Punkkirokotus

huolestunutpotilas

Hei! Elikkäs mulla oli 4 päivää sitten toinen osa punkkirokotuksesta, eka osa ei sattunut ollenkaan ja kipeekin oli vaan päivän. Mutta tämä toinen sattu aivan kauheasti, rokotuksen jälkeen käsi meni melki kokonaan tunnottomaks ja sormia ei kunnolla pystynyt liikuttamaan. Kättä ei voinu nostaa ylös ja sit jos sen väkisin avulla nosti niin aika nopiasti tuli niin viiltävä kipu, että se kipu veti sen käden alas. Seuraavana päivänä tunnottomuus lähti mutta sormia ei pystyny vielkään kunnolla liikuttamaan, eikä pysty vieläkään, vähän on parempi mutta silti vähän vaivalloista. Rokotus piston kohalle on tullut peukalon pään kokonen mustelma mutta itse se pistokohta on valkoinen mutta ympäriltä on mustelmaa. Ja kun kokeilin painaa pistokohdasta niin suoraan alla on jänne / lihas. Ja pistokohta on vieläkin kipeä ! Onko normaalia vai pitäiskö huolestua ja / tai tehdä suora valitus terveyskeskukseen?
Tosiaan vielä sen verran että pisto tehtiin olkapäähän, hoitaja oli eri kuin ensimmäisellä kerralla jolloin ei sattunut.
Ja olen lapsi.
Toivottavasti saan nopeasti apua! :)

7

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilääkäri

      En tiedä mut ei tuo nyt ihan normaalilta kuulosta, kipeäksi se voi tulla monesti käsi vähäsen luulisin mutta ei mitään isoo mustelmaa ja tollasia noin kovia kipui. :P Mene äitis tai isäs kans nyt eka terveyskeskukseen tarkistuttamaan käsi.

    • KRAPU83

      En kyllä lähtis ottaa mitää rokotuksia, yhteenkään en oo koskenu lähes kolmeentoista vuoteen. Sikahössötys viimeistään varmisti että saavat jäädä unholaan...kaikki

    • Vai että olkapäähän..
      Aika jännä että herra lääkäri on saanut työnnettyä neulan luun läpi

      • huolestunutpotilas

        No käsivarteen olkapään alle, itse sanon sitäkin olkapääksi.


      • krapu83

        Anatomisesti analisoituna se on olkavarsi


    • Anonyymi

      Hain punkkirokotuksen RokoteNyt yritykseltä ja itselleni ei tullut oireita ollenkaan. Uskoisin, että tuo on henkilökohtaista.

      Rokotteesta lisätietoa löytyy:
      https://rokotenyt.fi/punkkirokote/

      Yt. Irma

    • Anonyymi

      Punkkeja on ryhdytty rokottamaan minua vastaan. Olen punkkien uhka nro. 1.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe