Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

iskä ei viitti ostaa puhelinta

minävaan45

Mua ärsyttää se kun mun synttärit on tulossa ja tänään mä juttelin iskän kanssa whatsapissa ja se kysy että mitä haluut synttrilahjaks nii sanoin että iphone 6s plussan ja se sano että en osta, liian kallis. Sit sanoin että ei se hinta vaikuta kalliilta jos mun synttärit on kerran vuodessa.
Mun vanha puhelin on ihan rikki
Siin on näyttö rikki , kamera rikki ja se vielä sammuu ittestään. Miten mä saisin iskän suostuteltua ostamaan tää puhelin

34

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis hetkinen, olet haaveilemassa synttärilahjaksi karvan verran alle 700 euron puhelinta???

      Minun mittapuullani melkein 700 euroa puhelimesta on kallista, vaikka synttärit onkin vaan kerran vuodessa.

      Miten vanha puhelimesi muuten päätyi tuohon nykyiseen kuntoon? Ehkä isipappa on miettinyt, että pian se uusi kallis puhelinkin olisi samassa kunnossa.

      Tarvitsetko todellakin melkein 700 euron arvoisen viimeistä huutoa olevan puhelimen, vai riittäisikö kuitenkin ihan tavallinen toimiva peruspuhelin?

      Ja joo trollitutkakin vähän hälytti, mutta vastasin nyt kuitenkin.

      • LOLIHENTAI--

        iphone on paska kantsii hommata samsung galaxy S7


      • Haistapaskaaaaa
        LOLIHENTAI-- kirjoitti:

        iphone on paska kantsii hommata samsung galaxy S7

        Aijaa vittu Samsam ja kaikki antivittu Kiina paska on perseestä ittellä oli joskus galaxy S4 jonka käyttöjärjestelmä hajos omia aikojaa eikä saatu korjattua sen jälkeen ollu pelkkiä omenoita eikä mitään vikaa paitsi sinä täällä netissä


      • Ostaapple
        LOLIHENTAI-- kirjoitti:

        iphone on paska kantsii hommata samsung galaxy S7

        Toi sun vitun s7 on samaa paskaa ku s6


      • Samsungin_kannattaja
        Haistapaskaaaaa kirjoitti:

        Aijaa vittu Samsam ja kaikki antivittu Kiina paska on perseestä ittellä oli joskus galaxy S4 jonka käyttöjärjestelmä hajos omia aikojaa eikä saatu korjattua sen jälkeen ollu pelkkiä omenoita eikä mitään vikaa paitsi sinä täällä netissä

        Samsungin tuotteet ovat Etelä-Koreasta.


      • Miten käyttöjärjestelmä voi hajota


      • LOLIHENTAI-- kirjoitti:

        iphone on paska kantsii hommata samsung galaxy S7

        Iphone on aivan liian kallis sellaseks paskaks mikä se on. Samsung on kyl paljo parempi mut kaikista paras o nokia 3310!


      • VEHJE1 kirjoitti:

        Miten käyttöjärjestelmä voi hajota

        Poistat system32 :D


      • Joo no sanoisin et Nokia 1100 on parempi kun 3310! Pidempi akunkesto ja saatanan kestävä, tosin ei mulla 3310 rikki olen menny!


    • no se puhelin ON ihan sika kallis, älä hinkuu tollasta, miks tavallinen näppäin-founi ei riitä??

    • mun puhelin makso 25e ja kelpaa ihan hyvin

      • LOLIHENTAI--

        mun puhelin oli reilut 2000€ mut mikäs siinä kun mulla on rahaa


      • LOLIHENTAI--
        LOLIHENTAI-- kirjoitti:

        mun puhelin oli reilut 2000€ mut mikäs siinä kun mulla on rahaa

        tilattu sveitsistä


      • no kiva juttu :)


      • Ei.pystyXD
        LOLIHENTAI-- kirjoitti:

        tilattu sveitsistä

        Ei vittu 😏


      • lankafouni

        että ihan sveitsistä,jumpe.


    • Hyi saatana joku iPaska

      • 1hoitsu

        No mikä se pitäis olla?


      • 1hoitsu kirjoitti:

        No mikä se pitäis olla?

