Löytyykö vierasta postia laatikosta?Kuinka usein ja tätä tapahtuu, menee vieraaseen laatikkoon vahingossa?
Löytyykö vierasta postia laatikosta?
32
297
Vastaukset
- kyllältä
Kyllä löytyi. Vei sen kyseille henkilölle postilaatikkoon.
- jakaminen
Oikein jakaminen on a ja o
- kyykäärmesiellä
Viime vuonna oli sihisevää postia laatikossa ja jollain tapaa vaisto sanoi ole varovainen. Yleensä postilaatikko on hiljainen ja rauhallinen, eikä metelöi. Kuitenkin siinä neljästi kuuluu viitenä päivänä ja viikonloppuna on rauhallisempaa yksi kertaa päivässä on sisäistä ja ulkoista toimintaa. Tällä kertaa oli niin kauhea sade aamu yöstä ja laatikkoon oli aamujakaja jo tehnyt kieroksen. Hieman myöhemmin alkoi mahdotoman nopea sade ja kansi kolahti. Ajattelin tuulen nopeuden aiheuttaneen ääneen, mutta se tuli hopeisen farkun kiidyttäessä pois. Aamulla hakiessani laatikosta huomasin siellä oli lehtikunnasta sukupuuttoon kuollut tuliainen. Varhaisjakelun tuomaa se ei ollut, ainoaksi epäilyn vaihtoehdoksi jäi se kiihdyttänyt hopea farkku. Siinä oli niikuin mitsun merkiä muistuttava merkki, voipi se olla mersukin.
- aatuhukassa
Laatikko jakelussa meni osoitteet ristiin, jako suoritettiin yhteenlaatikkoon, lainatessani muskettisotureita kaikki yhden puolesta.
- palautus
Naapuri yrityksen lasku tuli väärään osoitteeseen. Palautin sen hänelle.
- kirjeellä
Kerran oli aukaistu ja silti tuli perille. Kiitos sille ketä mahtoikin aukaista. Oli minulle hyyvin tärkeä kirje.
- sattuukin
Minun vakuutuskirjeet oli auennu kirje kuoresta? Kaikkea sitä sattuukin.
- antoinen
Meidän laatikkoom olli ilmestynyt kuolut rotta ja toinen oli elävä? Kovin vähäpätöistä postia nykyään. Postia ei epäillä, tekijän on epäilty olleen monen mukana. Sillä kai oli tarkoitus joku muu tiedon anto.
- rottatulikotiin
antoinen kirjoitti:
Meidän laatikkoom olli ilmestynyt kuolut rotta ja toinen oli elävä? Kovin vähäpätöistä postia nykyään. Postia ei epäillä, tekijän on epäilty olleen monen mukana. Sillä kai oli tarkoitus joku muu tiedon anto.
Olikos rottalla posti merkki kun oli eksynyt posti laatikoon vai jokin muu selitys
- odotaninnoissani
antoinen kirjoitti:
Mitäs ne sit jos olis kyy tai kissa,koiran pentu ????? Ei mul haittaa jos ois koiran pentu voi opettaa tuomaan postin ja ottamaan Kiinni
- tunnisteontiedossa
Minulta katosi verkkopalveluihin avaintunnistekortti. Oli vähän vaikee tilanne laskujen maksu ei onnistunut. Viikonloppu tulossa ja pankki kiini. Sain uuden pankista alkuviikosta, mutta siihen oli ongelmana siitä pankista kestää tieto mennä toiseen pankiin hieman aikaa. Sieltä tuli karhu kirjekki ja maksu korotus, ei ole aikonas maksettu. Epäilen ettei postin jakelussa ollut mitään vikaa, vaan salaperäinen katoaminen tapahtuu silloin, kun ise ei ole lähettyvillä. Pieni se kiusa on jos joku siitä saa hyvän mielen? Ilta rukouksessa aina muistan sinua päästä meidät pahasta ja anna anteeksi heidän pahatteot.
- makeet
Kävin juuri hakemassa pankkikortin uuden, en huomannut kassalla sen olleen vanha. se oli kauan sitten vanhentunnut ja uuden kortin tieto Bankista on lähtenyt, sit huomasin toinenkin oli vanhentunut ja siitäkin on tieto lähtenyt vuoden vaihtuessa. Uudet kortit olivay yosi makeet.
