ulkomaista rikkautta

tiivivaati

No voi helvetti olen asunut yli kymmenen vuotta hyväksi tiedetyksi taloyhtiössä.
Sitten noin 4 vuotta rappuuni muutti yksi ukrainalainen porukka voi taivas mitä touhua 18 kuukautta poraamista,lekomista,yleisten tilojen sotkemista 07-2300 7 päivää viikossa.
Asunnossa piti asua 4 tosiasiassa 6-10 miehen kimppasauna joka päivä kun asiasta huomautin helvetti oli irti.
Alkoi mahtava vittuilu sähköt poikki,jatkuvat perättömät ilmiannot isännöintiin,poliisiin,hallitukseen.
Kyllä me suomalaiset ollaan vieraan koreita 10 vuotta eteenpäin niin ollaan pakolaisia omassa synnyinmaassa jos ei olla jo.
PS mikään ei voita sitä kun saa kuunnella slaavilaisia juomalauluja raskaan työviikon jälkeen vaikkakin pahasti nuotin vierestä.

7

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöliiisi09

      Tyypillistä ei muutako kyykkyyn

      • kahdenasunnonloukussa

        Älkää unohtako ramadania 23.30 alkaa tivoli nuku siinä sitten ja käy töissä


    • EikuVituiksVaa

      Myy asuntos ja osta omakotitalo. Tai vuokraa asuntos narkkareille ja muille meitä suomalaisia paremmille sioille. Sossuhuorat tykkää kulttuuriväestä ja taloyhtiö profiloituu multkulti suosijoiksi. Asunnon voit sitten kunnostaa aikanaan roiskerappaamalla....

      • RemppaanMenee

        narkkiksille kun vuokraa, sama kun pistäs kämpän tuleen.


    • tiivivaati

      Kumpa saisi vuokrattua kuubalaiselle lentopallojoukkueelle saisi slopo ämmä parrua ja pojat kans

    • Pimppiraivo

      Tiiän tunteen...mun naapuriin muutti aikoinaan 2 ulkomaalais perhettä. Sotkivat yhteisiä tiloja (niin lapset kuin aikuiset) lapset hajotti varastossa toisten pyöriä ja ottivat osia omiinsa... monesti pojat ajo eri pyörillä pihaan jotka maalasivat mustaksi. Naapurit tehneet noidta taloyhtiöön ilmotukdia mutta mitään ei boi /haluta tehdä!

    • ennen-olin-suvakki

      On se kumma kun ulkomaisen rikasteen ei tarvi noudattaa,kunnioittaa suomen lakia,yleisiä järjestyssääntöjä eikä yksityisyyden suojaa.Ottaa päähän suvakkien hokema ei kaikki ulkomaalaiset ole raiskaajia.varkaita,rikollisia mutta ei pari poikkeusta poista ongelmaa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe