Kosmoskukkani eivät rehevöidy eivätkä kasva korkeutta. Nyt luin, että kosmoskukan kuihtuneita kukkia ei tarvitse leikata, uudet kasvavat päälle. (?!)
Tietämättä asiasta, olen leikannut koko kuihtuneen kukkavarren pois.
Siitäköhän johtuu, että uusia kukkia tulee hitaasti eikä kasvukorkeutta ja rehevyyttä tule juuri ollenkaan ?
Kuihtuneet kukat eivät ole kovin kauniita katsella, siksi olen leikannut ne.
Kosmoskukkamysteeri
2
170
Vastaukset 2
- se-pupu
minun kosmokseni on esikasvatettu, ja siitä huolimatta ei korkeutta ole kuin 20sm pisimmällä ja jotkut on alle 10sm.Ekat kukat on jo olleet. Se korkein on alkanut jo haaromaankin.Nämä ovat punakosmosta, elikkä siis keltakukkaisia, toisin kuin nimi antaa viitettä.Ne normaalit puna-ja valko kukkaiset jätin tänävuonna kylvämättä koska kasvavat vain pituutta vaajaat pari METRIÄ ja kukkivat vasta syksyllä myöhään kun kaikki muut on jo kukkineet .Tämä keltakukkainen on matalampaa ja aiemmin kukkivaa, mutta huonoa on ollut kasvu esikasvatuksesta huolimatta.Samoin on mummonpalsamin laita.
- se-pupu
...jatkoa ed.
Jos haluat siemeniä, älä katko kuihtuneita kukkia, niistä kehittyy siemeniä syksyksi.Ei haittaa vaikka jätätkin niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971223Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87914
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13594- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577