Liian vaikea palapeli

apuja_vailla

mulle. Olet sinä.

25

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäenainakaan

      jokaisella on oma palapeli ratkottavanaan. tartte muiden palapeleihin sekaantua.

    • nääonnähty

      Jos saat palat kohdilleen ja valmiiks,i niin kyllästyt sitten kuitenkin minuun.

      • Auta_mut_alkuun

        En kyllästyisi. Tekisin sua uudestaan ja uudestaan, aina vaan.


    • kaivannutkauan

      Ihan varmasti hän on minulle liian vaikea palapeli. Se että ihminen on kunnolla tuttu ennestään on ykkösjuttu mun elämässäni.

    • Palapalalta

      Kaunis kuva rakentumassa...jos rakkaus on meidän, millainen on se tunne, kun jokainen pala on paikallaan.

    • taidatko.arvata

      Olen semmoinen paratiisisaaren kuva, jossa sinistä taivasta ja hiekkaa.. äärimmäisen hankala koottava ja palojakin pari tuhatta.. Että mitä apuja sinä toivoisit? Antaisin apua jos tietäisin sitä tarvittavan mutta pelleilyihin en enää ala. Miehelle.

      • HaiseeTänneSaakka

        Tuollaista uhkailijaämmää kukaan halua!
        Olet lantakasan kuva, jossa kärpäsiä lentelee ympärillä paljon.


      • Ed--
        HaiseeTänneSaakka kirjoitti:

        Tuollaista uhkailijaämmää kukaan halua!
        Olet lantakasan kuva, jossa kärpäsiä lentelee ympärillä paljon.

        Oletko jotenkin harhainen vajakki? Mikä kohta oli uhkailua? Tosin luen tänne kirjoittamisenkin jo pelleilyksi.


    • mielipide_

      Jos ei taidot riitä kahden palan yhdistämiseen palapelissä, kannattaa suosiolla siirtyä ihan muihin peleihin.

    • En ole pala mitä niellä,minua joutuu pyöritellä suussa ja miettiä.

    • Portaillaistuenko

      Kyllä leikkiin voi ryhtyä ja kivaltahan se tuntuu kun huomaa toisen ihastuneen. Tämä meidän peli katkes siihen kun taisit älytä miten meni. Palat eivät sopineet yhteen.

      • Jokumuukuka

        Kyl ne sopii. Luulet muuta. Niinkuin mäkin.


    • Eikaipeli

      Vain kaksi jotka toisistaan tykkäsi.
      Olla ihminen ihmiselle, puhua, jutella, ei se olisi ollut sen vaikeampaa.

      • Yksin_en_onnistu

        Ihmettelen miksi hän ei siihen pysty. Eikö halua vai eikö uskalla. Olen yrittänyt tulla vähän vastaankin...


      • MalttiValttia
        Yksin_en_onnistu kirjoitti:

        Ihmettelen miksi hän ei siihen pysty. Eikö halua vai eikö uskalla. Olen yrittänyt tulla vähän vastaankin...

        Anna aikaa toiselle. Voi olla, että ei uskalla vielä.


      • Kirjoitan_miehelle
        MalttiValttia kirjoitti:

        Anna aikaa toiselle. Voi olla, että ei uskalla vielä.

        Oletko m vai n? Mikään kiire ei ole.


    • Rosonenlopputulos

      Palaset meni rikki, mutt eikös ne voi korjata.

    • juuniin

      Se taitaa ikäväkyllä olla..Silti jaksan vieläkin uskoa että on toivoa edes vähän

      • toiveikas2016

        Samoin minä uskon/toivon, kyllä kaikki vielä järjestyy.


    • Älä kasaile palapelejä yksin vaan ota siihen ihmiseen yhteyttä, niin kasatkaa yhdessä teidän oma palapelinne.

    • Palapeli_nainen

      En ole ollenkaan vaikea. Hän on saanut jo joitakin paloja koottua minua. Ei hän nyt kesken aio jättää? En ainakaan sellaiseksi häntä miellä, luovuttajaksi.

    • sairasta_

      Jos toinen on kihloissa ja täällä pieree tai antaa irl jotain muuta kuvaa puhuu sitten ihan vaan suoraa, ellei oo tätä kautta valjastanu jotain viatonta

    • pelipala

      Kaipaan sua j, me sovittas hyvin yhteen. Täydennettäis toisia. Jos olet nähnyt saman kerrothan sen...

      • KOHDAKKAIN

        etsit siis Jiitä,oletkoS?


      • pelipala

        En ole S....oletko ap?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe