seksiä ilman ehkäisyä

ehkäisypuuttuu

Eli siis oon 15v tyttö ja mul on yks poika joka on 14v. Niin ongelmani on nyt se että poika haluaa harrastaa seksiä ilman kortsua Ja vielä laueta mun sisällekkin Vaikka se tietää et siinä on raskausmahollisuus. Olen yrittänyt saada pojan muuttamaan mielensä mut hän ei suostu siihen. Ja taas kerran meillä oli eilen tästä puhetta ja hän kysyi käytetäänkö me kortsua vastasin hänelle ihsm koska tiesin kumminkin että tämä ei suostu pitämään sitä. Lopulta hän vielä kerran kysy et saanks laueta sun sisälle vastasin että emt ku en halua raskaaksi ainakaan täs iässä ja ku en kauheesti tykkää pikkukersoista. Sit tämä keksii et mun pitäs hommata e-pillerit mut vastasin siihen et ettei mul oo enkä uskalla/vihdi käydä apteekista hommaamassa niitä. Lopulta päädyimme siihen tulokseen ettemme käytä mitään ehkäisyä ei kortsua tai e-pillereitä ongelma vaa on se et me molemmat pelätään et tulen raskaaksi mutta se vissiin aika epätodennäköistä et tuun raskaaksi kun ei ole menkkoja? Sukupuoli taudeista ei pitäs olla vaaraa ku molemmat harrastetaan eka kerran sitä. Tiedän et se on hiton tyhmää tollanen mut suostuin jo tähän ja hän myös. Mut en vaa uskalla mennä apteekkiin ostamaan e-pillereitä tai jälkiehkäisypillereitä pelottaa vähän et tuun raskaaksi täsä iässä ja koulua on vielä jäljellä. Siis oikeesti apua haluan harrastaa seksiä hänen kanssaan mut harrastaisimme ilman minkäänlaista ehkäisyä. Apuja äkkiä kiitos ja asiallisia. Ellei sit joku kiva ihminen vihtis ostaa mulle niitä mutta tuskin.

59

1799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexDeLarge

      Ei jumalauta, ei näin. Nyt ihan oikeasti ne kortongit kaupasta ihan samantien.

      • ehkäisypuuttuu

        Sillä on 2 kortsua kotonaan ku annoin ne hänelle ku koulusta saatiin.


      • ehkäisypuuttuu

        Hän ei ole mamu vaan hän on aito suomalainen.


      • kortsu_kehiin
        ehkäisypuuttuu kirjoitti:

        Hän ei ole mamu vaan hän on aito suomalainen.

        Älä suostu seksiin ilman ehkäsyy. ihan oikeesti.


      • Toivottavastiauttoi

        Jos asut hesas ni sörkan(sörnäisten) tai hakaniemen nuorten tai nuoriso talos tai tyttöjen talo en oo iha varma ni on semmosii pillereit et ku niit ottaa nii se estää raskauden yhen viiva kaks päivää seksin jälkee


    • järjenkäyttösallittu

      Jos sinulla ei ole vielä menkat alkaneet, on itse asiassa aivan mahdotonta ennustaa, koska ovulaatio on ja koska voisit tulla raskaaksi. Kohdallasi se voi olla ihan mikä päivä tahansa. On siis aivan äärettömän typerää leikkiä jättämällä ehkäisy pois. Ette selvästikään kumpikaan ole valmiita seksiin, kun teillä ei ole mitään tajua siitä vastuusta, joka asiaan liittyy.

      E-pillereitä ei saa apteekista ilman reseptiä. Jälkiehkäisyn sentään voit hakea apteekista. Ne on sitten sellaisia hormonipommeja, ettei niitä saa syödä kuin maksimissaan muutaman kerran vuoden aikana. E-pillerit ovat reseptilääkkeitä, eikä niitä voi kuka tahansa käydä sinulle ostelemassa. Tarvitset ensin lääkäriltä reseptin, jotta voit niitä apteekista hakea.

      Jos jätkä on noin kusipäinen, ettei halua ehkäisystä huolehtia, hänet voi toivottaa painumaan helvettiin. Miksi haluat pitää elämässäsi ihmistä, joka ei välitä terveydestäsi ja hyvinvoinnistasi? Toivottavasti jannu ei ole muita vedellyt paljaalla. Sitähän ei päälle päin näe kuka on ketäkin paneskellut ja kenellä on mikäkin sukupuolitauti.

      Ja vielä loppun sanottakoon, että siinä menettää seksistä aika paljon, jos koko ajan joutuu miettimään sitä, tuleeko mahdollisesti raskaaksi. Seksin kuuluu olla mukavaa, eikä stressaavaa.

      • ehkäisypuuttuu

        Oon kyl lukennut jostain et yli 15 vuotiaat saa hakea e-pillerin ilman reseptiä. Menkat ovat alkaneet ja on säännölliset. Hän ei oo koskaan pannu ketään. Tiedän et se on mahollista et tulisin raskaaksi koska hän haluaa laueta sisäännikin. Oon sen verran ujo ja "pelkuri" et en uskalla mennä apteekkiin ostamaan näitä pillereitä Pelkään et ne kahtoo mua alleen et mitä vittua tuo tyttö tulee hakeen e-/jälkiehkäisypillereitä ja et siel olis jotain tuttujakin.


      • järjenkäyttösallittu
        ehkäisypuuttuu kirjoitti:

        Oon kyl lukennut jostain et yli 15 vuotiaat saa hakea e-pillerin ilman reseptiä. Menkat ovat alkaneet ja on säännölliset. Hän ei oo koskaan pannu ketään. Tiedän et se on mahollista et tulisin raskaaksi koska hän haluaa laueta sisäännikin. Oon sen verran ujo ja "pelkuri" et en uskalla mennä apteekkiin ostamaan näitä pillereitä Pelkään et ne kahtoo mua alleen et mitä vittua tuo tyttö tulee hakeen e-/jälkiehkäisypillereitä ja et siel olis jotain tuttujakin.

        Olet lukenut väärin. Jälkiehkäisypillerit saa ilman reseptiä yli 15-vuotias, mutta ei e-pillereitä.

        Jo se, että jätät ehkäisyn käyttämättä, kun et kehtaa sitä mennä hakemaan, kertoo aika paljon. Kuinka paljon sinua hävettää sitten, kun pitää varata lääkäriaikaa sukupuolitaudin tai lapsen/abortin takia? Se on vain ajan kysymys, koska raskaus osuu kohdalle, jos ei ehkäisyä käytä.


      • Herääurpo

        Yli 15v saa kaupasta e-pillereitä. Herää pentu


      • ehkäisypuuttuu

        Ilman reseptiä?


      • asegdhrnfg
        ehkäisypuuttuu kirjoitti:

        Ilman reseptiä?

        Tottakai. Sieltä niitä yleensä maitohyllyltä löytyy.

        Toivon todella, että olet vain trolli.


      • ehkäisypuuttuu

        En ole trolli enkä vittu kuullut että niitä jostain maitohyllyltä saadaan.


    • 24445

      Anna sen vaan laukaista sun sisälle, sano sun vanhemmille että tulit raskaaksi altaassa ja mee tekmään abortti

      • ehkäisypuuttuu

        Misään helvetin altaassa?


      • Onksseksikivaa
        ehkäisypuuttuu kirjoitti:

        Misään helvetin altaassa?

        No uima-altaassa senki seksi seppo


    • Kaverisi-on-sika

      Älä ole noin HULLU, että suostut seksiin ilman ehkäisyä. Jos poikaystäväsi haluaa saada naida, niin hänen pitää hyväksyä myös kortsun käyttö. PISTE
      EI se todella välitä ja kunnioita Sinua pätkääkään. Löydät kyllä vielä fiksummankin tyypin, koska tämän kanssa et voi jatkaa. Myöhemmin yhdessäolostasi tulee helvetti jos toinen on luonnevikainen jo tossa vaiheessa. Ei siitä koskaan saa kunnollista avio- tai avomiestä. Yhdessäolo elämässä perustuu toinen toisensa kunnioittamiseen. Anna pojan tämä lukea minun mielipiteeni hänestä. Käy myöhemmin lääkärissä ja pyydä pillereitä. MUTTA Sinä päätät ajankohdan - EI poika

      • mies35vvv

        Seksistinen prick. Jos haluat saatana saada seksiä vitun tyttö niin ota ite ehkäisyt käyttöön. Jessus sentään vituttaa tää seksismi tässä maailmassa.


