En saa yhdynnässä

Mila

Haluaisin asiallisia kommentteja..

Mun ongelmana on, etten saa yhdynnässä. En ole ikinä saanut sen aikana. Suuseksistä nautin ihan todella ja laukean silloin helposti. En vain koe samanlaista mielihyvää yhdynnässä kuin klitoriksen kanssa puuhatessa. Toki se yhdyntäkin tuntuu ihan hyvältä, mutta en usko olevani ollut ikinä kovin lähellä nautintoa..

Onkohan vika minussa? Olen kyllä koittanut kaiken maailman dildoja jne.. eli kumppanista se ei välttämättä johdu, vaikka hän ei kooltaan mieletön olekkaan. Hyviä neuvoja kaivataan!

13

5946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mila

      Täydennän vielä, että olemme seurustelleet 8 vuotta ja kokeilleet kaiken laista. Yleensä annamme ensin suuseksiä ja sen jälkeen yhdyntä. Olen joskus koittanut niin, ettei suuseksiä viedä loppuun asti jonka jälkeen yhdyntään saa lisää kiihkoa. Ei tule silti. Tunnemme toisemme ja tiedämme mistä toinen pitää..

    • ei saa yhdynnässä muuten kuin samalla klitasta auttamalla...
      Mut tämä on kai jo teillä kokeiltu?

      • Mila

        -- Ja on autettu samalla. Yhdynnän aikana se tunne ikäänkuin häviää ja orgasmi ei enää tule..


      • Mila kirjoitti:

        -- Ja on autettu samalla. Yhdynnän aikana se tunne ikäänkuin häviää ja orgasmi ei enää tule..

        Voisin selittää tuohon jotain g-pisteestä,
        mutta ehkä naisimmeiset osais sen paremmin.
        (ja kai sekin on jo etsitty/kokeiltu)

        Tavallinen penetraatioseksi ei vaan ole sun juttus.
        Tuttu tunne.


      • Mila
        apakuku kirjoitti:

        Voisin selittää tuohon jotain g-pisteestä,
        mutta ehkä naisimmeiset osais sen paremmin.
        (ja kai sekin on jo etsitty/kokeiltu)

        Tavallinen penetraatioseksi ei vaan ole sun juttus.
        Tuttu tunne.

        ..vastauksesta! Ehkä se on sitten niin, kun ei auta g-pisteet sun muut. Ei sillä, etten nauttisi suuseksistä.. meneehän se näinkin! Eikä yhdyntä vastenmielistä ole, todellakaan! Onnellinen olen kun saan muin keinoin kuitenkin.


      • Rosa

        Nuorena tyttönä mulla oli sama ongelma.Seksi oli ihan kivaa,mutta en saanut orgasmia yhdynnässä ilman klitan kiihottamista käsin.
        Nyt,kokeneena naisena ja äitinä olen oppinut oikeat tekniikat,joissa taatusti tulee räjähdys jos toinenkin..
        Olin 30v kun erosin nuoruudenliitostani ja siitä aukeni maailma.Vapauduin estoistani,joita puritaaninen mieheni viljeli ja aloin elää.
        Nyt 10v myöhemmin olen viimein löytänyt naiseuteni ja miehen,joka sen antaa hehkua ja lisää vain pökköä pesään.
        Mies on minua nuorempi,vähemmän kokenut,mutta ah niin hyvä oppimaan ja myös opettamaan.Ensin oli ystävyys,sitten tuli rakastuminen ja lopulta aukeni seksuaalinen yhteensopivuus.
        Tätä kannatti odottaa! Parhaita asentoja laukeamisella(siis myös minun) on se perinteinen lähetyssaarnaaja(usko tai älä!!),kun mies tulee hitaasti sisään ja terska hieroo klittaa.Sitten yhä nopeammin ja nopeammin...
        Toinen varma on se kun ratsastan päällä.Voin itse säädellä,missä penis menee ja miten.

        Kaikkein tärkein lienee tämä: Olen itse treenannut omat lantionpohjalihakseni kuntoon.
        Vasta sen jälkeen olen saanut tärisyttävän ihania orgasmeja.Ja aivan tavallinen supistelujumppa riittää,ei tarvii mitään kuuliakaan,jos ei kiinnosta.
        Miehellä oli edellinen tyttöystävä melkein ½ minun iästäni.Silti hän sanoo,että pimpsani ottaa niin ihanasti peniksen imuunsa...Edes synnyttämätön nainen ei säilytä lihaskuntoaan,jos ei jumppaa säännöllisesti.
        Elämäni varrella aika moni mies on sanonut samaa: Ihanan tiukka puristus..Ja minä kun ymmärsin koko asian vasta yli 30 vuotiaana.

