä taas loistaa. Ettäkö pitäisi netistä varmistaa onko liike sattumoisin tänään auki? Suksi nyt jo v...


    • Tietenkin pitää tarkistaa, jos haluaa välttää 'turhaa' pyöräilyä.
      Voi myös soittaa puhelimella, jos epäilee liikkeen olevan suljettu.
      Yksityinen liike voi valita aukioloaikansa.
      Yksityinen liike voi myös valita asiakkaansa.


  • Ei yrittäjän tarvitsekaan yrittää ilmoittaa asiakkailleen että on sairaana, idiootti. Me emme tee sillä tiedolla mitään. Me ihmettelemme miksi liike ei ole taaskaan auki. Ja sitä että jos ei pysty ketään hankkimaan tilalle kun sairastuu niin huonosti on asiat niin asiakkailla kuin yrittäjällä. Niin kauan on harjoiteltu yrittämistä että olisi luullut olevan aikaa opettaa joku tuttu pitämään kulisseja pystyssä siksi aikaa kun iskee taas tauti.

    • Mikäs siinä firmassa oikein on meininki??
      Muutaman kerran käynyt oven takana,ovi kiinni,liike pimeänä.Ja ilmoituksen mukaan pitäisi olla auki?
      Puhelinnumeroonkaan ei saa yhteyttä?


  • Onkos kyseisen liike lopettanut toimintansa nyt kokonaan?

  • Ihan lasten kengissä asiakaspalvelu, aika monet vastaavat yritykset hoitaa asiansa eri tavoin. Kerran kävin, se riitti.

  • Kerran asioin kyseisessä liikkeessä, piti viedä pyörä huoltoon tiettynä päivänä ja kellonaikana, ei ollutkaan ketään paikalla eivätkä vastanneet puhelimeen. Seuraavalla viikolla kun menin, mies ei edes pahoitellut ohareitaan. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta!

  • Sami,mikä fillaripajan tilanne on??Jatkaako toimintaa kenties jossain muualla?

    • Poliisitkin käynyt koko pulju on out


  • Sinne jäi sitten omakin pyörä. Toivottavasti kuule Sami nähdään jossain!!!

  • Sukulaiseni vei pyörän myös fillaripajaan keväthuoltoon,liike lopetti ja pyörä jäi sinne.Merkillistä liiketoimintaa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.