- Kututtaa
Tyksin kutsukirje kauan odottamaani leikkaukseen pääsystäni jäi tulematta. Sain sitten myöhemmin laskun peruuttamattomasta ajastani ja samaisena päivänä tuli naapurin muijan kirjeet mulle.
Onneksi posti on laajentanut alaansa nurmikonleikkuupalvelun puolelle. Siinä hommassa ei lukutaitoa liiemmin tarvita. Kiva olis jos tulisivat leikkaamaan mun nurtsini vahingossa ja lasku siitä sitten leikkuun tilanneelle.- lukkolaatikkoon
Hammaslääkäri lasku kesti tulla kovin kauan. Paikkakin oli ehtinyt jo tottumaan olemaan suussa. Maksu aikakin oli ummessa? Ei voi syyttää ketään, tarvis kai olla lukollinen postilaatikko.
- Kakrutkunniaan
Kerrostaloalueella kakrut harjoittelevat työssäoloa sompailemalla älykääpiöpuhelimillaan joka rapun välillä. Posti tulee sit mihin sattuu se toinen käsi osumaan.
- ihliou
Joo, pennut leikkaa nurtsii mieluimmin koko ikänsä! Tai sit nee luulee heti olevansa kansainvälisiä superpamppuja koskaan mitään osaamatta tai tekemättä. Jihuu!
- mitäseuraavaksitapahtuu
Nyt oli supikoira eksynyt posti laatikkoon !!!!
Ihmettelen mistähän on tullut kun on sinne väsähtänyt- LaatikkoKovilla
Täälä oli karhunpaskaa ja hirvenpuolikas, mutta nurmikko oli ajeltu!
Postilla nykyään karhuja hommissa?
- perhetuttu
Yksin kotona, huomasin naapuri luki mitä on tullut ja mistäkin. Tosi utelias ja ennestään tuttu lähiomaisulle. Minä kun en olle tarvinnut sellaisia kavereita.
- tullut
Ei ole tullut jäsenmaksua, olisiko mahdollisesti kadonnut? Täytyy kysellä kavereilta onko heille tullut.
- epäilys
Kaverit kerto on tullut jo kevät kesällä, just sitä epäilinkin.
- epäillyskävi
Kesällä oli lähjetetty, hain uuden jäsenmaksun yhteys tiedot. Jäseniä yhdistyksellä noin 200.
- outotapaus
Metsästys seuran jäsenmaksu tuli eräpäivän jälkeen huomattavasti myöhässä. Lisä teksti laskussa oli outo?
- maksaako
Minulle kävi toisessa seurassa samoin. Tuli mieleen halutaanko pois seuran jäsenyydestä. Jos lasku katoaa, ei voi maksaa.
- odottava-aikaa
Ampumaseuran jäsen maksu on lähtenyt kesällä ja ei ole tullut perille???? Odottelen edelleen?
- laatikoton
mulle ei tuu postia ku joku varastaa jatkuvasti mun postilaatikon,en ymmärrä miks,7kertaa oon joutunu uuden hommaamaan ja aina joku vie sen,haen nykyään postini postista.
- tipatonsyys
Mikä vika siinä postin autossa on, kun se täytyy pysäköittä muualle erillään toisista postin ajoneuvoista?????????????? Aikaisemmin oli syynä liian vahvat tuoksut autossa, täytyi tuulettaa hajut pois?
- yöpostilaatikolla
Se on näytillä, tää on paku. Se on niin hyvä kun siinä ei ole valvovaa silmää lähellä ja vaikkapa joku tarvii sitä johonkin muuhun käyttöön, epäillä voi sen tarkoitusta miksi. Muualla yrityksen autot pyritään keskittämään kamera valvonnan sisälle. Posti han kulkee yöllä muutenkin.
- märkäkirje
Eilen tuli vesikirje?
- märkäposti
En tienytkään laskun tulevan liimaantuneena yhteen kostean märkänä laatikkoon????? Muu posti oli kuivaa????????????????? Olisiko ollut uutta kokeilu palvelua, tai kolmans yhteyshenkilö toimitti sen sateella laatikkoon?????
- märkäbissa
Se vois olla sateenkaari postia, jos se on märkänä niin kuin kaari.
- omajako
Posti on aika hyvin selvittänyt katoamiset, on ollut omaa porukkaa lehtitietojen mukaan asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740