        Tsemppiä! Pitää opetella tuntemaan omaa kehoaan ja olla rohkeasti NAINEN. Hyväksyä oma ulkomuoto ja oma seksuaalisuus.Siitä se lähtee.

        Nuorena luin kyllä noista ilolihasten jumpista,mutta en ottanut lainkaan tosissani.Vasta nyt ymmärrän,mitä menetin.


      • Pikkusipuli
        Rosa kirjoitti:

        Nuorena tyttönä mulla oli sama ongelma.Seksi oli ihan kivaa,mutta en saanut orgasmia yhdynnässä ilman klitan kiihottamista käsin.
        Nyt,kokeneena naisena ja äitinä olen oppinut oikeat tekniikat,joissa taatusti tulee räjähdys jos toinenkin..
        Olin 30v kun erosin nuoruudenliitostani ja siitä aukeni maailma.Vapauduin estoistani,joita puritaaninen mieheni viljeli ja aloin elää.
        Nyt 10v myöhemmin olen viimein löytänyt naiseuteni ja miehen,joka sen antaa hehkua ja lisää vain pökköä pesään.
        Mies on minua nuorempi,vähemmän kokenut,mutta ah niin hyvä oppimaan ja myös opettamaan.Ensin oli ystävyys,sitten tuli rakastuminen ja lopulta aukeni seksuaalinen yhteensopivuus.
        Tätä kannatti odottaa! Parhaita asentoja laukeamisella(siis myös minun) on se perinteinen lähetyssaarnaaja(usko tai älä!!),kun mies tulee hitaasti sisään ja terska hieroo klittaa.Sitten yhä nopeammin ja nopeammin...
        Toinen varma on se kun ratsastan päällä.Voin itse säädellä,missä penis menee ja miten.

        Kaikkein tärkein lienee tämä: Olen itse treenannut omat lantionpohjalihakseni kuntoon.
        Vasta sen jälkeen olen saanut tärisyttävän ihania orgasmeja.Ja aivan tavallinen supistelujumppa riittää,ei tarvii mitään kuuliakaan,jos ei kiinnosta.
        Miehellä oli edellinen tyttöystävä melkein ½ minun iästäni.Silti hän sanoo,että pimpsani ottaa niin ihanasti peniksen imuunsa...Edes synnyttämätön nainen ei säilytä lihaskuntoaan,jos ei jumppaa säännöllisesti.
        Elämäni varrella aika moni mies on sanonut samaa: Ihanan tiukka puristus..Ja minä kun ymmärsin koko asian vasta yli 30 vuotiaana.

        Tsemppiä! Pitää opetella tuntemaan omaa kehoaan ja olla rohkeasti NAINEN. Hyväksyä oma ulkomuoto ja oma seksuaalisuus.Siitä se lähtee.

        Nuorena luin kyllä noista ilolihasten jumpista,mutta en ottanut lainkaan tosissani.Vasta nyt ymmärrän,mitä menetin.

        Miljoonakuuskytkahdeksantuhattaseitsemänsataakolmekymmentäyhdeksän pistettä sulle!!!!

        Just noin, naiseus peliin ja menoksi, upeaa, hienoa, täydellistä! Tähän tarvittaisiin vähän torvisoittoa mausteeksi, pelastit päivän :-)

        Jos kaikki naiset uskaltaisivat päästää irti, tutustua kroppaansa kunnolla (pelkkä biologian tunti ei ihan riitä...), kehittää lantionpohjaansa, käyttää noita taikalihaksia omaksi ja miehen iloksi, ei tarvitsisi peräänkuuluttaa mitään 20 senttisiä mahtipeniksiä, ja silti nautinto olisi taattu. Tietysti touhuun tarvitaan yhtä fiksu mies, joka myös laittaa itsensä täysin estottomasti peliin. Silloin on tuloksena semmonen lakanapaini, että naapurin lamput tippuu katosta!!

        Onneksi olkoon, nauti nyt täysillä siitä seksuaalisuudesta mikä on pulpahtanut pintaan :-) Kaikissa naisissahan se on, välillä vaan niin jessuksen syvälle piilotettuna.

