Miten tuo 120 kg keijukainen kehtaa pitää jotain lasten kruunua pääs?Ei sust tullu juhannus missiä EI!
Renkon prinsessa
6
424
Vastaukset
- ookkonääJuntti
Taasko joku juntti vai peräti hippi, joka kävi vähä Sanan juhannuspileissä, jäi ilman pildee, ja tulee tänne uikuttaan?!
- ootkade
just juntti,tänään on bileet kaikki sileeks synttärit sain kutsun heinikselle meen ja juon pään kännii
- enollegan
Kyl se tarina Turust... pitää näköjään paikkansa.
- kaikmän
eiks nää matu paskat tullu juur silt suunnalt. me hölmöt kun liityttiin hämeen linnaannaan
- swarts
Jouruttii oike lähtemää pois hää laitto oike lastealtaaan mis huuta päivät ja yöt ei me semmost kestetä lasteallas,mis hää istu ja huuti en oikke ymmär tuota.Me lährettiin kolome naapuria pois ei me semmottisia kestä me ruukataan töis käyrä,kauhia huuto yöt päivää älkä muuttako sin koska son kauhia paikka
- swarts2
Mitä muuta yritit kertoa kun että olet ihan täys idiootti ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959