VOASin opiskelijakämpät ja asuntotarjonta yleensä

MuuttoVåsaan

Minulla on Vaasaan muutto edessä opiskelujen saatosta ja asunto olisi tarpeen.
Mielessäni oli soluasunto Palosaaresta(Palosaarelta?), koska yksiöitä joutuu varmaankin jonottamaan pitkään.

Osaavatko vaasalaiset opiskelijat kertoa saako soluasunnon helposti Palosaaresta vai joutuuko niitäkin jonottamaan?

Lisäksi, onko palosaaren VOASin kiinteistöissä jotain erityistä rakennusta, jota kannattaa välttää? Ahvenranta on tällä hetkellä 1. vaihtoehtoni ja mahdollinen vilkas meno ei minua kyllä haittaa.

Kiitos etukäteen!

13

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamallaTiellä

Heh, he siellähän ne sun kaverit pyörii ahvenrannassa.
      Huippu porukkaa ja mahtavat fiilikset.

• wertikaali

Non niin. Kuinkas se tatuointi?

• hajkkalla

Kerro mihin muutit, niin me osataan varoa samaa osiotetta.

• Wadupvåsa

Hämärää porukkaa kyllä Nämä Vaasalaiset :D

Ottaa nyt tostakin viestistä jotain selvää...

• Wadupvåsa

Niin in a nutshell :D

Onko VOASin Ahvenrannan kohde ihan ok?
      Eikä eikä esim. pahamaineisen Olympian tasoinen.

• muttoa_pukkaa

Ohos, et tiedä mien Palosaarelasaa kämn mutta tiedtkin kaiken Olympasta? :-)
        Miten kauat jaksat näitä loituksia laittaa?

• OlyympiaMenettelee

Vaasassa ei ole mitään Ahvenrantaa. Sekoitat ehkä johonkin toiseen kaupunkiin.

• waasalandia

Itse muutin vaasaan 2012 syksyllä ja asunnon saaminen oli vaikeaa
      minulle tarjottiin vain kämppää solusta ahventieltä, eli tarkotit ahventietä varmaan tuolla ahvenrannalla
      en halunnu kuitenkaan soluun koska muutto ois siitä kuitenni pian tullu koska en ole se ntyyppinen asuja, sopii hyvin jos bilettää ja äänet ym ei haittaa
      ahventie oli mulle aika moinen sokki aluksi, kun tulin toiselta puole suomea! mutta kyllä siihen nyt o tottunu ku nsiitä ohi aina menee. sain sit yksiön (kalliin) sato asunto vuokrausfirmasta, nykyää sitä ei oo enää, nekin on nykyisin pikipruukin asuntoja. oli hyvä asunto, mutta sijainti vetokannas, josta en niin palioo tykänny. nyt asun kaksiossa poikaystävä kans palosaarella, lähellä meren rantaa ja on kyllä niin hiljasta ihan ku asuis omakotitalossa. =) siitä ahventieltä on lyhyt myös palosaaren kampuksella, menetkö opiskelemaan minne? samoin keskustan kampukselle on noin 2km. bussit kulkee, ja on myös erillinen kampus linja. palosaari on rauhallinen paikka asua ja täälä on kiva ulkoila on mm. merenranta aivan vieressä, lenkkipolku ym. entiedä mikä asuntotilanne on nyt vaasassa mm. voaksella? tiedätkö sinä?

• SoitaJaKysy

Niin, ketä kiinnostaa!

• waasalandiiaaa

niin ja lisään vielä edelliseen että olympia nimistä kiinteistöä kannattaa välttää, oisko se ollu olympia kortteli. siellä on niin monenkirjavaa sakia että. muuten en kyllä ole kuulu että mitään ongelmia muissa ois. :)

• LopetaSatuilu

Kauanko jaksat? Kaikki tietää kuka oot.

• 23552

Ihan vaan tiedoksi että ahvneranta on VOASin asuinkohde. Täällä monet yrittää sepittää jotain ettei ole olemassa...

Sijaitsee ahventiellä ja on ihan rauhallinen ja hyvä paikka asua, paljon mukavampi ja luonnonläheisempi kuin joku keskustan betoniviidakko. 5v itse asuin siellä eikä mitään häiriöitä sinä aikana ollut. Suurin osa on suomalaisia joten ei voi verrata olympian ulkomaalaisten gettoon.

• myllykadulta

Ne jotka ei asu olympiassa, tietää aina paremmin mitä siellä on....
        Oikeasti olympiakortteli on ihan yhtä hyvä tai huono kuin mikä tahansa paikka asua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe