Kosmoskukkani eivät rehevöidy eivätkä kasva korkeutta. Nyt luin, että kosmoskukan kuihtuneita kukkia ei tarvitse leikata, uudet kasvavat päälle. (?!)
Tietämättä asiasta, olen leikannut koko kuihtuneen kukkavarren pois.
Siitäköhän johtuu, että uusia kukkia tulee hitaasti eikä kasvukorkeutta ja rehevyyttä tule juuri ollenkaan ?
Kuihtuneet kukat eivät ole kovin kauniita katsella, siksi olen leikannut ne.
Kosmoskukkamysteeri
2
147
Vastaukset
- se-pupu
minun kosmokseni on esikasvatettu, ja siitä huolimatta ei korkeutta ole kuin 20sm pisimmällä ja jotkut on alle 10sm.Ekat kukat on jo olleet. Se korkein on alkanut jo haaromaankin.Nämä ovat punakosmosta, elikkä siis keltakukkaisia, toisin kuin nimi antaa viitettä.Ne normaalit puna-ja valko kukkaiset jätin tänävuonna kylvämättä koska kasvavat vain pituutta vaajaat pari METRIÄ ja kukkivat vasta syksyllä myöhään kun kaikki muut on jo kukkineet .Tämä keltakukkainen on matalampaa ja aiemmin kukkivaa, mutta huonoa on ollut kasvu esikasvatuksesta huolimatta.Samoin on mummonpalsamin laita.
- se-pupu
...jatkoa ed.
Jos haluat siemeniä, älä katko kuihtuneita kukkia, niistä kehittyy siemeniä syksyksi.Ei haittaa vaikka jätätkin niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921