Eki siis miehelläni on hirmunen vauvakuume, mutta itse arvon asiaa, mm sen takia kun itsellä 2 lasta ennestään, ja sitbmeidän suhteesta puuttuu tietynlainen kiihko intohimo (reilu 3 vuotta ollaan jo kateltu toisiamme) itsellä ikää vasta 27 mutta miehellä jo 35 ja hän tuntee että nyt olisi aika tehdö se yhteinen lapsi.
Toisekseen arvon asiaa, kun miehelläni on tapana vetästä lähes joka vkl kunnon kännit ja jos en tee/sano niinku hän haluaa nii vetää herneet nenukki ja joskus jopa erolla sitten humalapäissää uhkaa, mutta selvin päin on mitä kultasin ihminen ja on ottanu mun lapset 4 ja 5 vuotiaat hyvin vastaan.
Toisaalta mietin että olisihan se kiva jos tulisi vauva, mutta sitte taas pelottaa että tuleeko taas baby blues jota ei itse eikä lähipiiri osaa huomata, mm normaalisti olen herkkä itkemään varsinki jos joku menee pieleen.
Tämän takia ei edellisten raskauksien jälkee osattu ottaa huomioon, huomasin vasta paari vuotta sitten että ei hemmetti mulla on menny molempien vauva aika ihan jossain sumuverhossa, ei muista mitää ns. Virstanpylväitä, ja koko ajan joku otti pannuun... :(
nyt sitten mietin että mitä tässä tekis?
Miehellä vauvakuume itse emmin...
Plzen
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286