        Nokia 3310 tai joku uudempi Nexus


      • krapu83

        Mulla oli lähes just tuommonen nokia mutta kusikaivo pentele vaati omansa. No mitäs oli povitasku auki....


    • erwtgrtg

      Käske mieluummin ostaa Nokia kolmetuhattakaksataaykskytänolla. Se kestää myrskyn ja mylväyksen

    • Samsungin_kannattaja
      • Neoa ei kannata ostaa.
        S5 on muutenkin ylihinnoiteltu


      • Samsungin_kannattaja

    • Appleonhyvä

      Sano sille et haluut sen iPhonen, koska muuta ei nykyjää kannata ostaa Microshit on iha onneton (omistan lumia 920 ja 950xl) Android ei kestä ku max. vuoden ja muutenkin rikki (omistan galaxy s2,s3, s4, s6 edge) kaikki paskoja heittäny jokasella vesilintua. Kaikki omenat on iPhone 5s lähtien (nyt 6s) ja voin sanoo et ei mitään ongelmia ja voin sanoo et noi 950xl ja s6 edge oli märkää paskaa tossa välissä mitkä molemmat lensi muutaman viikon sisää, joten sano sille et ostaa sen ompun vaikka jollai osamaksulla tai jollain mut ihan oikeesti ostat Applen

    • Rakastunut

      Miksei vain 90€ Huawei y5 kelpaa?

    • Mooiiii

      Miksi vitussa 700e phone? Itellä on 159 ja on aivan mahtava käyttää ä. Huawei honor 4c. Kannatan

    • Miten käyttöjärjestelmä voi hajota, kjeh kjeh. Mulla on Samsungin xcover 3 ja nokia 1100, 2x3310 ja jotain vähän uudempia. Uskokaa tai älkää käytän mieluiten 1100 nokiaa, akku pitää ladata kerran kuukaudessa, saatanan pomminvarma: pudonnu järveen, ei kovin syvälle, ollu missä sattuu aina kalareissuilla, ja suutuksissani heitin sen 5 metrin puumajasta ja meni 6 osaan ja ei muuta kun Loctitella kasaan ja menoks! Oha se jo vanha ja maalit lähteny ja tuuman kerros paskaa ympärillä mut se vaan toimii! Ite 15v ja en ymmärrä miten voitte valittaa vanhemmillenne et tää mun Iphone 5s on jo 2kk vanha ostakaa uus! Siis mitä ihmettä?

    • Sinä senki hemmoteltu kakara. Minä jos pyytäsin isää ostamaan iphone 6:sta ni saisin selkääni. Osta Motorola moto x 2014 on tosi hyvä ja maksaa about 200€

    • HuaweiOnParas

      Ostakaa honor 7lite

    • rerererere

      ei helvetti. minulla on nyt Lumia jaa minä saan kyllä uuden puhelin mutta tämä on paskaa.

    • Puhelinasiantuntija

      Suosittelen Oneplus 3T:tä. Tulee myyntiin 28.11. Yksi parhaimmista puhelimista tällä hetkellä ja vain 440€. 3T:ssä on iso 3400mAh:n akku ja Dash Charge, joka on nopein latausteknologia puhelimissa tällä hetkellä. Siinä on Qualcommin uusin Snapdragon 821 -prosessori ja 6 gigaa ram-muistia. 430€ mallissa on 64 gigaa tallennustilaa ja 480€ mallissa 128 gigaa eli sitäkin riittää. 3T on myös ulkoisesti tyylikkäämpi kuin monet muut huippupuhelimet. Käyttöjärjestelmä Oxygen OS on puhdas Android muutamin hyvin lisäyksin, kuten enemmän vapautta kustomoida puhelinta. Itse ostan heti, kun tulee, koska minulla on tällä hetkellä Oneplus One joka on jo aika vanha. Olen ollut Oneen erittäin tyytyväinen ja se on kestänyt erittäin hyvin. Oneplussan puhelimen kun ostaa niin ei hetkeen uutta tarvitse.

      • Puhelinasiantuntija

        Unohdin muuten sanoa, että jos ottaa paljon selfieitä, puhelimessa on 16 mp:n etukamera, joten sekin on kunnossa.


    • markuz04

      maksaa puolet omista rahoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe