Kissat pitää silmälläpidon alaisena, ketut tulleet pihapiiriin, keskikokoiset/isommat koirat osaavat pitää puolensa, mutta kissat ovat niille ”helpponakki”. Kuka tietää voiko ketulle saada erityislupaa hävittää pihapiiristä, susille ja karhuille kyllä saa raateluvaaran vuoksi. Kettuja ei ole aiemmin nähty, onkohan se sairas, joka voi levittää tautia kotieläimiin ja jopa ihmisiinkin.
Asiaa myös kissojen omistajille...
11
248
Vastaukset
- Konstant
Hiekkalaatikossa pienet leikkivät lapset on vaarassa sairastua, kun kissat käyvät kusemassa ja paskomassa hiekkaan. Nykyään kissat ovat tarpeettomia, ei hiiriä eikä rottia, ihmisille on parempia vaihtoehtoja lemmikeille. Kissa on ravustajille tarpeen syöttinä, ravustajat ”killit” kiertoon
- rotisko66
Väitätkö tosissassi, ettei enää ole hiiriä eikä rottia?
- Kettuilua
Voisikohan kettujen pihapiiriin ilmestyminen myyrien väheneminen tänä vuona? Oulunsalossa kettu saanut saaliikseen kissan, talonväki luullut pystykovakoiraksi, jotain olisi metsämiesten tehtävä asian suhteen, varmaan poliisilta lupa?
- riitup
Hiekkalaatikon voi aina peittää, ja opetappa niille lapsille että hiekkaa ei syödä! Itse pidän oman kissani sisällä, kun on ikävä kyllä niitä hulluja jotka jahtaa toisten viattomia lemmikkejä... Sitä paitsi, koira voi raadella ihmisen hengiltä, kissa sitä ei tee, kissat ovat ihanampia kuin räyskyttävät rakit...
- shtrsh
Niin voi!
Mutta sellasille elukoille tulee hyvin nopea lähtö.
Jos ei eläinlääkärin?
Niin omasta toimesta..
- paskakissa
Hiekkalaatikkoa ei peitetä vaan kissat pitäisi pitää kurissa. Tontilta löydetyt loukutetaan ja saavat etsiä uuden kodin.
- Mumm
Lähikuukausina kissoja jää kokonaan hoidotta, kun mökkiläiset muuttavat maalta pois ja jättävät kesäkissansa maalle. Kissoista tulee villejä, hävittävät tehokkaasti lintuja ovat ne sellaisia lemmikeitä. Tiettävästi rapuja kalastavat vähentää niitä hyötykäyttöön, ovat ylivoimaisesti parhaita syöttejä. Villikissoille on parempi sekin, kuin talvehtia kodittomina.
- vademecumko
Kaikki katit tarttis laittaa säkkiin ison kiven kanssa ja nakata jokkeen, paskaisia otuksi, joita syötetään paremmin kuin monia vanhuksia. Kissanruokaa.. voihan vitulus!
- Eiksvaan
vademecumko
Kaikki katit tarttis laittaa säkkiin ison kiven kanssa ja nakata jokkeen,
Ei ole hyväjuttu, koska se on tuhlausta, paljon parempi on ”killit” ravunsyötteinä jos olet ravustaja, ellet niin niin kyllä kaupaksi/lahjaksi käy kaverille.
- voiteitäressukoita
Onko Haukipudaskin muuttunut lestaadien yhdyskunnaksi?
Töissä olen huomannut että he ovat kaikista suurimpia kissanvihaajia!
Ei vissiin saisi olla muita lemmikkejä kuin lapsia, lapsia, lapsia, lapsia,lapsia, lapsia, lapsia, lapsia , lapsia, lapsia, lapsia ja lapsia.
Eikös siinä se tusin jo olekkin, ettehän nykyisin taida enempää siittää omalle akalle. - naunauuuu
Kissa on laiskojen lemmikki. On niin helppoa päästää katti ulos tarpeilleen. Sehän on niin siisti, ettei se pasko omalle pihalle vaan naapurin kasvimaalle.
Jos saan kiinni katin pihaltamme, niin vien sen kauaksi eläinkotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882