      • VitunSJW

        Voi vittu nyt mies. Selitä mikä siinä on vittu seksismiä jos mies ei suostu laittamaan kondomia ja nainen ei tämän takia halua harrastaa seksiä?


    • ehkäisypuuttuu

      Mun poikakaverilla on myös poikakaveri mutta vannoo että on käyttänyt kumia hänen kanssa.

      • ehkäisypuuttuu

        Eikä oo poikaverillani poikkista.


    • eimitääjärkee

      Taitaa olla jo myöhäistä ja vahinko on jo tapahtunu jos poika on lauennu sisään paljaalla. Nyt kiireesti apteekkiin hakeen testi ja jälkiehkäisy. Typerää tollanen touhu.

      • ehkäisypuuttuu

        Ongelma on myös se etten uskalla mennä apteekkiin ostamaan niitä. Ja vielä emme ole panneet.


      • olbo
        ehkäisypuuttuu kirjoitti:

        Ongelma on myös se etten uskalla mennä apteekkiin ostamaan niitä. Ja vielä emme ole panneet.

        Sun poikakaverilla on varmaan sama ongelma kun mulla, että lerpahtaa kun laittaa kortsun, si tule mitään. empävuoksi oon päätyny paneen keski-ikäistä naista joka käyttää E-pillereitä. Saa nähdä mikä meikäläisenkin tulevaisuus on?


      • ehkäisypuuttuu

        Hän ei ole kertonut syytä miksei kortsua saisi käyttää.


      • eimitääjärkee
        ehkäisypuuttuu kirjoitti:

        Ongelma on myös se etten uskalla mennä apteekkiin ostamaan niitä. Ja vielä emme ole panneet.

        Hyvä että ette oo pannu vielä. Ja älä ihmeessä anna laittaa sisään ilman kortsua. Jos kaveri ei tunne vastuutaan, huolehdi sä ite, koska sä kuitenki kannat kaikki seuraukset.


    • seehkäisy

      Vitun tyhmää käytöstä

      jos olet niin tyhmä ja omilla sanoillas liian "pelkuri" huolehtimaan ehkäisystä oikein, niin silloin ei sitä seksiä vaan yksinkertaisesti harrasteta

      nauti vauvasta ja sukupuolitaideista

      • ehkäisypuuttuu

        Joo pantii tänää ja lapsi on jo tulossa. Lääkärit sano et autisti


      • ehkäisypuuttuu

        Ei olla vitun trolli vielä pantu. Ja tuskin lääkäri sanoisi autistiksi sen sijaan tuolaiset tyhmät trollaajat ovat autisteja ku eivät ymmärrä pitää suuta kiinni. T: oike alottaja.


      • jooooool

        Miksei sanois autistiks jos se on


      • ehkäisypuuttuu

        Ei kukaan lääkäri oo vittu mulle oo mitään sanonu ku en oo ees käynyt sairaan lähellä.


      • Voieioototta

        Oot käyny


      • ehkäisypuuttuu

        En ole käynyt missään vitun homo.


      • Onneksiolkoonteille

        Oot näin sut ja tuoreen isänkin


      • ehkäisypuuttuu

        Kerroppa minkä näkönen minä ja minun poikakaverini oltiin. Enkä ole vittu raskaana ollut eikä me olla käyty edes vielä panolla.


      • Onneaperheenlisästä

        No aluks en meinannu tuntee sua ku sul oli vaatteet pääl :DDD ja sun poika kaveri oli mamu niinku aiemmista kommenteista käviki ilmi


