Yamaha yzf- r 125 Mites tietääkö porukka paljon kulkee. Entä paljon ajaa täydellä tankilla. Kiihtyykö sen verran että pääsee alta pois ettei ole tukkeena ja 157 pitkä olen nii hyvinkö pystyy ajamaan. Mitä ootte pitäny onko mukava ajo asento ja sellai.
Sitte vielä yamaha wr 125. Tosiaan kun olen sen verran lyhyt niin saako madalettua että pystyisin ajamaan. Sama kysymys tähän paljon kulkee ja paljon tankilla ajaa. Sekä kumman ite ottaisit
Yamaha kysely
tietämätönpoika
2
179
Vastaukset
- jshd50cc125
Hyviä on. Kulkee noin 120kmh. Tankilla ajaa pitkään. Keskikulut vähän päälle 2l/100. Sama kone noissa. Kestäviä. Ite ottaisin yamaha MT 25. Siinäkin sama kone mutta hienompi ja hyvä monitoimimittaristo
ite oon ostamassa WR mut oon 179cm ja juuri ja juuri yltää molemmat jalat maahan WR:ällä. Ja jos on maholista niin käy kokeilemassa vaikka yamaha centerissä miltä mikäkin tuntuu istua. Ja kumpi sua kiinnostaa, supermoto vai kyykky? ite pidän supermotosta ku mukava ohjaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505217Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753010Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2981549Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751184Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711054
- 49944