No voi helvetti olen asunut yli kymmenen vuotta hyväksi tiedetyksi taloyhtiössä.
Sitten noin 4 vuotta rappuuni muutti yksi ukrainalainen porukka voi taivas mitä touhua 18 kuukautta poraamista,lekomista,yleisten tilojen sotkemista 07-2300 7 päivää viikossa.
Asunnossa piti asua 4 tosiasiassa 6-10 miehen kimppasauna joka päivä kun asiasta huomautin helvetti oli irti.
Alkoi mahtava vittuilu sähköt poikki,jatkuvat perättömät ilmiannot isännöintiin,poliisiin,hallitukseen.
Kyllä me suomalaiset ollaan vieraan koreita 10 vuotta eteenpäin niin ollaan pakolaisia omassa synnyinmaassa jos ei olla jo.
PS mikään ei voita sitä kun saa kuunnella slaavilaisia juomalauluja raskaan työviikon jälkeen vaikkakin pahasti nuotin vierestä.
ulkomaista rikkautta
7
240
Vastaukset
- pöliiisi09
Tyypillistä ei muutako kyykkyyn
- kahdenasunnonloukussa
Älkää unohtako ramadania 23.30 alkaa tivoli nuku siinä sitten ja käy töissä
- EikuVituiksVaa
Myy asuntos ja osta omakotitalo. Tai vuokraa asuntos narkkareille ja muille meitä suomalaisia paremmille sioille. Sossuhuorat tykkää kulttuuriväestä ja taloyhtiö profiloituu multkulti suosijoiksi. Asunnon voit sitten kunnostaa aikanaan roiskerappaamalla....
- RemppaanMenee
narkkiksille kun vuokraa, sama kun pistäs kämpän tuleen.
- tiivivaati
Kumpa saisi vuokrattua kuubalaiselle lentopallojoukkueelle saisi slopo ämmä parrua ja pojat kans
- Pimppiraivo
Tiiän tunteen...mun naapuriin muutti aikoinaan 2 ulkomaalais perhettä. Sotkivat yhteisiä tiloja (niin lapset kuin aikuiset) lapset hajotti varastossa toisten pyöriä ja ottivat osia omiinsa... monesti pojat ajo eri pyörillä pihaan jotka maalasivat mustaksi. Naapurit tehneet noidta taloyhtiöön ilmotukdia mutta mitään ei boi /haluta tehdä!
- ennen-olin-suvakki
On se kumma kun ulkomaisen rikasteen ei tarvi noudattaa,kunnioittaa suomen lakia,yleisiä järjestyssääntöjä eikä yksityisyyden suojaa.Ottaa päähän suvakkien hokema ei kaikki ulkomaalaiset ole raiskaajia.varkaita,rikollisia mutta ei pari poikkeusta poista ongelmaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818