Hyvät turkulaiset.
Minkälainen paikka on tämä Kaskenlinnan sairaala?
Netistä ei oikeen löydy siitä mitään tietoa.
Voitteko ystävällistä kertoa?
Kaskenlinna
11
11502
Vastaukset
- Kaskenlinna
Onko tälläistä sairaalaa vielä Turussa?
- Kaskenlinnaa
Herätys turkulaiset!!
Kertokaa Kaskenlinnasta, please! - Kaskenlinna
Mä oooon niiiiin pettynyt teihin turkulaiset, kun ette tiedä mitään Kaskenlinnasta.
- Kaskenlinnna
Siis, pakko uskoa, kun kerran useammin kuullut, että Turku on Suomen pers*eikä!
- Hakusana
http://www.turku.fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/terveyspalvelut/vuodeosastot/saattohoito, tuossa siitä tietoja, rakennukset ovat uusia ja kauniilla paikalla.
Ehkä kokemuksista kertojia ei ole netin käyttäjissä- Kaskenlinnna
Suurkiitos :)
NNäiltä sivuilta löytyi paljon tarpeellista tietoa.
- hyvää.loppuelämää
Ja mistähän reijästä aloittaja oikein kirjoittelee?
Entä mitä on korvien välissä, kun ei googlata osaa!!! - Anonyymi
Täysin ammattitaidotonta henkilökuntaa lääkäreistä lähtien. Ei hoitajilla mitään käsitystä ketä hoidetaan. Tyypillinen vastaus, en osaa sanoa. Itse kun pääsen pois teen kirjallisen muistutuksen.
- Anonyymi
Kyllä. Aivan luokatonta hoitoa, jos nyt ylipäänsä voi hoidoksi kutsua. Ravinnonsaannista ja nesteytyksestä ei huolehdita. Lähes oman onnensa nojassa ovat hoidettavat. Täysin säilytyspaikka. Inhimillisyys loistaa poissaolollaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Aivan luokatonta hoitoa, jos nyt ylipäänsä voi hoidoksi kutsua. Ravinnonsaannista ja nesteytyksestä ei huolehdita. Lähes oman onnensa nojassa ovat hoidettavat. Täysin säilytyspaikka. Inhimillisyys loistaa poissaolollaan
Paremmin ei voisi asiaa ilmaista.
- Anonyymi
Usein viimeinen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829