Onko kellään muulla ollu ongelmaa ilmoittautumisen kanssa? Sain opiskelupaikan vastaanotettua, mutta kun painan ''siirry ilmoittautumaan'' niin opintopolku herjaa taas käyttökatkoa :OO
läsnäolevaksi ilmoittautuminen ei toimi
6
511
Vastaukset
- Gkkudssjm
Sama.. Minneköhän vois soittaa
- turhaantunut
täällä sama ongelma;(
- Helsinkiin
Sama ongelma, aattelin jos odottelis pari päivää, että saavat bugin korjattua. Ketuttaa kyllä, että valtakunnallinen järjestelmä ja kusee näin pahasti..
- Opintopolkuunkyllästynyt
Hanuristahan toi, jos paikan menettämisen uhalla pitää ilmoittautua, muttei voi. Onneks en ole siis ainut
- dfg34t5
itseäni mietityttää se, että olen hoitanut ilmoittautumiset yms. ja kun kirjaudun weboodiin, olen ilmoittautunut läsnäolevaksi lukuvuodelle, mutta minkään sortin vahvistusta en ole saanut mistään esim. sähköpostiin.
joo kai tässä läpi ollaan mutta silti pitänee ensi viikolla vielä soittamalla varmistaa että kaikki on kuosissa - huolestunuttt
joo sama, ainoastaan kuitti maksusta tuli, opintopolussa lukee edelleen vastaanotettu eikä ilmoittautunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850