        Hymyilen vieläkin, sinä senkin upea naisihminen :-)


      • Mila
        Rosa kirjoitti:

        Nuorena tyttönä mulla oli sama ongelma.Seksi oli ihan kivaa,mutta en saanut orgasmia yhdynnässä ilman klitan kiihottamista käsin.
        Nyt,kokeneena naisena ja äitinä olen oppinut oikeat tekniikat,joissa taatusti tulee räjähdys jos toinenkin..
        Olin 30v kun erosin nuoruudenliitostani ja siitä aukeni maailma.Vapauduin estoistani,joita puritaaninen mieheni viljeli ja aloin elää.
        Nyt 10v myöhemmin olen viimein löytänyt naiseuteni ja miehen,joka sen antaa hehkua ja lisää vain pökköä pesään.
        Mies on minua nuorempi,vähemmän kokenut,mutta ah niin hyvä oppimaan ja myös opettamaan.Ensin oli ystävyys,sitten tuli rakastuminen ja lopulta aukeni seksuaalinen yhteensopivuus.
        Tätä kannatti odottaa! Parhaita asentoja laukeamisella(siis myös minun) on se perinteinen lähetyssaarnaaja(usko tai älä!!),kun mies tulee hitaasti sisään ja terska hieroo klittaa.Sitten yhä nopeammin ja nopeammin...
        Toinen varma on se kun ratsastan päällä.Voin itse säädellä,missä penis menee ja miten.

        Kaikkein tärkein lienee tämä: Olen itse treenannut omat lantionpohjalihakseni kuntoon.
        Vasta sen jälkeen olen saanut tärisyttävän ihania orgasmeja.Ja aivan tavallinen supistelujumppa riittää,ei tarvii mitään kuuliakaan,jos ei kiinnosta.
        Miehellä oli edellinen tyttöystävä melkein ½ minun iästäni.Silti hän sanoo,että pimpsani ottaa niin ihanasti peniksen imuunsa...Edes synnyttämätön nainen ei säilytä lihaskuntoaan,jos ei jumppaa säännöllisesti.
        Elämäni varrella aika moni mies on sanonut samaa: Ihanan tiukka puristus..Ja minä kun ymmärsin koko asian vasta yli 30 vuotiaana.

        Tsemppiä! Pitää opetella tuntemaan omaa kehoaan ja olla rohkeasti NAINEN. Hyväksyä oma ulkomuoto ja oma seksuaalisuus.Siitä se lähtee.

        Nuorena luin kyllä noista ilolihasten jumpista,mutta en ottanut lainkaan tosissani.Vasta nyt ymmärrän,mitä menetin.

        vastauksesta!

        Menin ja tilasin kuulat sekä muutaman muun pelin, joka voisi auttaa. Oikeassa olet, että minulla on vielä oman itseni hyväksymisessä sellaisenaan tekemistä, vaikka pidän itseäni kuitenkin ihan mukavan näköisenä ja suht. viehättävänä. Itsetunto siis terveellä tasolla, mutta seksuaalisuuden osalta olen vakuuttelua ja rohkaisuja vaille, saatan miettiä "suoritusta" liikaa ja en uskalla ehkä täysin antautua. (Odottelen siis innolla vielä 20 vuotta :) no ei, toivottavasti tilanne muuttuu vielä ennen vaihdevuosia :)

        Kiitos sinulle kannustuksesta, koitetaan vaan rauhassa, mutta ei stressiä asiasta. Silloin ei varmaan ainakaan onnistu!


      • miä
        Mila kirjoitti:

        vastauksesta!

        Menin ja tilasin kuulat sekä muutaman muun pelin, joka voisi auttaa. Oikeassa olet, että minulla on vielä oman itseni hyväksymisessä sellaisenaan tekemistä, vaikka pidän itseäni kuitenkin ihan mukavan näköisenä ja suht. viehättävänä. Itsetunto siis terveellä tasolla, mutta seksuaalisuuden osalta olen vakuuttelua ja rohkaisuja vaille, saatan miettiä "suoritusta" liikaa ja en uskalla ehkä täysin antautua. (Odottelen siis innolla vielä 20 vuotta :) no ei, toivottavasti tilanne muuttuu vielä ennen vaihdevuosia :)

        Kiitos sinulle kannustuksesta, koitetaan vaan rauhassa, mutta ei stressiä asiasta. Silloin ei varmaan ainakaan onnistu!

        mun vaimo on just samassa tilanteessa. Olisi ihanaa jos hänkin oppisi saamaan... jos toi treenaaminen auttaa.


      • Rosa
        Pikkusipuli kirjoitti:

        Miljoonakuuskytkahdeksantuhattaseitsemänsataakolmekymmentäyhdeksän pistettä sulle!!!!