      • ehkäisypuuttuu

        No ei vittu ollut lähelläkään taidat vaa vittuilla ja tuo "no aluksi en meinannut tunnistaa sua ku sul oli vaatteet pääl" mitä vittua siis tuskin oot mua alasti nähnyt missään aika harva ihminen on. "Ja sun poikakaveri oli mamu" kulunutta paskaa huumoria. Hän on on aina ja tulee olemaan aina suomalainen. Hän elää kuin suomalainen ja on syntyperältään suomalainen aina ja ikuisesti ja täällä päin misä minä asun ei vittu ole mamuja nähnykkään ku aika harva tyyppi haluaa tänne. En ole käynyt missään sairaalassa edelleenkään enkä ole harrastanut seksiä 9 kk sitten joten miten vitussa oon voinut käydä synnyttämäsä lapsen. Ja tuon tunnistuksen perusteella onneaperheenlisästä nuo voi melkein olla kuka tahansa. Joten yritäppä uudestaan ja kerro ihmeessä samalla misä päin asustan (asumme molemmat samalla kylässä/kaupungissa) luulen että et tiedä Ja vitun mamu taidat olla itse. (minä en missään nimessä edes koskis sellaiseen hyi)


      • Anteeksip

        Anteeksi olen niin pahoillani kaikesta


      • Paninsua

        Noeei eksää ny muista viime viikpnloppuu ku pantii olit aika kännis


      • ehkäisypuuttuu

        En ole koskaan pannu kenenkään kanssa ja en ole ollut koskaan kännis.


      • Aspolktisti . Piräis 16 vai palko sä olit jo panna eikunjuuoa siis


    • dsgdfs

      Jaksaa nyt vähän malttaa itsensä, ei voi olla nii kiire päästä sitä vauaa aportoimaan tai kuppasyylää hoidattamaan

    • huhhuhhuhhui

      Tuohan on laitonta, alaikäiseen sekaantumista!

      • 14214578

        No ei varsinaisesti, kun kumpikin on alaikäisiä.


      • ehkäisypuuttuu

        Nii poika on vaa vuoden nuorempi ja hänen ideansa Tämä seksi oli.


    • Juhanvihaaja78282

      Naisten kondomi

      • ehkäisypuuttuu

        Jaa mistä niitäkin saa ja jos saa jostakin niin miten ne laitetaan?


      • Jooonnnn

        Niiit käytetää sillee et pistät tissin päälle kortsun


      • ehkäisypuuttuu

        En oikein usko.


    • anybody

      Anna vaa laukasta sisää ja nauti siitä(tuntuu hyvältä!)joten ei tarvi huolehtia siitä ehkäisystä vaan anna pojalle mitä poika tahtoo ps.rakastele/nauti ku viimestä päivää sano pojalle että se puristelee myös rintoja!;)

      • ehkäisypuuttuu

        Uskon että hän haluaa puristella rintojani ku siittäkin ollaan puhuttu. Taidat itse olla kokenut ykkösen seksi elämyksen ilman ehkäisyä joten tulitko raskaaksi tai sukupuolitauteja?


    • Seksipro

      Anna sen laueta kakkosee mut huonompi homma jos se just enne laukeemist vaihtaaki ykkösee

      • ehkäisypuuttuu

        Mikä helvetin kakkonen ja ykkönen?


      • fdgdsg
        ehkäisypuuttuu kirjoitti:

        Mikä helvetin kakkonen ja ykkönen?

        Anaali ja penaali.

        Mut ap, miltä tuntui tulla äidiksi yksivuotiaana? "Eli siis oon 15v tyttö ja mul on yks poika joka on 14v. "


      • Ehkäisypuuttuu

        Tuntu kyl nii hyvältä oikeesti


      • ehkäisypuuttuu

        Vittu haista trolli paska. En ole tullut äidiksi yks vuotiaana. Tarkotin tolla lauseella sitä poikaystävääni. Joten mieti mitä luet ja kirjotat ens kerralla.


    • sdgdshfgh

      Koittakaapa harrastaa seksiä ilman ähkäisyä. Se on sitä turvaseksiä joka sopii alaikäisille ja avioliittoutumattomille. Ei tarvi peljätä tauteja eikä raskauksia, ei käyttää kondoja, vaahtoja, kierukoita, e-pillereitä, pessaareita tai muutakaan kikkailuja . Tarvii vaan pitää vaatteet päällä .Seksin ei tarvi olla aina yhdyntätyylistä.

    • HÄÄH!?!?! SULLA ON JO 14V POIKA VAIKKA OOT 15!?

      • ehkäisypuuttuu

        Kaveri poika


    • Kyl oot tyhymä !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5623
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3764
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2755
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2196
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      109
      2045
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1329
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1297
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1278
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1232
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1146
    Aihe