Eki siis miehelläni on hirmunen vauvakuume, mutta itse arvon asiaa, mm sen takia kun itsellä 2 lasta ennestään, ja sitbmeidän suhteesta puuttuu tietynlainen kiihko intohimo (reilu 3 vuotta ollaan jo kateltu toisiamme) itsellä ikää vasta 27 mutta miehellä jo 35 ja hän tuntee että nyt olisi aika tehdö se yhteinen lapsi.
Toisekseen arvon asiaa, kun miehelläni on tapana vetästä lähes joka vkl kunnon kännit ja jos en tee/sano niinku hän haluaa nii vetää herneet nenukki ja joskus jopa erolla sitten humalapäissää uhkaa, mutta selvin päin on mitä kultasin ihminen ja on ottanu mun lapset 4 ja 5 vuotiaat hyvin vastaan.
Toisaalta mietin että olisihan se kiva jos tulisi vauva, mutta sitte taas pelottaa että tuleeko taas baby blues jota ei itse eikä lähipiiri osaa huomata, mm normaalisti olen herkkä itkemään varsinki jos joku menee pieleen.
Tämän takia ei edellisten raskauksien jälkee osattu ottaa huomioon, huomasin vasta paari vuotta sitten että ei hemmetti mulla on menny molempien vauva aika ihan jossain sumuverhossa, ei muista mitää ns. Virstanpylväitä, ja koko ajan joku otti pannuun... :(
nyt sitten mietin että mitä tässä tekis?
Miehellä vauvakuume itse emmin...
Plzen
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442