        Just noin, naiseus peliin ja menoksi, upeaa, hienoa, täydellistä! Tähän tarvittaisiin vähän torvisoittoa mausteeksi, pelastit päivän :-)

        Jos kaikki naiset uskaltaisivat päästää irti, tutustua kroppaansa kunnolla (pelkkä biologian tunti ei ihan riitä...), kehittää lantionpohjaansa, käyttää noita taikalihaksia omaksi ja miehen iloksi, ei tarvitsisi peräänkuuluttaa mitään 20 senttisiä mahtipeniksiä, ja silti nautinto olisi taattu. Tietysti touhuun tarvitaan yhtä fiksu mies, joka myös laittaa itsensä täysin estottomasti peliin. Silloin on tuloksena semmonen lakanapaini, että naapurin lamput tippuu katosta!!

        Onneksi olkoon, nauti nyt täysillä siitä seksuaalisuudesta mikä on pulpahtanut pintaan :-) Kaikissa naisissahan se on, välillä vaan niin jessuksen syvälle piilotettuna.

        Hymyilen vieläkin, sinä senkin upea naisihminen :-)

        Kiva että onnistuin jonkun päivää piristämään.
        Arki on arkea,mutta mikä estää heittämästä vähän leikkimieltä ja romantiikkaa väliin?
        Onni on niin pieninä palasina maailmalla,kerätään kaikki sirut,mitkä käsiin saadaan.

        Minun on vaikea uskoa,että vasta vajaat 2 vuotta olen tiennyt,mitä onni on.Kiitän Luojaani miehestä,jonka hän ohjasi polulleni.Että sama ihminen voi olla sekä paras kaveri(yhtä hullu kuin minä...) että myös rakkain harrastus...You know!

        Muistetaanpa taas tänään kertoa rakkaillemme se,miten tärkeitä he ovat.Sanoin ja teoin.Hiljaa ja äänekkäästi,miten vain.

        Läikähti lämmin lämmintä vasten,
        ryöpsähti yli.Me vaikenimme.
        Missä ja milloin? Emme tienneet,
        olimme kahden ja rakastimme...


      • Rosa
        Mila kirjoitti:

        vastauksesta!

        Menin ja tilasin kuulat sekä muutaman muun pelin, joka voisi auttaa. Oikeassa olet, että minulla on vielä oman itseni hyväksymisessä sellaisenaan tekemistä, vaikka pidän itseäni kuitenkin ihan mukavan näköisenä ja suht. viehättävänä. Itsetunto siis terveellä tasolla, mutta seksuaalisuuden osalta olen vakuuttelua ja rohkaisuja vaille, saatan miettiä "suoritusta" liikaa ja en uskalla ehkä täysin antautua. (Odottelen siis innolla vielä 20 vuotta :) no ei, toivottavasti tilanne muuttuu vielä ennen vaihdevuosia :)

        Kiitos sinulle kannustuksesta, koitetaan vaan rauhassa, mutta ei stressiä asiasta. Silloin ei varmaan ainakaan onnistu!

        Kaikkea hyvää elämääsi.Toivottavasti kirjoitukseni ei lannistanut sinua.Joku toinen löytää itsensä varmaan paljon nuorempana kuin minä.Mutta sanoisin myös,että se on kumppanistakin kiinni.Itse elin aika puritaanisen miehen kanssa n. 30-vuotiaaksi,ei siinä liitossa ainakaan kannustettu kehittymään ihmisenä ja naisena...Silti tuli paloi sisälläni,tarvittiin vain toisenlaiset olosuhteet lietsomaan palo ilmiliekkeihin.

        Tärkeintä on kuitenkin se oma sisin,kyky kuunnelle itseään ja luottaa vaistoihinsa.Nykyinen kulttuuri antaa kuvan,että seksi on sallittua vain kauniille ja nuorille.Mutta mutta,kyllä me tavalliset tallaajatkin saamme elää ja rakastaa!Jokainen vanhenee ja vähän rupsahtaakin,mutta se ei suinkaan ole elämän loppu.Siis jos itse hyväksyy sen oman muutoksen.

        Kaikki apuvälineet ja vempeleet ovat kiva höyste seksielämässä,mutta ei niistä saa tulla itsetarkoitus.Mikään kun ei korvaa sitä toisen ihmisen läheisyyttä ja hellyyttä,miestä joka näkee sinussa palavan tulen ja puhaltaa kytevään hiillokseen....

        Lihasjumppaan tarvitset (vähimmillään) keskittymiskykyä ja sen,että muistat harjoittaa supisteluja kyllin usein ja kyllin kauan kerrallan.Itse en ole käyttänyt geishakuulia kuin silloin tällöin omaksi iloksi,tuntuu kivalta.Ihan kotikonstein löysin ilolihakseni ja olen ne kunnossa pitänyt.On muuten niin,että harva mies edes tietää,miten paljon nainen voi tehdä tässsä asiassa.Parasta lieneekin miehen kannustus,kun tulokset alkavat näkyä(tai siis TUNTUA...!) Pari kuukautta siihen menee ja tietysti loppuelämä pitää jatkaa jumppaa.Sen voi tehdä missä ja milloin vaan,eikä kukaan huomaa.Siksi se on helpompaa kuin muu kuntoilu.

