Hei!
Osaako kukaan kertoa, mikä mättää kun petroolia tiputtaa lämmittimen oikeasta alakulmassa silloin kun se on päällä? Onko jokin polttoainepumpun kalvon vaihto edessä? Mitä laitteessa on oikealta edestä katsottuna kun se avataan? Tiputus on lievää, mutta ei ole miellyttävää eikä turvallista.
Thermo 1400 vuotaa oikeasta alakulmassa petroolia
3
416
Vastaukset
Pumpun kalvohan siellä on tullut tiensä päähän. Pumppupesässä on pieni hukkareikä josta vuoto pääsee pois. Kalvo on kovin hakusessa, on sen verran vanha vehje. Kalvokumia (paksuus 0,4mm) oli kyllä aikoinaan Etralta saatavana, en tiedä tämän päivän tilannetta. Vaihtotyö ei ikävä kyllä ole ihan lennossa tehtävä. Jos pumppu iroitetaan on syytä merkitä miten virtajohdot tulevat. Väärinpäin laitettuna pumpun moottori pyörii väärään suuntaan ja epäkesko toppaa karaan kiinni ja alennusvaihde hajoaa.
Minulla on Thermo 1700 . Se näyttää hyvin samanlaiselta kuin Thermo 1400. Jos näin on kannattaa kysyä täältä http://www.nallenvenehuolto.fi/.Laitten ohjekirja tulee perässä. On ruotsiksi.
Muuten, mikäli meillä on samanlaiset kalvot niin se niitti joka kalvossa on kiinni on rosteria ja erittäin v-mäinen porata irti, minulta meni 2 poranterää.
Ja se manuaali:
http://www.varmedoktorn.com/_filebank/download.asp?file=/_filebank/Handbok-WallasThermo1400.pdf
Täältä löytyy myös muita ohjekirjoja, lähinnä vanhempiin lämmittimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371955
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76431