        Moni nuori nainen sanoo,että pyh.Jos kroppa on kunnossa,ei tarvii erillistä lant.pohjalihasten jumppaa.Ei muuten pidä paikkaansa.Vaikka keho on timmissä kunnossa,ne lihakset vaativat ihan omaa huomiota osakseen.Sen myöntävät lääkäritkin.Vaikka ei ole synnyttänytkään,jumppaa tarvitaan.Siitä on iloa itselle ja kumppanille enemmän kuin moni osaa kuvitellakaan.

        Onnea matkaan,pidä lippu korkealla ja anna naiseutesi puhjeta täyteen kukkaan! Mitä suotta odottamaan 40-vuotiaaksi,anna palaa!


      • tyttö22...
        Rosa kirjoitti:

        Nuorena tyttönä mulla oli sama ongelma.Seksi oli ihan kivaa,mutta en saanut orgasmia yhdynnässä ilman klitan kiihottamista käsin.
        Nyt,kokeneena naisena ja äitinä olen oppinut oikeat tekniikat,joissa taatusti tulee räjähdys jos toinenkin..
        Olin 30v kun erosin nuoruudenliitostani ja siitä aukeni maailma.Vapauduin estoistani,joita puritaaninen mieheni viljeli ja aloin elää.
        Nyt 10v myöhemmin olen viimein löytänyt naiseuteni ja miehen,joka sen antaa hehkua ja lisää vain pökköä pesään.
        Mies on minua nuorempi,vähemmän kokenut,mutta ah niin hyvä oppimaan ja myös opettamaan.Ensin oli ystävyys,sitten tuli rakastuminen ja lopulta aukeni seksuaalinen yhteensopivuus.
        Tätä kannatti odottaa! Parhaita asentoja laukeamisella(siis myös minun) on se perinteinen lähetyssaarnaaja(usko tai älä!!),kun mies tulee hitaasti sisään ja terska hieroo klittaa.Sitten yhä nopeammin ja nopeammin...
        Toinen varma on se kun ratsastan päällä.Voin itse säädellä,missä penis menee ja miten.

        Kaikkein tärkein lienee tämä: Olen itse treenannut omat lantionpohjalihakseni kuntoon.
        Vasta sen jälkeen olen saanut tärisyttävän ihania orgasmeja.Ja aivan tavallinen supistelujumppa riittää,ei tarvii mitään kuuliakaan,jos ei kiinnosta.
        Miehellä oli edellinen tyttöystävä melkein ½ minun iästäni.Silti hän sanoo,että pimpsani ottaa niin ihanasti peniksen imuunsa...Edes synnyttämätön nainen ei säilytä lihaskuntoaan,jos ei jumppaa säännöllisesti.
        Elämäni varrella aika moni mies on sanonut samaa: Ihanan tiukka puristus..Ja minä kun ymmärsin koko asian vasta yli 30 vuotiaana.

        Tsemppiä! Pitää opetella tuntemaan omaa kehoaan ja olla rohkeasti NAINEN. Hyväksyä oma ulkomuoto ja oma seksuaalisuus.Siitä se lähtee.

        Nuorena luin kyllä noista ilolihasten jumpista,mutta en ottanut lainkaan tosissani.Vasta nyt ymmärrän,mitä menetin.

        miten tehdän lantiopohja lihaksia???


    • Janne

      ...mies sulla! Et saa kun se reppana ei osaa naista käsitellä.Tai jos ei ole rakastunu,sekin meinaa jotain.Seksi on IIIHANAA kun rakastaa..haluttaa vähän väliä.Mun nainen tykkää olla päällä ja määrätä ite sen miten mä tulen sisään.Kuulema hirveen tärkeetä missä kulmassa penis koskee klittaa.
      Hyväilyt ja herkät kosketukset saa naisen joskus ihan hulluksi ja laukee jo rakastelun alussa eka kerran.Ja kun jatkan vaan,tullee toinen ja kolmas.Mun mielestä on ihanaa tuottaa omalle naiselle hyvää ja tulle ite vasta sen jälkeen.Joskus en tosin voi pidätellä kun toinen on ihan villinä ja pimppa supistelee.Se on sit menoa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      58
      4585
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3376
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2920
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2751
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      147
      2352
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2093
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      168
      1791
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      614
      1695
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1580
    10. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      94
      1485
    Aihe